Učitavanje

4. Tko kaže da se slabo čita

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći prepoznati tipičnu strukturu i obilježja polemičkog teksta.
  • U potpunosti ću moći primijeniti strategije polemičkog teksta.
  • U potpunosti ću moći napisati polemiku.
  • U potpunosti ću moći isprobavati različite nove postupke i tehnike pisanja.
  • Moći ću prepoznati funkcionalni stil teksta.
  • Moći ću opisati svrhu polemike.
  • Moći ću prepoznati izlagačka obilježja teksta.
  • Moći ću prepoznati obilježja polemike.
  • U potpunosti ću moći oblikovati plan pisanja raspravljačkog teksta.
  • U potpunosti ću moći kombinirati ideje iz različitih područja u postupku pisanja.
  • U potpunosti ću moći povezivati informacije i ideje iz teksta sa svojim znanjem, iskustvom i drugim tekstovima.

Procjena znanja

Polemika je tipično pisana publicističkim funkcionalnim stilom.

U polemici je cilj pobijediti protivnika.

Kojom se vrstom izlaganja (diskursa) pišu polemike?

Što od navedenoga nije tipična strategija polemike?

Dopunite rečenicu točnim odgovorom.

Polemičkim citatom tipično se nastoji protivnika

.

4. Tko kaže da se slabo čita

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći prepoznati tipičnu strukturu i obilježja polemičkog teksta.
  • U potpunosti ću moći primijeniti strategije polemičkog teksta.
  • U potpunosti ću moći napisati polemiku.
  • U potpunosti ću moći isprobavati različite nove postupke i tehnike pisanja.
  • Moći ću prepoznati funkcionalni stil teksta.
  • Moći ću opisati svrhu polemike.
  • Moći ću prepoznati izlagačka obilježja teksta.
  • Moći ću prepoznati obilježja polemike.
  • U potpunosti ću moći oblikovati plan pisanja raspravljačkog teksta.
  • U potpunosti ću moći kombinirati ideje iz različitih područja u postupku pisanja.
  • U potpunosti ću moći povezivati informacije i ideje iz teksta sa svojim znanjem, iskustvom i drugim tekstovima.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 2: Produktivne jezicne djelatnosti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći raspravljati u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja., U potpunosti ću moći pisati raspravljačke tekstove u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom teksta i željenim učinkom na primatelja., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i objasniti stav o književnome tekstu.
    1. Videolekcija 2.1: Treba li čitati književna djela o ljudskoj patnji? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći prepoznati debatu i analizirati informacije i ideje., U potpunosti ću moći oblikovati argumente i protuargumente za raspravu., U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje i informacije., Moći ću prepoznati strukturu debate., Moći ću moći prepoznati stilska obilježja književnih djela., Moći ću razumjeti kako pripremiti debatu., Moći ću prepoznati obilježja debate., Moći ću prepoznati namjenu debate., U potpunosti ću moći razlikovati govorne i razgovorne vrste upućivačkih i raspravljačkih tekstova.
    2. Videolekcija 2.2: Maestro Veliki Kukac metafora je humanizma u romanu Kiklop Ranka Marinkovića - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći oblikovati tekst eseja., U potpunosti ću moći primijeniti norme hrvatskog jezika., Moći ću prepoznati raspravljačke tekstne vrste., Moći ću navoditi obilježja raspravljačkog teksta., Moći ću objasniti strukturu eseja., U potpunosti ću moći potkrijepiti svoje mišljenje i stavove., Moći ću prepoznati obilježja raspravljačkog eseja., U potpunosti ću moći oblikovati plan pisanja i koncept eseja., Moći ću analizirati funkcionalni stil pisanja eseja.
    3. Videolekcija 2.3: Vodite sastanak kao stručnjaci - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći određivat temu, oblik, svrhu i namjenu poslovnog sastanka., U potpunosti ću moći procjenjivati informacije i njihov izvor te ih primjenjivati u koncipiranju vlastita poslovnog sastanka., U potpunosti ću moći govoriti u skladu s govornom ulogom poštujući strukturu poslovnog sastanka., U potpunosti ću moći samostalno primjenjivati pravogovorna pravila hrvatskoga standardnog jezika uvažavajući verbalne i neverbalne vrednote govorenoga jezika s obzirom na administrativni stil poslovnog sastanka., Moći ću određivati temu, oblik i svrhu poslovnog sastanka., Moći ću opisati ispravan način pripremanja sastanka., Moći ću opisivati najčešće pogreške u pripremanju sastanka., Moći ću analizirati korake u moderiranju poslovnog sastanka., Moći ću prepoznati načine vođenja sastanka., U potpunosti ću moći donositi zajedničke zaključke o mogućem rješenju problemske situacije ili o zajedničkoj odluci.