Tema 2: Pogled na svijet kroz teme - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći analizirati djelo koje se uklapa u temu te izrazizi kritički stav., U potpunosti ću moći procijeniti važnost i društvenu odgovornost očuvanja nacionalne kulturne/ umjetničke baštine koja se uklapa u temu., U potpunosti ću moći prosuditi međuodnos konteksta i umjetničkoga djela/stila., Djelomično ću moći istražiti odabrani problem u sklopu teme te prezentirati/ izložiti rezultat istraživanja praktičnim radom u odabranome mediju., Djelomično ću moći raspraviti o različitim umjetničkim pristupima ljudskome tijelu i vizualnoj stvarnosti te argumentirati vlastiti kritički stav., Djelomično ću moći analizirati i kritički prosuditi umjetničko djelo na temelju neposrednoga kontakta.
Videolekcija 2.1: Teme u povijesti umjetnosti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći prepoznavati različite interpretacije iste teme (animalizam, mrtva priroda, krajolik) u različitim povijesnim periodima., U potpunosti ću moći prepoznavati likovne elemente i kompozicijska načela u zadanim umjetničkim djelima različitih tema., U potpunosti ću moći razvrstavati zadane teme prema povijesnim razdobljima i stilovima., Moći ću iznositi kritički stav o zastupljenosti pojedinih tema u određenim povijesno-umjetničkim periodima, te zaključivati kako je društveno-povijesni kontekst odredio specifične teme., U potpunosti ću moći zaključiti kako je društveno-povijesni kontekst odredio specifične teme.
Videolekcija 2.3: Portret i autoportret - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći odrediti kako su likovni materijali i tehnike uvjetovali likovna i stilska obilježja umjetničkog djela., U potpunosti ću moći usporediti pristup istoj temi u umjetničkim djelima različitih stilova, pravaca i razdoblja., U potpunosti ću moći iznositi pozitivne i negativne argumente o ulozi selfija u današnjem društvu., U potpunosti ću moći utvrditi razliku ili povezanost između načina oblikovanja portreta i stvarnog izgleda osobe u kontekstu umjetničke ideje., U potpunosti ću moći usporediti elemente konceptualnog, modernog i tradicionalnog pristupa u hrvatskom autoportretu., Djelomično ću moći kritički vrednovati odnos pojedinca i društva prema pojedinim djelima nacionalne umjetničke baštine., Moći ću istražiti obrnutom kronologijom povijest svjetskog autoportreta.