Učitavanje

1. Treba li čitati književna djela o ljudskoj patnji?

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći prepoznati debatu i analizirati informacije i ideje.
  • U potpunosti ću moći oblikovati argumente i protuargumente za raspravu.
  • U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje i informacije.
  • Moći ću prepoznati strukturu debate.
  • Moći ću moći prepoznati stilska obilježja književnih djela.
  • Moći ću razumjeti kako pripremiti debatu.
  • Moći ću prepoznati obilježja debate.
  • Moći ću prepoznati namjenu debate.
  • U potpunosti ću moći razlikovati govorne i razgovorne vrste upućivačkih i raspravljačkih tekstova.
#1 Zadatak

Poredajte dijelove debate tako da brojka jedan odgovara početku debate, a brojka četiri završetku debate.

1. izricanje teze
2. navođenje argumenata
3. navođenje protuargumenata
4. zaključak
Debata. Transkript: .

Dopuni rečenicu.

Grčka je tragedija u čitatelja i gledatelja  trebala izazvati
.

Baraka Pet Be dio je ciklusa
.

Procjena znanja

U debati postoji afirmacijska i negacijska strana.

Djela s motivom patnje jesu:

Dopunite sljedeću rečenicu.

Svaki argument treba obrazložiti i potkrijepiti ga
.

Odredite redoslijed brojkama od jedan do četiri.

Negacijska skupina pobija protivničke tvrdnje sljedećim redoslijedom:

1. iznose tezu koju pobijaju
2. iznose argumente
3. iznošenje zaključka
4. obrazlažu odgovore i potkrepljuju dokazima

Izbacite uljeza.

Namjena debate može biti

1. Treba li čitati književna djela o ljudskoj patnji?

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći prepoznati debatu i analizirati informacije i ideje.
  • U potpunosti ću moći oblikovati argumente i protuargumente za raspravu.
  • U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje i informacije.
  • Moći ću prepoznati strukturu debate.
  • Moći ću moći prepoznati stilska obilježja književnih djela.
  • Moći ću razumjeti kako pripremiti debatu.
  • Moći ću prepoznati obilježja debate.
  • Moći ću prepoznati namjenu debate.
  • U potpunosti ću moći razlikovati govorne i razgovorne vrste upućivačkih i raspravljačkih tekstova.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 2: Produktivne jezicne djelatnosti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći raspravljati u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja., U potpunosti ću moći pisati raspravljačke tekstove u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom teksta i željenim učinkom na primatelja., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i objasniti stav o književnome tekstu.
    1. Videolekcija 2.2: Maestro Veliki Kukac metafora je humanizma u romanu Kiklop Ranka Marinkovića - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći oblikovati tekst eseja., U potpunosti ću moći primijeniti norme hrvatskog jezika., Moći ću prepoznati raspravljačke tekstne vrste., Moći ću navoditi obilježja raspravljačkog teksta., Moći ću objasniti strukturu eseja., U potpunosti ću moći potkrijepiti svoje mišljenje i stavove., Moći ću prepoznati obilježja raspravljačkog eseja., U potpunosti ću moći oblikovati plan pisanja i koncept eseja., Moći ću analizirati funkcionalni stil pisanja eseja.
    2. Videolekcija 2.3: Vodite sastanak kao stručnjaci - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći određivat temu, oblik, svrhu i namjenu poslovnog sastanka., U potpunosti ću moći procjenjivati informacije i njihov izvor te ih primjenjivati u koncipiranju vlastita poslovnog sastanka., U potpunosti ću moći govoriti u skladu s govornom ulogom poštujući strukturu poslovnog sastanka., U potpunosti ću moći samostalno primjenjivati pravogovorna pravila hrvatskoga standardnog jezika uvažavajući verbalne i neverbalne vrednote govorenoga jezika s obzirom na administrativni stil poslovnog sastanka., Moći ću određivati temu, oblik i svrhu poslovnog sastanka., Moći ću opisati ispravan način pripremanja sastanka., Moći ću opisivati najčešće pogreške u pripremanju sastanka., Moći ću analizirati korake u moderiranju poslovnog sastanka., Moći ću prepoznati načine vođenja sastanka., U potpunosti ću moći donositi zajedničke zaključke o mogućem rješenju problemske situacije ili o zajedničkoj odluci.
    3. Videolekcija 2.4: Tko kaže da se slabo čita - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći prepoznati tipičnu strukturu i obilježja polemičkog teksta., U potpunosti ću moći primijeniti strategije polemičkog teksta., U potpunosti ću moći napisati polemiku., U potpunosti ću moći isprobavati različite nove postupke i tehnike pisanja., Moći ću prepoznati funkcionalni stil teksta., Moći ću opisati svrhu polemike., Moći ću prepoznati izlagačka obilježja teksta., Moći ću prepoznati obilježja polemike., U potpunosti ću moći oblikovati plan pisanja raspravljačkog teksta., U potpunosti ću moći kombinirati ideje iz različitih područja u postupku pisanja., U potpunosti ću moći povezivati informacije i ideje iz teksta sa svojim znanjem, iskustvom i drugim tekstovima.