Učitavanje

1. Koji su najčešći formati debate?

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje i informacije.
  • Moći ću prepoznati oblike rasprave.
  • Moći ću prepoznati namjenu, značajke, obilježja jezika i pripreme debate.
  • U potpunosti ću moći razlikovati formate debate.
  • U potpunosti ću moći slušati debatu i analizirati informacije i ideje.
  • U potpunosti ću moći tumačiti jezična i govorna obilježja slušanog teksta.
Video. Transkript: Video.
Video. Transkript: Video.

Procjena znanja

Što sve može biti rasprava?

Dopunite rečenicu točnim odgovorom.

Namjena debate može biti dokazivanje, informiranje ili
.

U debati postoje afirmacijska i negacijska skupina.

Dopunite sljedeću tvrdnju točnim odgovorima.  
Debatni pojmovnik sadrži izraze poput:

 Izbacite uljeza.

U debati moramo voditi računa o valjanosti

1. Koji su najčešći formati debate?

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje i informacije.
  • Moći ću prepoznati oblike rasprave.
  • Moći ću prepoznati namjenu, značajke, obilježja jezika i pripreme debate.
  • U potpunosti ću moći razlikovati formate debate.
  • U potpunosti ću moći slušati debatu i analizirati informacije i ideje.
  • U potpunosti ću moći tumačiti jezična i govorna obilježja slušanog teksta.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 4: Obilježja tekstnih vrsta - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći raspravljati u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja., U potpunosti ću moći čitati u skladu s određenom svrhom raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., U potpunosti ću moći prosuditi povezanost vlastitoga i hrvatskoga kulturnog identiteta s određenim kulturnim krugom na temelju različitih tekstova.
    1. Videolekcija 4.2: Čemu služi recenzija? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći odrediti temu, strukturu i namjenu recenzije., U potpunosti ću moći tumačiti strukturna obilježja teksta., U potpunosti ću moći prepoznati referencije i aluzije na druge tekstove., U potpunosti ću se moći upoznati s procesom pisanja recenzije., U potpunosti ću moći samostalno i argumentirano procijeniti tekst prema zadanim odrednicama., U potpunosti ću se moći upoznati s ulogom recenzenta., Moći ću odrediti obilježja recenzije i recenzenta., Moći ću odrediti vrstu teksta.
    2. Videolekcija 4.3: Govorimo li kako se piše? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći čitati raspravljački tekst., U potpunosti ću moći opisati obilježja polemike kao monološke tekstne vrste., U potpunosti ću moći analizirati strukturna i retorička obilježja pisane polemike na ulomcima., U potpunosti ću moći prepoznavati referencije i aluzije na druge tekstove., U potpunosti ću moći oblikovati različite vrste prosudbe: procjenjivati svrhu teksta i gledište autora prema zadanim odrednicama: sadržaj, strukturu, svrhu, namjenu., U potpunosti ću moći samostalno i argumentirano kritički procjenjivati tekst prema zadanim odrednicama., Moći ću razlikovati raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., Moći ću tumačiti strukturna obilježja teksta., Moći ću samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje.