Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći analizirati materijalna i izvedbena obilježja djela, likovne elemente, načine oblikovanja i kompozicijska načela korištena radi iskazivanja umjetničke ideje.
U potpunosti ću moći uspoređivati rukopisna obilježja istoga umjetnika u različitim medijima.
Djelomično ću moći uspoređivati razvijanje umjetničke ideje u različitim granama likovnih i vizualnih umjetnosti.
Djelomično ću moći iznositi argumente o odnosu pojedinih faza unutar individualnoga stvaralačkog procesa (ideja, afektivni poticaj, realizacija).
Djelomično ću moći prosuđivati utjecaj društveno-povijesnoga i umjetničkog konteksta na stvaralaštvo pojedinog umjetnika.
U potpunosti ću moći istraživati kreativne faze u radu jednog umjetnika.
Podijeli ovu lekciju
Mrežna adresa je kopirana u međuspremnik
Procjena znanja
Promotrite sliku Brusač Kazimira Maljeviča. Odaberite dva obilježja slike.
Promotrite sliku Suprematizam, 18. Kazimira Maljeviča koja pripada sljedećoj fazi njegova rada – suprematizmu. Odaberite dva obilježja slike.
Promotrite Michelangelovu skulpturu. Odredite točnost tvrdnja. Površina je skulpture skicozna.
Umjetnik se koristio nepostojanim materijalom.
Lik je prikazan realistično, istaknutih mišića.
Napregnuta poza lika.
Umjetnik se u prikazu koristio apstrahiranjem.
Upišite odgovor.
Kojoj fazi kubizma pripada prikazana slika?
.
Koja obilježja uočavaš na slici Morski pejzaž Georgesa Seurata?
ili % točno odgovorenih pitanja
Procijenili ste svoje znanje o sljedećim ishodima:
Uspješno ste naučili:
Potrudite se još malo kako biste bolje naučili:
1. Od skice do umjetničkog djela
Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći analizirati materijalna i izvedbena obilježja djela, likovne elemente, načine oblikovanja i kompozicijska načela korištena radi iskazivanja umjetničke ideje.
U potpunosti ću moći uspoređivati rukopisna obilježja istoga umjetnika u različitim medijima.
Djelomično ću moći uspoređivati razvijanje umjetničke ideje u različitim granama likovnih i vizualnih umjetnosti.
Djelomično ću moći iznositi argumente o odnosu pojedinih faza unutar individualnoga stvaralačkog procesa (ideja, afektivni poticaj, realizacija).
Djelomično ću moći prosuđivati utjecaj društveno-povijesnoga i umjetničkog konteksta na stvaralaštvo pojedinog umjetnika.
U potpunosti ću moći istraživati kreativne faze u radu jednog umjetnika.
Tema 3: Umjetnost i stvaralački proces - Ishodi učenja: Djelomično ću moći raspraviti o utjecaju kulta, vjere, duhovnosti, filozofije, znanosti i tehnologije na umjetničko stvaralaštvo te argumentirati vlastiti kritički stav., Djelomično ću moći analizirati i kritički prosuditi umjetničko djelo na temelju neposrednog kontakta., U potpunosti ću moći analizirati djela te izražavati kritički stav., U potpunosti ću moći procijeniti važnost i društvenu odgovornost očuvanja nacionalne kulturne/ umjetničke baštine., U potpunosti ću moći prosuditi međuodnos konteksta i umjetničkoga djela/stila., Djelomično ću moći istražiti odabrani problem te prezentirati/izlagati rezultate istraživanja praktičnim radom u odabranome mediju., Djelomično ću moći reinterpretirati ideju umjetničkoga djela izražavajući se u odabranome mediju.
Videolekcija 3.2: Od tehničke vještine do intelektualnog čina - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti kakav je odnos prema tehničkoj vještini različitih umjetnika., U potpunosti ću moći iznositi argumente o tradicionalnome (tehnička vještina) i suvremenom (konceptualnom) odnosu prema stvaralačkome procesu., Djelomično ću moći razmatrati oblike antiumjetničkog pristupa procesu stvaranja., Djelomično ću moći kritički vrednovati odnos pojedinca i društva prema pojedinim djelima umjetničke baštine., Djelomično ću moći prosuđivati utjecaj društveno-povijesnog konteksta na odnos prema tehničkoj vještini u umjetnosti.
Videolekcija 3.3: Ekspresija, ritual i automatizam - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti stvaralački proces umjetničkih djela koja imaju elemente ekspresije, rituala i automatizma., U potpunosti ću moći analizirati materijalna i izvedbena obilježja djela, likovne elemente i kompozicijska načela korištena radi iskazivanja umjetničke ideje., U potpunosti ću moći kritički vrednovati odnos pojedinca i društva prema pojedinim djelima umjetničke baštine., U potpunosti ću moći argumentirano iznijeti kritičko mišljenje o ulozi rituala i automatizma u umjetničkom stvaranju., Djelomično ću moći rekonstruirati stvaralački proces jednog umjetnika služeći se postupcima ekspresije, rituala ili automatizma., U potpunosti ću moći prosuditi kako su društvene i umjetničke okolnosti utjecale na eksperimentiranje s materijalima i procesima u 20. st. (proces kao ritual, automatizam, ekspresija).
Videolekcija 3.4: Konstrukcija, dekonstrukcija i destrukcija - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći iznijeti argumente o umjetničkome stvaralaštvu kao racionalnome ili emocionalnome procesu., U potpunosti ću moći primijeniti destrukciju u stvaralačkome radu kojim ćete izražavati kritičko mišljenje., U potpunosti ću moći prosuditi kako su znanost, tehnologija i društvene okolnosti utjecale na eksperimentiranje s materijalima i procesima u 20. st., U potpunosti ću moći istražiti konstruktivne, dekonstruktivne i destruktivne oblike stvaranja., Djelomično ću moći iznijeti kritičko mišljenje o tome kako su pojedini umjetnici i umjetnička djela utjecali na daljnji tijek umjetničkoga stvaralaštva u nacionalnome kontekstu.