Učitavanje

2. Opišem te, opiši se

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • opisuje svojstva magneta i analizira vezu između električne struje i magnetizma
  • učenik analizira morfološka obilježja riječi i primjenjuje znanja pri oblikovanju teksta

Magnetizam. Transkript: .

Što primjećujete, kako se željezni prah rasporedio po papiru?

Što primjećujete, kako se sada željezni prah rasporedio po papiru?

#2 Zadatak

Ako je između okomice na površinu i smjera vektora magnetskog polja  B

jednak 𝛑 / 2 tada je magnetski tok?

#3 Zadatak

Napišite komparativ pridjeva u zagradi.

  • Ovo je njihovo izvješće još
. (štur)
  • Kriteriji su mu
 nego prošle godine. (strog)
  • Ne pamtimo dan
 od današnjega dana. (siv)

Procjena znanja

Dopuni rečenicu:

Fizikalna veličina koja opisuje magnetska svojstva materijala naziva se magnetska
.
U izrazu : μ=μ 0 μ r ,
μ 0   je apsolutna magnetska permeabilnost, a μ r
.

Elektromagnet ne može kontrolirati snagu magnetskog polja pomoću promjene struje koja teče kroz njega.

Poveži parove:

 feromagnet aluminij
paramagnet željezo
dijamagnet bakar

 Napiši odgovarajući oblik pridjeva u zagradi.

  • Ivan je uvijek bio
dječak. (zdrav)
  • Čitali smo pjesme
stiha. (slobodan)
  • Anja je žena dobre duše i
 srca.
  • Radovali su se tom
susretu . (sretan)

  • Što je sklonidba?
.
  • Što je komparacija?
.

2. Opišem te, opiši se

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • opisuje svojstva magneta i analizira vezu između električne struje i magnetizma
  • učenik analizira morfološka obilježja riječi i primjenjuje znanja pri oblikovanju teksta
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 5: Kategorije - Ishodi učenja: analizirati evolucijsko usložnjavanje stanica s obzirom na način njihova funkcioniranja, analizirati morfološka obilježja riječi i primjenjivati znanja pri oblikovanju teksta, povezati pojavu novih svojstava s usložnjavanjem stanice i objašnjavati specijalizaciju stanica u složenijim sustavima, opisivati svojstva magneta i analizirati vezu između električne struje i magnetizma, rješavati fizičke probleme, primjenjivati eksponencijalnu i logaritamsku funkciju, istražiti svojstva, sastav i vrstu tvari, primjeniti kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje sastava tvari, primjeniti matematička znanja i vještine, uočiti zakonitosti uopćavanjem podataka prikazanih crtežima, grafikonima i tablicama, analizirati kemijske promjene na primjerima reakcija anorganskih i organskih tvari
    1. Videolekcija 5.1: Unutar i oko nas - Ishodi učenja: učenik analizira morfološka obilježja riječi i primjenjuje znanja pri oblikovanju teksta, analizira evolucijsko usložnjavanje stanica s obzirom na način njihova funkcioniranja, povezuje pojavu novih svojstava s usložnjavanjem stanice i objašnjava specijalizaciju stanica u složenijim sustavima, raščlanjuje riječi na morfeme, imenuje morfeme po položaju i funkciji na korijenske, prefiksalne i sufiksalne; leksičke i gramatičke ili oblikotvorne, određuje oblikotvornu osnovu, uočava osnovni i izmijenjeni morf (alomorf), razlikuje gramatičke kategorije riječi i vrsta riječi na zadanim primjerima u kontekstu (IMENICE), objašnjava i razlikuje pojam morfologije, anatomije i fiziologije u biologiji, objašnjava diferencijaciju i specijalizaciju stanica, uočava važnost diferencijacije za razvoj organizama i opstanak u okolišu, povezuje razvoj životinjskih i biljnih tkiva te organskih sustava sa evolucijskim usložnjavanjem stanica
    2. Videolekcija 5.3: Moguće je uvijek pronaći zamjenu - Ishodi učenja: učenik analizira morfološka obilježja riječi i primjenjuje znanja pri oblikovanju teksta, primjenjuje jednadžbu pravca, razlikuje gramatičke kategorije riječi i vrsta riječi na zadanim primjerima u kontekstu (ZAMJENICE )
    3. Videolekcija 5.4: Što se radi - Ishodi učenja: učenik analizira morfološka obilježja riječi i primjenjuje znanja pri oblikovanju teksta, rješava fizičke probleme, razlikuje gramatičke kategorije riječi i vrsta riječi na zadanim primjerima u kontekstu (GLAGOLI), objašnjava svrhu mjerenja, opisuje fizičke veličine i mjerne jedinice, objašnjava postupke aproksimiranja, razlikuje znanstvenu hipotezu i znanstvenu teoriju
    4. Videolekcija 5.5: Vrlo složen posao - Ishodi učenja: primjenjuje eksponencijalnu i logaritamsku funkciju, istražuje svojstva, sastav i vrstu tvari, primjenjuje kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje sastava tvari, primjenjuje matematička znanja i vještine, usporediti kiseline i baze po sastavu, vrsti i svojstvima, jednadžbom kemijske reakcije prikazati promjene i procese kiselina i baza, izračunati pH-vrijednost vodenih otopina kiselina i baza
    5. Videolekcija 5.6: Kategorizacija - Ishodi učenja: analizira kemijske promjene na primjerima reakcija anorganskih i organskih tvari, analizira promjene u elektrokemijskim člancima, analizira morfološka obilježja riječi i primjenjuje znanja pri oblikovanju teksta, povezuje rezultate pokusa s konceptualnim spoznajama