Učitavanje

2. Susret s alternativnom stvarnosti

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći analizirati i interpretirati kratku priču „Brod u boci“.
  • U potpunosti ću moći prepoznati obilježja fantastične književnosti.
  • U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj teksta.
  • U potpunosti ću moći izdvojiti pojedinosti koje potiču na razmišljanje.
  • U potpunosti ću moći opisati povijesni razvoj fantastičnog žanra u hrvatskoj književnosti.
  • U potpunosti ću moći opisati obilježja proze naraštaja hrvatskih fantastičara.
  • U potpunosti ću moći prepoznati obilježja vlastite kulture u odnosu na multikulturni svijet.
  • Moći ću opisati obilježja fantastičnog žanra u hrvatskoj književnosti.
  • Moći ću opisati razvoj fantastičnog žanra u hrvatskoj književnosti.

D03_HJ_4_7_2_konceptni prikaz dihotomije realističnoga i fantastičnoga

Je li uobičajeno da se u muzejima ne označavaju izloženi predmeti?

Zašto izložak nije klasificiran?

Procjena znanja

Kakav doživljaj boga iskazuje stari kapetan u sljedećem ulomku iz priče Brod u boci? (Moguće je više točnih odgovora.)

„Jedino što smo odmah mogli zaključiti i što smo pouzdano znali jest, da to ne može biti drugo nego lice božje. On nas je tu zatvorio, i sad je sa zanimanjem očekivao što ćemo napraviti kad smo otkrili granice zatvora.“

Izbacite uljeza među obilježjima fantastične proze.

Odredite je li tvrdnja točna.

San doktora Mišića Ksavera Šandora Gjalskog novela je s kojom započinje povijest fantastičnoga žanra u hrvatskoj književnosti.

Antun Šoljan pripada naraštaju hrvatskih fantastičara koji je stvarao sedamdesetih godina 20. stoljeća.

Najpoznatiji pripadnici naraštaja hrvatskih fantastičara objavljivali su svoje priče u Studentskom listu.

Što su svojim pričama željeli ostvariti pripadnici naraštaja hrvatskih fantastičara? (Više je točnih odgovora.)

Dopunite rečenicu točnim odgovorom iz padajućeg izbornika.

Velikoj većini hrvatskih fantastičara uzor je 

2. Susret s alternativnom stvarnosti

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći analizirati i interpretirati kratku priču „Brod u boci“.
  • U potpunosti ću moći prepoznati obilježja fantastične književnosti.
  • U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj teksta.
  • U potpunosti ću moći izdvojiti pojedinosti koje potiču na razmišljanje.
  • U potpunosti ću moći opisati povijesni razvoj fantastičnog žanra u hrvatskoj književnosti.
  • U potpunosti ću moći opisati obilježja proze naraštaja hrvatskih fantastičara.
  • U potpunosti ću moći prepoznati obilježja vlastite kulture u odnosu na multikulturni svijet.
  • Moći ću opisati obilježja fantastičnog žanra u hrvatskoj književnosti.
  • Moći ću opisati razvoj fantastičnog žanra u hrvatskoj književnosti.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 7: Kratka proza - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnome tekstu., U potpunosti ću moći analizirati različite interpretacije književnih tekstova s obzirom na pristup usmjeren čitatelju, književnom tekstu ili piscu., U potpunosti ću moći obrazložiti slijed književnih poetika i razdoblja i kritički prosuditi utjecaj različitih konteksta na književni tekst.
    1. Videolekcija 7.1: Kako je živjeti kao ljudski kukac? - Ishodi učenja: Moći ćete odrediti vrijeme nastanka ekspresionizma., U potpunosti ću moći analizirati pripovijetku Preobražaj na odlomcima., U potpunosti ću moći odrediti osobine moderne pripovijetke., U potpunosti ću moći odrediti pojam kafkijanske atmosfere., U potpunosti ću moći komentirati postupke likova., U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje., Moći ću odrediti poetiku djela., Moći ću odrediti obilježja djela i lika., Moći ću odrediti odnos među likovima., Moći ću opisati karakter lika., U potpunosti ću moći se upoznati s djelom Franza Kafke.
    2. Videolekcija 7.3: Je, je, pokojna Pavulina - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći uočiti čakavski dijalekt i esejistički diskurs., U potpunosti ću moći analizirati pitanje bivanja., U potpunosti ću moći kritički promišljati, uz primjenu metode čitanja s predviđanjem., U potpunosti ću moći uočiti značenje proze Petra Šegedina., Moći ću prepoznati poetska obilježja Šegedinove novele., Moći ću uočiti odrednice teksta na sadržajnoj i izraznoj razini., Moći ću izdvojiti pojedinosti koje su ostavile dojam i potaknule na razmišljanje.