Učitavanje

1. Teme u povijesti umjetnosti

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći prepoznavati različite interpretacije iste teme (animalizam, mrtva priroda, krajolik) u različitim povijesnim periodima.
  • U potpunosti ću moći prepoznavati likovne elemente i kompozicijska načela u zadanim umjetničkim djelima različitih tema.
  • U potpunosti ću moći razvrstavati zadane teme prema povijesnim razdobljima i stilovima.
  • Moći ću iznositi kritički stav o zastupljenosti pojedinih tema u određenim povijesno-umjetničkim periodima, te zaključivati kako je društveno-povijesni kontekst odredio specifične teme.
  • U potpunosti ću moći zaključiti kako je društveno-povijesni kontekst odredio specifične teme.
#1 Zadatak

Za koji od ovih primjera možeš povezati sljedeće pojmove:
DOMINANTNA MASA, OTVORENA MASA, DOMINANTAN PROSTOR?

DOMINANTNA MASA
DOMINANTAN PROSTOR
OTVORENA MASA

 
 
 
 
 
 
 
#2 Zadatak

Za koji od ovih primjera možeš povezati sljedeće pojmove: ODNOSI SVIJETLIH I TAMNIH BOJA, ODNOSI TOPLIH I HLADNIH BOJA?

ODNOSI SVIJETLIH I TAMNIH BOJA
ODNOSI TOPLIH I HLADNIH BOJA
ODNOSI SVIJETLIH I TAMNIH BOJA
#3 Zadatak

Za koji od ovih primjera možeš povezati sljedeće pojmove:

DIJAGONALNA KOMPOZICIJA; SPIRALNA KOMPOZICIJA; HORIZONTALNA KOMPOZICIJA?

SPIRALNA KOMPOZICIJA
HORIZONTALNA KOMPOZICIJA
DIJAGONALNA KOMPOZICIJA

Za one koji žele znati više

Podijelite i raspravljate o radovima putem Padlet aplikacije.

https://e-laboratorij.carnet.hr/padlet-kolaboracija-na-dohvat-ruke/

Procjena znanja

Promotri reprodukciju Vučedolske golubice/jarebice: Koja DVA od sljedećh pojmova odgovaraju primjeru?

Promotri reprodukciju slike Emanuela Vidovića te odgovori na pitanja.

Kojem stilu odgovara ova slika? 

.

Kako biste odredili paletu boja? 

.

Kakvu kompoziciju prepoznajete? 

.

Promotri reprodukciju slike Otona Glihe Gromače i označi tvrdnje kao točne ili netočne. 

Moderan umjetnik apstrahira temu.

Promotri reprodukciju slike Otona Glihe Gromače i označi tvrdnje kao točne ili netočne. 

Statična, horizontalna kompozicija.

Promotri reprodukciju slike Otona Glihe Gromače i označi tvrdnje kao točne ili netočne. 

Koloristički kontrasti.

Promotri sliku Zlatna ribica Henria Matissea i iz sljedećih tvrdnji izbaci uljeza:

Promotri temu i likovne elemente: kojem stilu pripada ova slika?

1. Teme u povijesti umjetnosti

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći prepoznavati različite interpretacije iste teme (animalizam, mrtva priroda, krajolik) u različitim povijesnim periodima.
  • U potpunosti ću moći prepoznavati likovne elemente i kompozicijska načela u zadanim umjetničkim djelima različitih tema.
  • U potpunosti ću moći razvrstavati zadane teme prema povijesnim razdobljima i stilovima.
  • Moći ću iznositi kritički stav o zastupljenosti pojedinih tema u određenim povijesno-umjetničkim periodima, te zaključivati kako je društveno-povijesni kontekst odredio specifične teme.
  • U potpunosti ću moći zaključiti kako je društveno-povijesni kontekst odredio specifične teme.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 2: Pogled na svijet kroz teme - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći analizirati djelo koje se uklapa u temu te izrazizi kritički stav., U potpunosti ću moći procijeniti važnost i društvenu odgovornost očuvanja nacionalne kulturne/ umjetničke baštine koja se uklapa u temu., U potpunosti ću moći prosuditi međuodnos konteksta i umjetničkoga djela/stila., Djelomično ću moći istražiti odabrani problem u sklopu teme te prezentirati/ izložiti rezultat istraživanja praktičnim radom u odabranome mediju., Djelomično ću moći raspraviti o različitim umjetničkim pristupima ljudskome tijelu i vizualnoj stvarnosti te argumentirati vlastiti kritički stav., Djelomično ću moći analizirati i kritički prosuditi umjetničko djelo na temelju neposrednoga kontakta.
    1. Videolekcija 2.2: Sakralne, povijesne, mitološke i fantastične teme - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći prepoznati likovne elemente, načine oblikovanja i kompozicijska načela umjetničkog djela., U potpunosti ću moći razvrstati umjetnička djela prema temi koju prikazuju., U potpunosti ću moći razmatrati utjecaj društvenog konteksta na odabir teme, sadržaja i motiva umjetničkih djela., Djelomično ću moći povezati umjetničko djelo s vrstom pisanog izvora prema kojem je nastalo (sakralne, povijesne i mitološke teme)., U potpunosti ću moći usporediti odnos teme i sadržaja umjetničkih djela različitih stilskih razdoblja.
    2. Videolekcija 2.3: Portret i autoportret - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći odrediti kako su likovni materijali i tehnike uvjetovali likovna i stilska obilježja umjetničkog djela., U potpunosti ću moći usporediti pristup istoj temi u umjetničkim djelima različitih stilova, pravaca i razdoblja., U potpunosti ću moći iznositi pozitivne i negativne argumente o ulozi selfija u današnjem društvu., U potpunosti ću moći utvrditi razliku ili povezanost između načina oblikovanja portreta i stvarnog izgleda osobe u kontekstu umjetničke ideje., U potpunosti ću moći usporediti elemente konceptualnog, modernog i tradicionalnog pristupa u hrvatskom autoportretu., Djelomično ću moći kritički vrednovati odnos pojedinca i društva prema pojedinim djelima nacionalne umjetničke baštine., Moći ću istražiti obrnutom kronologijom povijest svjetskog autoportreta.