Učitavanje

6. Kategorizacija

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • analizira kemijske promjene na primjerima reakcija anorganskih i organskih tvari
  • analizira promjene u elektrokemijskim člancima
  • analizira morfološka obilježja riječi i primjenjuje znanja pri oblikovanju teksta
  • povezuje rezultate pokusa s konceptualnim spoznajama

#1 Zadatak

Na slici je prikazan Daniellov članak. Povucite pojmove na odgovarajuće mjesto kako biste upotpunili prikaz galvanskog članka.

Zadatak1

#2 Zadatak

Tablica
vremenski
mjesni
količinski
načinski
uzročni

Odaberite točan odgovor.


Što je od navedenog primarni galvanski članak?

Odaberite točan odgovor.

Koji od navedenih metala može istisnuti sve ostale metale iz vodenih otopina njihovih soli?

Odaberite točan odgovor. 

Što je pozitivan pol u olovnom akumulatoru?

Razvrstaj podebljane riječi prema vrsti.

Krenuo je prema Mariji teško dišući i čvrsto se oslanjajući na štap dok je ona prazno gledala preda se. 

prilozi: 
,
,
 
prijedlozi:
,
,

Odredi vrstu podcrtanoj riječi.

Iako ste se jako borili, niste se uspjeli popeti među najbolje momčadi.

 

Odredi vrstu podcrtanoj riječi.

Iako ste se jako borili, niste se uspjeli popeti među najbolje momčadi.

Procjena znanja

Odaberite točan odgovor.

Koji od navedenih metala neće reagirati s razrijeđenom klorovodičnom kiselinom?

U Daniellovom članku cink se oksidira.

U shematskom prikazu galvanskog članka dogovorno se na lijevu stranu piše polučlanak u kojem se odvija redukcija.

Što se izriče prilozima?

Prilozima se izriču obilježja
radnje.

Što se izriče veznicima?

Veznicima se izriču odnosi među rečenicama, odnosno
rečenice međusobno.

Što se izriče prijedlozima?

Prijedlozima se izriče odnos
prema imenici, odnosno odnos predmeta prema predmetu označenih imenica.

Odaberi točan prijedlog.

 

Želim jesti tjesteninu 
školjkama. (s/sa)

Odaberi točan prijedlog.

Muškarac je, prema informacijama, noćas kampirao u mjestu Lindar, odakle su se kamperima uputili

Muškarac je, prema informacijama, noćas kampirao u mjestu Lindar, odakle su se kamperima uputili
gradu.  (k/ka)

Koja je rečenica točna?

U rečenici: “Stajala je blizu”, što je blizu?

6. Kategorizacija

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • analizira kemijske promjene na primjerima reakcija anorganskih i organskih tvari
  • analizira promjene u elektrokemijskim člancima
  • analizira morfološka obilježja riječi i primjenjuje znanja pri oblikovanju teksta
  • povezuje rezultate pokusa s konceptualnim spoznajama
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 5: Kategorije - Ishodi učenja: analizirati evolucijsko usložnjavanje stanica s obzirom na način njihova funkcioniranja, analizirati morfološka obilježja riječi i primjenjivati znanja pri oblikovanju teksta, povezati pojavu novih svojstava s usložnjavanjem stanice i objašnjavati specijalizaciju stanica u složenijim sustavima, opisivati svojstva magneta i analizirati vezu između električne struje i magnetizma, rješavati fizičke probleme, primjenjivati eksponencijalnu i logaritamsku funkciju, istražiti svojstva, sastav i vrstu tvari, primjeniti kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje sastava tvari, primjeniti matematička znanja i vještine, uočiti zakonitosti uopćavanjem podataka prikazanih crtežima, grafikonima i tablicama, analizirati kemijske promjene na primjerima reakcija anorganskih i organskih tvari
    1. Videolekcija 5.1: Unutar i oko nas - Ishodi učenja: učenik analizira morfološka obilježja riječi i primjenjuje znanja pri oblikovanju teksta, analizira evolucijsko usložnjavanje stanica s obzirom na način njihova funkcioniranja, povezuje pojavu novih svojstava s usložnjavanjem stanice i objašnjava specijalizaciju stanica u složenijim sustavima, raščlanjuje riječi na morfeme, imenuje morfeme po položaju i funkciji na korijenske, prefiksalne i sufiksalne; leksičke i gramatičke ili oblikotvorne, određuje oblikotvornu osnovu, uočava osnovni i izmijenjeni morf (alomorf), razlikuje gramatičke kategorije riječi i vrsta riječi na zadanim primjerima u kontekstu (IMENICE), objašnjava i razlikuje pojam morfologije, anatomije i fiziologije u biologiji, objašnjava diferencijaciju i specijalizaciju stanica, uočava važnost diferencijacije za razvoj organizama i opstanak u okolišu, povezuje razvoj životinjskih i biljnih tkiva te organskih sustava sa evolucijskim usložnjavanjem stanica
    2. Videolekcija 5.2: Opišem te, opiši se - Ishodi učenja: opisuje svojstva magneta i analizira vezu između električne struje i magnetizma, učenik analizira morfološka obilježja riječi i primjenjuje znanja pri oblikovanju teksta
    3. Videolekcija 5.3: Moguće je uvijek pronaći zamjenu - Ishodi učenja: učenik analizira morfološka obilježja riječi i primjenjuje znanja pri oblikovanju teksta, primjenjuje jednadžbu pravca, razlikuje gramatičke kategorije riječi i vrsta riječi na zadanim primjerima u kontekstu (ZAMJENICE )
    4. Videolekcija 5.4: Što se radi - Ishodi učenja: učenik analizira morfološka obilježja riječi i primjenjuje znanja pri oblikovanju teksta, rješava fizičke probleme, razlikuje gramatičke kategorije riječi i vrsta riječi na zadanim primjerima u kontekstu (GLAGOLI), objašnjava svrhu mjerenja, opisuje fizičke veličine i mjerne jedinice, objašnjava postupke aproksimiranja, razlikuje znanstvenu hipotezu i znanstvenu teoriju
    5. Videolekcija 5.5: Vrlo složen posao - Ishodi učenja: primjenjuje eksponencijalnu i logaritamsku funkciju, istražuje svojstva, sastav i vrstu tvari, primjenjuje kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje sastava tvari, primjenjuje matematička znanja i vještine, usporediti kiseline i baze po sastavu, vrsti i svojstvima, jednadžbom kemijske reakcije prikazati promjene i procese kiselina i baza, izračunati pH-vrijednost vodenih otopina kiselina i baza