Učitavanje

4. Lutka na koncu

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći usporediti svoju interpretaciju s interpretacijama drugih čitatelja.
  • U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati.
  • Moći ću uočiti obilježja Helmerova karaktera.
  • U potpunosti ću moći prepoznati obilježja drame i dramske strukture.
  • Moći ću odrediti vrstu drame.
  • Moći ću prepoznati značajke modernoga u prikazivanju lika.
  • Moći ću usporediti lik Nore s drugim književnim likovima.
  • U potpunosti ću moći tumačiti sadržajna i izrazna obilježje drame Nora.
#1 Zadatak

Uparite pojmove s pripadajućim objašnjenjima.

psihološka drama Problematizira pitanje obitelji, društvenog života i morala.
građanska drama Ibsen oblikuje dramu opisivanjem stvarnih okolnosti radnje kao logične, uvjerljive i moguće. Izraz je jednostavan i nije kićen.
realistička drama Ponašanje likova nastoji se objasniti nasljednim osobinama.
naturalistička drama Otkriva drame koje se događaju u samim likovima. Naglašena su psihička stanja likova. Do izražaja dolazi borba s vlastitim ja.
Profesionalni videozapis. Transkript: Profesionalni videozapis.
Video. Transkript: Video.
#2 Zadatak

Odaberite točan odgovor iz padajućeg izbornika.

Lucija je lik iz romana

.  Antigona je lik iz istoimene

.  Valpurga Stipančić majka je

Procjena znanja

Kojoj vrsti pripada djelo H. Ibsena Nora?

Dopunite rečenicu točnim odgovorom iz padajućeg izbornika.

U drami Nora Ibsen donosi

dramsku strukturu. 

U prikazu Nore uočavam naglašenu psihološku analizu lika.

Dopunite sljedeću tvrdnju točnim odgovorima.

Lik Nore možemo usporediti s likovima

Lik Nore možemo usporediti s likovima

Izbacite uljeza. 
Helmer je lik muškarca koji je

4. Lutka na koncu

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći usporediti svoju interpretaciju s interpretacijama drugih čitatelja.
  • U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati.
  • Moći ću uočiti obilježja Helmerova karaktera.
  • U potpunosti ću moći prepoznati obilježja drame i dramske strukture.
  • Moći ću odrediti vrstu drame.
  • Moći ću prepoznati značajke modernoga u prikazivanju lika.
  • Moći ću usporediti lik Nore s drugim književnim likovima.
  • U potpunosti ću moći tumačiti sadržajna i izrazna obilježje drame Nora.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 10: Drama - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i usporediti svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja., U potpunosti ću moći usporediti književne tekstove iste teme ili žanra na sadržajnoj i izraznoj razini i tumačiti reprezentativnost književne vrste u različitim književnopovijesnim razdobljima., U potpunosti ću moći interpretirati književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst.
    1. Videolekcija 10.1: Legenda o nesretnome danskom kraljeviću - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći interpretirati ulomke iz tragedije Hamlet na izraznoj i sadržajnoj razini., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj književnih likova., U potpunosti ću moći izdvojiti pojedinosti koje su vas potaknule na razmišljanje., U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnim situacijama., U potpunosti ću moći smjestiti tragediju u kontekst stvaralačke poetike W. Shakespearea i elizabetanskog razdoblja engleske književnosti., U potpunosti ću moći opisati elizabetansko kazalište.
    2. Videolekcija 10.2: Himna slobodi - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći usporediti svoju interpretaciju s interpretacijama drugih čitatelja., Moći ću prepoznati vrijeme nastanka pastorale., U potpunosti ću moći tumačiti stilska, sadržajna i izrazna obilježja Dubravke., U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati., U potpunosti ću moći prepoznati obilježja pastorale., Moći ću odrediti obilježja melodrame., Moći ću prepoznati likove u pastoralama Dubravka i Radimo i Ljubmir.
    3. Videolekcija 10.3: Zarobljeni čežnjom - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti doživljaj lirske drame., Moći ću prepoznati žanrovska obilježja teksta i obilježja poetike modernizma u drami., Moći ću tumačiti simbolična značenja drame., Moći ću prepoznati kulturni i povijesni kontekst teatarskih izvedbi Čehova., U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnom situacijom na temelju iskustva., U potpunosti ću moći tumačiti izdvojene pojedinosti koje čitatelja potiču na razmišljanje., U potpunosti ću moći objasniti važnost nenasilja i kritičkog odnosa prema vlastitu ponašanju., U potpunosti ću moći usporediti svoje proživljeno iskustvo čitanja s iskustvima čitanja prijatelja iz razreda., U potpunosti ću moći analizirati dramu Tri sestre Antona Pavloviča Čehova na sadržajnoj i izraznoj razini primjenjujući književnoteorijske pojmove vezane uz dramske vrste., U potpunosti ću moći opisati obilježja lirske drame., U potpunosti ću moći prepoznati obilježja poetike modernizma u drami