Učitavanje

10. Sport i glazba

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • MAT 2 Naučit ćete crtati i konstruirati mnogokute i koristiti se njima pri stvaranju složenijih geometrijskih motiva.
  • MAT 1 Naučit ćete rješavati i primjenjivati linearnu jednadžbu.
  • MAT 3 Crtat ćete, zbrajati i oduzimati vektore.
  • MAT 4 Translatirat ćete skupove točaka u ravnini.
  • GK 1 Naučit ćete prepoznati i razlikovati vrste plesova.
  • GK 2 Naučit ćete kako se ples razvijao tijekom glazbeno-stilskih razdoblja.
  • GK 3 Naučit ćete osnovne korake plesa valcer.
  • GK 4 Naučit ćete osnovne pojmove vezane za ples.
#1 Zadatak

U sljedećem zadatku označite točan odgovor.

Veličina jednog unutarnjeg kuta u pravilnom šesterokutu je:

U sljedećem zadatku označite točan odgovor.

Smjer vektora pokazuje strelica.

U sljedećem zadatku dopunite rečenice tako da odaberete točnu riječ u padajućem izborniku.

Pravac nositelj vektora određuje

vektora.

U sljedećem zadatku označite točan odgovor.

Na svakom pravcu razlikujemo dvije suprotne orijentacije vektora.

U sljedećem zadatku označite točan odgovor.

Strelicu stavljamo kod:

#3 Zadatak

Sljedeći zadatak riješite s pomoću priloženoga grafičkog priloga.

U sljedećem zadatku označite točan odgovor.

Na koji vas geometrijski lik podsjeća shematski prikaz plesnih koraka engleskoga valcera?

Procjena znanja

U sljedećem zadatku označite jedan točan odgovor.

Izračunajte veličinu unutarnjeg kuta u pravilnom dvanaesterokutu.

U sljedećem zadatku označite točne odgovore. Dva su odgovora točna.

Zadatak riješite s pomoću ilustracije.

Koje jednobojne mnogokute prepoznajete na motivu prikazanom na slici?

Sljedeći zadatak riješite s pomoću crteža.

Na slici je prikazan mnogokut i njegova slika dobivena translacijom. Na mnogokutu je istaknuta početna točka vektora translacije. Među ponuđenim vektorima odaberite onaj koji odgovara translaciji prikazanoj na slici i smjestite njegovu početnu točku na istaknutu točku na slici.

Sljedeći zadatak riješite s pomoću priloženih crteža. Označite polje uz sliku koja označuje točan odgovor. 

Na slici su prikazani vektori a i b.

Koji vektor prikazuje njihov zbroj?

 

Odaberite broj ili riječ u padajućem izborniku tako da rečenica bude točna. 

Sedmerokut ima 

stranica.
U peterokutu je zbroj unutarnjih kutova

°.
U pravilnom šesterokutu veličina jednog unutarnjeg kuta jednaka je

°.
U

trokutu veličina je jednog unutarnjeg kuta 60°.

U sljedećem zadatku označite točan odgovor.

Tko osmišljava plesne korake?

U sljedećem zadatku razvrstajte pojmove prema uputi.

Označite pojam i smjestite ga u odgovarajući stupac.

swing
engleski valcer
passo double
rock'n'roll
cha cha cha
samba
tango
bečki valcer
twis
jive
jazz
blues
quickstep
foxtrot
rumba
STANDARDNI PLESOVI
LATINSKOAMERIČKI PLESOVI
SUVREMENI PLESOVI

Sljedeći zadatak riješite sparivanjem odgovarajućih pojmova iz desnog i lijevog stupca.

To ćete učiniti tako da kliknete na pojam koji želite pomaknuti, a zatim kliknete na polje u koje ga želite smjestiti.

Spojite vrstu plesa s mjerom u kojoj se pleše.

polka četverodobna mjera
engleski valcer trodobna mjera
bečki valcer dvodobna mjera

10. Sport i glazba

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • MAT 2 Naučit ćete crtati i konstruirati mnogokute i koristiti se njima pri stvaranju složenijih geometrijskih motiva.
  • MAT 1 Naučit ćete rješavati i primjenjivati linearnu jednadžbu.
  • MAT 3 Crtat ćete, zbrajati i oduzimati vektore.
  • MAT 4 Translatirat ćete skupove točaka u ravnini.
  • GK 1 Naučit ćete prepoznati i razlikovati vrste plesova.
  • GK 2 Naučit ćete kako se ples razvijao tijekom glazbeno-stilskih razdoblja.
  • GK 3 Naučit ćete osnovne korake plesa valcer.
  • GK 4 Naučit ćete osnovne pojmove vezane za ples.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 3: Biram zdravo - Ishodi učenja: BIO OŠ A.7.2. Povezuje usložnjavanje građe s razvojem novih svojstava u različitih organizama., BIO OŠ B.7.1. Uspoređuje osnovne životne funkcije pripadnika različitih skupina živoga svijeta., FIZ OŠ B.7.4. Analizira uvjete ravnoteže tijela i zakonitost poluge., MAT OŠ C.7.3. Translatira skupove točaka u ravnini., MAT OŠ B.7.2. Rješava i primjenjuje linearnu jednadžbu., MAT OŠ B.7.1. Računa s algebarskim izrazima u Q., FIZ OŠ D.7.6. Povezuje rad s energijom tijela i analizira pretvorbe energije., MAT OŠ B.7.2. Rješava i primjenjuje linearnu jednadžbu., MAT OŠ C.7.1. Crta i konstruira mnogokute i koristi se njima pri stvaranju složenijih geometrijskih motiva., MAT OŠ C.7.2. Crta, zbraja i oduzima vektore, OŠ GK A.7.3. Učenik na temelju slušanja, prepoznaje različite glazbene vrste., OŠ GK B.7.3. Učenik sviranjem i/ ili pokretom izvodi umjetničku, tradicijsku, popularnu ili vlastitu glazbu. Sudjeluje u aktivnostima glazbenog stvaralaštva., BIO OŠ B.7.2. Analizira utjecaj životnih navika i rizičnih čimbenika na zdravlje organizma ističući važnost prepoznavanja simptoma bolesti i pravovremenoga poduzimanja mjera zaštite., BIO OŠ B.7.3. Stavlja u odnos prilagodbe živih bića i životne uvjete., BIO OŠ C.7.2. Uspoređuje energijske potrebe različitih organizama uzimajući u obzir potrebnu vrstu i količinu hrane za očuvanje zdravlja., BIO OŠ D.7.2. Objašnjava važnost i utjecaj bioloških otkrića na svakodnevni život., KEM OŠ A.7.1. Istražuje svojstva i vrstu tvari., KEM OŠ B.7.1. Analizira fizikalne i kemijske promjene., KEM OŠ C.7.2. Povezuje promjene energije unutar promatranoga sustava s makroskopskim promjenama., KEM OŠ C.7.3. Procjenjuje učinkovitost i utjecaj različitih izvora energije na okoliš., KEM OŠ D.7.1. Povezuje rezultate i zaključke istraživanja s konceptualnim spoznajama., FIZ OŠ B.7.2. Analizira međudjelovanje tijela te primjenjuje koncept sile., FIZ OŠ B.7.5. Analizira utjecaj tlaka., FIZ OŠ A.7.7. Objašnjava agregacijska stanja i svojstva tvari na temelju njihove čestične građe., FIZ OŠ A.7.8. Povezuje promjenu volumena tijela i tlaka plina s građom tvari i promjenom temperature., FIZ OŠ D.7.9. Povezuje promjenu unutarnje energije i toplinu., BIO OŠ C.7.2. Uspoređuje energijske potrebe različitih organizama uzimajući u obzir potrebnu vrstu i količinu hrane za očuvanje zdravlja., BIO OŠ B.7.2. Analizira utjecaj životnih navika i rizičnih čimbenika na zdravlje organizma ističući važnost prepoznavanja simptoma bolesti i pravovremenoga poduzimanja mjera zaštite., BIO OŠ D.7.1. Primjenjuje osnovna načela znanstvene metodologije uz objašnjavanje dobivenih rezultata, MAT OŠ A.7.2. Opisuje i primjenjuje znanstveni zapis broja., MAT OŠ A.7.3. Primjenjuje različite zapise racionalnih brojeva., BIO OŠ A.7.2. Povezuje usložnjavanje građe s razvojem novih svojstava u različitih organizama., BIO OŠ B.7.1. Uspoređuje osnovne životne funkcije pripadnika različitih skupina živoga svijeta., BIO OŠ D.7.1. Primjenjuje osnovna načela znanstvene metodologije uz objašnjavanje dobivenih rezultata., FIZ OŠ B.7.5. Analizira utjecaj tlaka.
    1. Videolekcija 3.1: Biram zdravo - Ishodi učenja: BIO 2 Naučit ćete objasniti važnost pravilne prehrane ukazujući na povezanost energetske vrijednosti hrane i očuvanja zdravlja., MAT 1 Naučit ćete što je postotak i kako ga izračunati., MAT 2 Naučit ćete što su proporcionalne veličine i kako iz proporcionalnosti izračunavati nepoznatu veličinu., BIO 1 Naučit ćete razlikovati hranjive tvari i njihove uloge.
    2. Videolekcija 3.3: Kako preživjeti na Marsu? - Ishodi učenja: FIZ 1 Naučit ćete primijeniti koncept sile teže na Marsu., BIO 1 Naučit ćete objasniti prilagodbe živih bića za zaštitu tijela i regulaciju tjelesne temperature., BIO 2 Naučit ćete opisati važnost učinka staklenika za živi svijet na Zemlji., BIO 3 Naučit ćete navesti okolišne uvjete na Zemlji i Marsu., BIO 4 Naučit ćete predložiti moguće načine prilagodbe uvjetima za život na Marsu., FIZ 3 Naučit ćete objasniti kako temperatura utječe na tijela i tvari., FIZ 2 Naučit ćete prepoznati važnost atmosfere za održavanje životnih uvjeta na planetu., FIZ 4 Naučit ćete prepoznati i objasniti četvrto agregacijsko stanje – ioniziranu plazmu te njezinu ulogu potencijalnog izvora energije.
    3. Videolekcija 3.4: Pumpa koja život znači - Ishodi učenja: BIO 1 Naučit ćete opisati građu srca., BIO 2 Naučit ćete povezati građu i ulogu srca te ulogu cirkulacije krvi kroz srce i krvne žile., BIO 3 Naučit ćete uspoređivati vrijednosti pulsa u mirovanju i nakon aktivnosti., FIZ 1 Naučit ćete uspoređivati tijela različitih dimenzija., FIZ 2 Naučit ćete kako tlak ovisi o sili i površini., FIZ 3 Naučit ćete koji su učinci djelovanja sile na elastično tijelo.