Učitavanje

1. Od skice do umjetničkog djela

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći analizirati materijalna i izvedbena obilježja djela, likovne elemente, načine oblikovanja i kompozicijska načela korištena radi iskazivanja umjetničke ideje.
  • U potpunosti ću moći uspoređivati rukopisna obilježja istoga umjetnika u različitim medijima.
  • Djelomično ću moći uspoređivati razvijanje umjetničke ideje u različitim granama likovnih i vizualnih umjetnosti.
  • Djelomično ću moći iznositi argumente o odnosu pojedinih faza unutar individualnoga stvaralačkog procesa (ideja, afektivni poticaj, realizacija).
  • Djelomično ću moći prosuđivati utjecaj društveno-povijesnoga i umjetničkog konteksta na stvaralaštvo pojedinog umjetnika.
  • U potpunosti ću moći istraživati kreativne faze u radu jednog umjetnika.

Procjena znanja

Promotrite sliku Brusač Kazimira Maljeviča. Odaberite dva obilježja slike.

Promotrite sliku Suprematizam, 18. Kazimira Maljeviča koja pripada sljedećoj fazi njegova rada  suprematizmu. Odaberite dva obilježja slike.

Promotrite Michelangelovu skulpturu. Odredite točnost tvrdnja. 
Površina je skulpture skicozna.

Umjetnik se koristio nepostojanim materijalom.

Lik je prikazan realistično, istaknutih mišića.

Napregnuta poza lika.

Umjetnik se u prikazu koristio apstrahiranjem.

Upišite odgovor.

Kojoj fazi kubizma pripada prikazana slika?
.

Koja obilježja uočavaš na slici Morski pejzaž Georgesa Seurata?

1. Od skice do umjetničkog djela

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći analizirati materijalna i izvedbena obilježja djela, likovne elemente, načine oblikovanja i kompozicijska načela korištena radi iskazivanja umjetničke ideje.
  • U potpunosti ću moći uspoređivati rukopisna obilježja istoga umjetnika u različitim medijima.
  • Djelomično ću moći uspoređivati razvijanje umjetničke ideje u različitim granama likovnih i vizualnih umjetnosti.
  • Djelomično ću moći iznositi argumente o odnosu pojedinih faza unutar individualnoga stvaralačkog procesa (ideja, afektivni poticaj, realizacija).
  • Djelomično ću moći prosuđivati utjecaj društveno-povijesnoga i umjetničkog konteksta na stvaralaštvo pojedinog umjetnika.
  • U potpunosti ću moći istraživati kreativne faze u radu jednog umjetnika.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 3: Umjetnost i stvaralački proces - Ishodi učenja: Djelomično ću moći raspraviti o utjecaju kulta, vjere, duhovnosti, filozofije, znanosti i tehnologije na umjetničko stvaralaštvo te argumentirati vlastiti kritički stav., Djelomično ću moći analizirati i kritički prosuditi umjetničko djelo na temelju neposrednog kontakta., U potpunosti ću moći analizirati djela te izražavati kritički stav., U potpunosti ću moći procijeniti važnost i društvenu odgovornost očuvanja nacionalne kulturne/ umjetničke baštine., U potpunosti ću moći prosuditi međuodnos konteksta i umjetničkoga djela/stila., Djelomično ću moći istražiti odabrani problem te prezentirati/izlagati rezultate istraživanja praktičnim radom u odabranome mediju., Djelomično ću moći reinterpretirati ideju umjetničkoga djela izražavajući se u odabranome mediju.
    1. Videolekcija 3.2: Od tehničke vještine do intelektualnog čina - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti kakav je odnos prema tehničkoj vještini različitih umjetnika., U potpunosti ću moći iznositi argumente o tradicionalnome (tehnička vještina) i suvremenom (konceptualnom) odnosu prema stvaralačkome procesu., Djelomično ću moći razmatrati oblike antiumjetničkog pristupa procesu stvaranja., Djelomično ću moći kritički vrednovati odnos pojedinca i društva prema pojedinim djelima umjetničke baštine., Djelomično ću moći prosuđivati utjecaj društveno-povijesnog konteksta na odnos prema tehničkoj vještini u umjetnosti.
    2. Videolekcija 3.3: Ekspresija, ritual i automatizam - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti stvaralački proces umjetničkih djela koja imaju elemente ekspresije, rituala i automatizma., U potpunosti ću moći analizirati materijalna i izvedbena obilježja djela, likovne elemente i kompozicijska načela korištena radi iskazivanja umjetničke ideje., U potpunosti ću moći kritički vrednovati odnos pojedinca i društva prema pojedinim djelima umjetničke baštine., U potpunosti ću moći argumentirano iznijeti kritičko mišljenje o ulozi rituala i automatizma u umjetničkom stvaranju., Djelomično ću moći rekonstruirati stvaralački proces jednog umjetnika služeći se postupcima ekspresije, rituala ili automatizma., U potpunosti ću moći prosuditi kako su društvene i umjetničke okolnosti utjecale na eksperimentiranje s materijalima i procesima u 20. st. (proces kao ritual, automatizam, ekspresija).
    3. Videolekcija 3.4: Konstrukcija, dekonstrukcija i destrukcija - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći iznijeti argumente o umjetničkome stvaralaštvu kao racionalnome ili emocionalnome procesu., U potpunosti ću moći primijeniti destrukciju u stvaralačkome radu kojim ćete izražavati kritičko mišljenje., U potpunosti ću moći prosuditi kako su znanost, tehnologija i društvene okolnosti utjecale na eksperimentiranje s materijalima i procesima u 20. st., U potpunosti ću moći istražiti konstruktivne, dekonstruktivne i destruktivne oblike stvaranja., Djelomično ću moći iznijeti kritičko mišljenje o tome kako su pojedini umjetnici i umjetnička djela utjecali na daljnji tijek umjetničkoga stvaralaštva u nacionalnome kontekstu.