Tema 2: Produktivne jezicne djelatnosti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći raspravljati u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja., U potpunosti ću moći pisati raspravljačke tekstove u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom teksta i željenim učinkom na primatelja., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i objasniti stav o književnome tekstu.
Videolekcija 2.1: Treba li čitati književna djela o ljudskoj patnji? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći prepoznati debatu i analizirati informacije i ideje., U potpunosti ću moći oblikovati argumente i protuargumente za raspravu., U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje i informacije., Moći ću prepoznati strukturu debate., Moći ću moći prepoznati stilska obilježja književnih djela., Moći ću razumjeti kako pripremiti debatu., Moći ću prepoznati obilježja debate., Moći ću prepoznati namjenu debate., U potpunosti ću moći razlikovati govorne i razgovorne vrste upućivačkih i raspravljačkih tekstova.
Videolekcija 2.2: Maestro Veliki Kukac metafora je humanizma u romanu Kiklop Ranka Marinkovića - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći oblikovati tekst eseja., U potpunosti ću moći primijeniti norme hrvatskog jezika., Moći ću prepoznati raspravljačke tekstne vrste., Moći ću navoditi obilježja raspravljačkog teksta., Moći ću objasniti strukturu eseja., U potpunosti ću moći potkrijepiti svoje mišljenje i stavove., Moći ću prepoznati obilježja raspravljačkog eseja., U potpunosti ću moći oblikovati plan pisanja i koncept eseja., Moći ću analizirati funkcionalni stil pisanja eseja.
Videolekcija 2.3: Vodite sastanak kao stručnjaci - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći određivat temu, oblik, svrhu i namjenu poslovnog sastanka., U potpunosti ću moći procjenjivati informacije i njihov izvor te ih primjenjivati u koncipiranju vlastita poslovnog sastanka., U potpunosti ću moći govoriti u skladu s govornom ulogom poštujući strukturu poslovnog sastanka., U potpunosti ću moći samostalno primjenjivati pravogovorna pravila hrvatskoga standardnog jezika uvažavajući verbalne i neverbalne vrednote govorenoga jezika s obzirom na administrativni stil poslovnog sastanka., Moći ću određivati temu, oblik i svrhu poslovnog sastanka., Moći ću opisati ispravan način pripremanja sastanka., Moći ću opisivati najčešće pogreške u pripremanju sastanka., Moći ću analizirati korake u moderiranju poslovnog sastanka., Moći ću prepoznati načine vođenja sastanka., U potpunosti ću moći donositi zajedničke zaključke o mogućem rješenju problemske situacije ili o zajedničkoj odluci.