Svitkovci
- na tipičnim predstavnicima skupina staviti u odnos povezanost građe i funkcije organizama s njihovim načinom života i staništem
- argumentirati usložnjavanje građe i funkcija kao posljedicu postupnoga oblikovanja tijekom evolucije
- ukazati na evolucijske napretke pojedinih skupina i njihovu ulogu u razvojnome stablu živoga svijeta
- raspraviti o uzrocima ugroženosti vrsta i populacija u biosferi
- odabrati vrste koje mogu predstavljati potencijalnu opasnost za zdravlje čovjeka i raspraviti o prevenciji
- preporučiti promjene u vlastitome okolišu koje mogu imati pozitivan učinak na očuvanje biološke raznolikosti i održivi razvoj.
Svitkovci
U uvodna dva sata ovoga modula na tipičnim predstavnicima svitkovaca proučit ćete njihovu građu i povezati ju s načinom njihova života.
Ribe i vodozemci
Građu tijela riba i vodozemaca te postupni prijelaz iz života u vodi na život na kopnu proučit ćete tijekom tri školska sata ove jedinice. Razumijevanje gradiva olakšat će vam interaktivni sadržaji ove jedinice, a znanje možete provjeriti kvizom na kraju jedinice.
Gmazovi
Gmazovi su vladali Zemljom u vrijeme mezozoika, no i danas postoje mnogi gmazovi prilagođeni različitim kopnenim staništima, a neki od njih žive i u vodi. U ovoj ćete se jedinici tijekom tri sata na najpoznatijim predstavnicima upoznati s njihovom građom i prilagodbama.
Ptice
Kako ptice lete? To je samo jedno od pitanja na koje ćete pronaći odgovor u ovoj nastavnoj jedinici za koju su predviđena dva školska sata.
Sisavci
U dva školska sata posvećena sisavcima upoznat ćete najpoznatije predstavnike ove skupine životinja, građu njihova tijela i prilagodbe za staništa u kojima žive. Na kraju jedinice riješite kviz i provjerite svoje znanje.
Svitkovci – ponavljanje
Argumentirano usporedite skupine svitkovaca, izdvojite evolucijske napretke i ukažite na načine očuvanja biološke raznolikosti u ovoj nastavnoj jedinici ponavljanja.