Učitavanje

2. Čemu služi recenzija?

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći odrediti temu, strukturu i namjenu recenzije.
  • U potpunosti ću moći tumačiti strukturna obilježja teksta.
  • U potpunosti ću moći prepoznati referencije i aluzije na druge tekstove.
  • U potpunosti ću se moći upoznati s procesom pisanja recenzije.
  • U potpunosti ću moći samostalno i argumentirano procijeniti tekst prema zadanim odrednicama.
  • U potpunosti ću se moći upoznati s ulogom recenzenta.
  • Moći ću odrediti obilježja recenzije i recenzenta.
  • Moći ću odrediti vrstu teksta.

Koji su kriteriji za odabir kvalitetnog recenzenta? Moguće više odgovora.

Koja je uloga recenzenta?

Koji je sinonim za recenziju?

Procjena znanja

Što je recenzija?

Recenzent može biti anoniman.

Recenziraju se i knjige i filmovi.

U recenziji vlastito mišljenje mora se argumentirati.

Funkcionalni stil pisanja recenzija treba biti u skladu njezinom svrhom i publikom kojoj je namijenjena.

Kojoj vrsti tekstova pripada recenzija?

U kojem se dijelu recenzije navodi ukupna ocjena recenziranog teksta?

Odredite obilježja recenzenta. Moguće više odgovora.

2. Čemu služi recenzija?

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći odrediti temu, strukturu i namjenu recenzije.
  • U potpunosti ću moći tumačiti strukturna obilježja teksta.
  • U potpunosti ću moći prepoznati referencije i aluzije na druge tekstove.
  • U potpunosti ću se moći upoznati s procesom pisanja recenzije.
  • U potpunosti ću moći samostalno i argumentirano procijeniti tekst prema zadanim odrednicama.
  • U potpunosti ću se moći upoznati s ulogom recenzenta.
  • Moći ću odrediti obilježja recenzije i recenzenta.
  • Moći ću odrediti vrstu teksta.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 4: Obilježja tekstnih vrsta - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći raspravljati u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja., U potpunosti ću moći čitati u skladu s određenom svrhom raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., U potpunosti ću moći prosuditi povezanost vlastitoga i hrvatskoga kulturnog identiteta s određenim kulturnim krugom na temelju različitih tekstova.
    1. Videolekcija 4.1: Koji su najčešći formati debate? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje i informacije., Moći ću prepoznati oblike rasprave., Moći ću prepoznati namjenu, značajke, obilježja jezika i pripreme debate., U potpunosti ću moći razlikovati formate debate., U potpunosti ću moći slušati debatu i analizirati informacije i ideje., U potpunosti ću moći tumačiti jezična i govorna obilježja slušanog teksta.
    2. Videolekcija 4.3: Govorimo li kako se piše? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći čitati raspravljački tekst., U potpunosti ću moći opisati obilježja polemike kao monološke tekstne vrste., U potpunosti ću moći analizirati strukturna i retorička obilježja pisane polemike na ulomcima., U potpunosti ću moći prepoznavati referencije i aluzije na druge tekstove., U potpunosti ću moći oblikovati različite vrste prosudbe: procjenjivati svrhu teksta i gledište autora prema zadanim odrednicama: sadržaj, strukturu, svrhu, namjenu., U potpunosti ću moći samostalno i argumentirano kritički procjenjivati tekst prema zadanim odrednicama., Moći ću razlikovati raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., Moći ću tumačiti strukturna obilježja teksta., Moći ću samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje.