Učitavanje

1. Ci sono novità?!

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći imenovati školske predmete.
  • U potpunosti ću moći razumjeti kratki tekst poznate tematike.
  • Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška.
  • Djelomično ću moći opisati jednostavne primjere međukulturnih susreta.
  • Djelomično ću moći opisati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
  • U potpunosti ću moći imenovati dane u tjednu.
  • U potpunosti ću moći govoriti koliko je sati.
  • U potpunosti ću moći nabrojiti i opisati izvannastavne aktivnosti.

Ascoltate adesso i dialoghi e scrivete le ore che sentite.

00:00
00:00
00:00
Anna: Ciao Paolo, quando andiamo al cinema stasera? Paolo: Ciao Anna! Ci incontriamo davanti al cinema alle sette e venticinque.
Ciao Paolo, quando andiamo al cinema stasera? Ciao Anna! Ci vediamo davanti al cinema alle
#2 Zadatak

Parlate con i vostri compagni di classe delle attività extracurricolari. Quali attività non ci sono nella vostra scuola, ma vi piacerebbe avere? Fate un sondaggio usando KwikSurveys. Poi presentate i risultati al resto della classe.

Razgovarajte sa svojim kolegama iz razreda o vrstama izvannastavnih aktivnosti koje su dostupne u vašoj školi. Koje biste aktivnosti željeli dodati? Zašto? Napravite anketu u digitalnome alatu KwikSurveys pa rezultate ankete i razloge izložite pred razredom.

Procjena znanja

Completate il dialogo con le parole mancanti.

Letizia: Ciao Maria,
anche quest’anno il corso di danza
insieme?
Maria : Purtroppo io non posso perché è lo stesso giorno del
cinematografico. E tu sai che ci tengo molto a tutte le cose legate al cinema! Letizia: Peccato, ma ti capisco! Io non
più il corso di robotica perché non ho tempo. A dopo!
Maria : A dopo, ciao!

1. Ci sono novità?!

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći imenovati školske predmete.
  • U potpunosti ću moći razumjeti kratki tekst poznate tematike.
  • Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška.
  • Djelomično ću moći opisati jednostavne primjere međukulturnih susreta.
  • Djelomično ću moći opisati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
  • U potpunosti ću moći imenovati dane u tjednu.
  • U potpunosti ću moći govoriti koliko je sati.
  • U potpunosti ću moći nabrojiti i opisati izvannastavne aktivnosti.
Rječnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 1: Il ritorno alla grande - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razumijeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., U potpunosti ću moći opisati osnovna obilježja talijanske kulture te uočiti sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći primjeniti osnovne obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku., U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima uočiti važnost poštovanja vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika., U potpunosti ću moći odabrati, u skladu s vlastitim potrebama i interesima, različite izvore informacija., Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru., Djelomično ću moći vrednovati korištene strategije učenja talijanskoga jezika te postupno razvijati oblike samoprocjene i međusobne procjene.
    1. Videolekcija 1.2: Perché il bagno tocca sempre a me? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati vlastitu dnevnu rutinu., U potpunosti ću moći nabrojiti kućanske poslove., U potpunosti ću moći opisati različite kućne ljubimce i razvija ljubav prema životinjama., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., Djelomično ću moći opisati jednostavne primjere međukulturnih susreta.
    2. Videolekcija 1.3: Caldo e non coldo! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći govoriti o sadašnjim događajima služeći se točnim gramatičkim strukturama., U potpunosti ću moći opisivati karakter ljudi., U potpunosti ću moći prepoznati sličnosti i razlike među različitim jezicima., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
    3. Videolekcija 1.4: Viva i nonni! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisati jednostavne primjere međukulturnih susreta., U potpunosti ću moći nabrojiti članove obitelji., U potpunosti ću moći opisati različite vrste obitelji., U potpunosti ću moći opisati obiteljsku proslavu., Djelomično ću moći opisati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
    4. Videolekcija 1.5: Chi crea, gode! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći nabrojiti različite vrste hobija., U potpunosti ću moći imenovati različite sportove., U potpunosti ću moći iznijeti vlastito mišljenje i preferencije., Djelomično ću moći opisati jednostavne primjere međukulturnih susreta., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći opisati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška.