Tema 10: Stvaralačko izražavanje - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnome tekstu., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnome tekstu., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnome tekstu.
Videolekcija 10.1: Svatko od nas može biti pjesnik duhovit i originalan - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći prepoznati obilježja i izraziti svoj doživljaj dadaističke pjesme., U potpunosti ću moći samostalno napisati dadaističku pjesmu., U potpunosti ću moći analizirati kako literarni ukus utječe na recepciju književnog teksta., U potpunosti ću moći primijeniti i opisati tehnike za poticanje kreativnosti „Slučajne riječi“ i „Zašto, zašto?“., U potpunosti ću moći primijeniti i objasniti tehniku za odabir ideja „Srce, glava, ruke“., Moći ću odrediti kontekst nastanka dadističke pjesme.
Videolekcija 10.3: Oblikujte epizodu grafičkog romana - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći stvaralački oblikovati epizodu grafičkog romana., U potpunosti ću moći odrediti korake kreativnog procesa u stvaranju grafičkog romana., U potpunosti ću moći razlikovati tradicionalni i grafički roman., Moći ćete odrediti obilježja grafičkog romana., U potpunosti ću moći izraziti literarni doživljaj odlomaka književnog teksta i grafičkog romana., U potpunosti ću moći kreativno izražavati vlastite osjećaje, ideje i misli., U potpunosti ću moći služiti se različitim tehnikama, oblicima izražavanja i medijima., Moći ću uočiti kontekst popularnosti grafičkog romana., Moći ću analizirati strukturne elemente stripa., Moći ću prepoznati općekulturni pojam.