Učitavanje

2. Od tehničke vještine do intelektualnog čina

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći istražiti kakav je odnos prema tehničkoj vještini različitih umjetnika.
  • U potpunosti ću moći iznositi argumente o tradicionalnome (tehnička vještina) i suvremenom (konceptualnom) odnosu prema stvaralačkome procesu.
  • Djelomično ću moći razmatrati oblike antiumjetničkog pristupa procesu stvaranja.
  • Djelomično ću moći kritički vrednovati odnos pojedinca i društva prema pojedinim djelima umjetničke baštine.
  • Djelomično ću moći prosuđivati utjecaj društveno-povijesnog konteksta na odnos prema tehničkoj vještini u umjetnosti.
#1 Zadatak

U prethodnim smo primjerima pokušali rekonstruirati značenje djela. Kojim smo se metodama koristili?

Procjena znanja

Povežite djela s tehnikama izrade.

instalacija Melankolija
slika Splav Meduza
grafika Moj krevet

Izaberite tvrdnje koje se odnose na Gericaultov rad Splav Meduza.

Razmislite o Durerovoj grafici u okviru društveno-povijesnog konteksta. Među ponuđenim odgovorima isključite netočan odgovor.

Koji elementi unutar Grobnice Lorenza di Medici ukazuju na tehnički vještinu autora i razdoblje nastanka?

Kako se uspostavlja komunikacija između Gericaultove Splavi Meduze i promatrača? Moguće je odabrati više točnih odgovora.

2. Od tehničke vještine do intelektualnog čina

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći istražiti kakav je odnos prema tehničkoj vještini različitih umjetnika.
  • U potpunosti ću moći iznositi argumente o tradicionalnome (tehnička vještina) i suvremenom (konceptualnom) odnosu prema stvaralačkome procesu.
  • Djelomično ću moći razmatrati oblike antiumjetničkog pristupa procesu stvaranja.
  • Djelomično ću moći kritički vrednovati odnos pojedinca i društva prema pojedinim djelima umjetničke baštine.
  • Djelomično ću moći prosuđivati utjecaj društveno-povijesnog konteksta na odnos prema tehničkoj vještini u umjetnosti.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 3: Umjetnost i stvaralački proces - Ishodi učenja: Djelomično ću moći raspraviti o utjecaju kulta, vjere, duhovnosti, filozofije, znanosti i tehnologije na umjetničko stvaralaštvo te argumentirati vlastiti kritički stav., Djelomično ću moći analizirati i kritički prosuditi umjetničko djelo na temelju neposrednog kontakta., U potpunosti ću moći analizirati djela te izražavati kritički stav., U potpunosti ću moći procijeniti važnost i društvenu odgovornost očuvanja nacionalne kulturne/ umjetničke baštine., U potpunosti ću moći prosuditi međuodnos konteksta i umjetničkoga djela/stila., Djelomično ću moći istražiti odabrani problem te prezentirati/izlagati rezultate istraživanja praktičnim radom u odabranome mediju., Djelomično ću moći reinterpretirati ideju umjetničkoga djela izražavajući se u odabranome mediju.
    1. Videolekcija 3.1: Od skice do umjetničkog djela - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći analizirati materijalna i izvedbena obilježja djela, likovne elemente, načine oblikovanja i kompozicijska načela korištena radi iskazivanja umjetničke ideje., U potpunosti ću moći uspoređivati rukopisna obilježja istoga umjetnika u različitim medijima., Djelomično ću moći uspoređivati razvijanje umjetničke ideje u različitim granama likovnih i vizualnih umjetnosti., Djelomično ću moći iznositi argumente o odnosu pojedinih faza unutar individualnoga stvaralačkog procesa (ideja, afektivni poticaj, realizacija)., Djelomično ću moći prosuđivati utjecaj društveno-povijesnoga i umjetničkog konteksta na stvaralaštvo pojedinog umjetnika., U potpunosti ću moći istraživati kreativne faze u radu jednog umjetnika.
    2. Videolekcija 3.3: Ekspresija, ritual i automatizam - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti stvaralački proces umjetničkih djela koja imaju elemente ekspresije, rituala i automatizma., U potpunosti ću moći analizirati materijalna i izvedbena obilježja djela, likovne elemente i kompozicijska načela korištena radi iskazivanja umjetničke ideje., U potpunosti ću moći kritički vrednovati odnos pojedinca i društva prema pojedinim djelima umjetničke baštine., U potpunosti ću moći argumentirano iznijeti kritičko mišljenje o ulozi rituala i automatizma u umjetničkom stvaranju., Djelomično ću moći rekonstruirati stvaralački proces jednog umjetnika služeći se postupcima ekspresije, rituala ili automatizma., U potpunosti ću moći prosuditi kako su društvene i umjetničke okolnosti utjecale na eksperimentiranje s materijalima i procesima u 20. st. (proces kao ritual, automatizam, ekspresija).
    3. Videolekcija 3.4: Konstrukcija, dekonstrukcija i destrukcija - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći iznijeti argumente o umjetničkome stvaralaštvu kao racionalnome ili emocionalnome procesu., U potpunosti ću moći primijeniti destrukciju u stvaralačkome radu kojim ćete izražavati kritičko mišljenje., U potpunosti ću moći prosuditi kako su znanost, tehnologija i društvene okolnosti utjecale na eksperimentiranje s materijalima i procesima u 20. st., U potpunosti ću moći istražiti konstruktivne, dekonstruktivne i destruktivne oblike stvaranja., Djelomično ću moći iznijeti kritičko mišljenje o tome kako su pojedini umjetnici i umjetnička djela utjecali na daljnji tijek umjetničkoga stvaralaštva u nacionalnome kontekstu.