Učitavanje

2. Susret s alternativnom stvarnosti

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći analizirati i interpretirati kratku priču „Brod u boci“.
  • U potpunosti ću moći prepoznati obilježja fantastične književnosti.
  • U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj teksta.
  • U potpunosti ću moći izdvojiti pojedinosti koje potiču na razmišljanje.
  • U potpunosti ću moći opisati povijesni razvoj fantastičnog žanra u hrvatskoj književnosti.
  • U potpunosti ću moći opisati obilježja proze naraštaja hrvatskih fantastičara.
  • U potpunosti ću moći prepoznati obilježja vlastite kulture u odnosu na multikulturni svijet.
  • Moći ću opisati obilježja fantastičnog žanra u hrvatskoj književnosti.
  • Moći ću opisati razvoj fantastičnog žanra u hrvatskoj književnosti.

D03_HJ_4_7_2_konceptni prikaz dihotomije realističnoga i fantastičnoga

Je li uobičajeno da se u muzejima ne označavaju izloženi predmeti?

Procjena znanja

Kakav doživljaj boga iskazuje stari kapetan u sljedećem ulomku iz priče Brod u boci? (Moguće je više točnih odgovora.)

„Jedino što smo odmah mogli zaključiti i što smo pouzdano znali jest, da to ne može biti drugo nego lice božje. On nas je tu zatvorio, i sad je sa zanimanjem očekivao što ćemo napraviti kad smo otkrili granice zatvora.“

2. Susret s alternativnom stvarnosti

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći analizirati i interpretirati kratku priču „Brod u boci“.
  • U potpunosti ću moći prepoznati obilježja fantastične književnosti.
  • U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj teksta.
  • U potpunosti ću moći izdvojiti pojedinosti koje potiču na razmišljanje.
  • U potpunosti ću moći opisati povijesni razvoj fantastičnog žanra u hrvatskoj književnosti.
  • U potpunosti ću moći opisati obilježja proze naraštaja hrvatskih fantastičara.
  • U potpunosti ću moći prepoznati obilježja vlastite kulture u odnosu na multikulturni svijet.
  • Moći ću opisati obilježja fantastičnog žanra u hrvatskoj književnosti.
  • Moći ću opisati razvoj fantastičnog žanra u hrvatskoj književnosti.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 7: Kratka proza - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnome tekstu., U potpunosti ću moći analizirati različite interpretacije književnih tekstova s obzirom na pristup usmjeren čitatelju, književnom tekstu ili piscu., U potpunosti ću moći obrazložiti slijed književnih poetika i razdoblja i kritički prosuditi utjecaj različitih konteksta na književni tekst.
    1. Videolekcija 7.1: Kako je živjeti kao ljudski kukac? - Ishodi učenja: Moći ćete odrediti vrijeme nastanka ekspresionizma., U potpunosti ću moći analizirati pripovijetku Preobražaj na odlomcima., U potpunosti ću moći odrediti osobine moderne pripovijetke., U potpunosti ću moći odrediti pojam kafkijanske atmosfere., U potpunosti ću moći komentirati postupke likova., U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje., Moći ću odrediti poetiku djela., Moći ću odrediti obilježja djela i lika., Moći ću odrediti odnos među likovima., Moći ću opisati karakter lika., U potpunosti ću moći se upoznati s djelom Franza Kafke.
    2. Videolekcija 7.3: Je, je, pokojna Pavulina - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći uočiti čakavski dijalekt i esejistički diskurs., U potpunosti ću moći analizirati pitanje bivanja., U potpunosti ću moći kritički promišljati, uz primjenu metode čitanja s predviđanjem., U potpunosti ću moći uočiti značenje proze Petra Šegedina., Moći ću prepoznati poetska obilježja Šegedinove novele., Moći ću uočiti odrednice teksta na sadržajnoj i izraznoj razini., Moći ću izdvojiti pojedinosti koje su ostavile dojam i potaknule na razmišljanje.