Učitavanje

2. Stvorite hiperpjesmu

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Moći ću definirati hipertekst.
  • U potpunosti ću moći odrediti obilježja i medij hiperpjesme.
  • U potpunosti ću moći napisati hiperpjesmu.
  • Moći ću odrediti naziv pjesništva.
  • U potpunosti ću moći analizirati pjesmu Oproštaj Federica Garcíje Lorce.
  • U potpunosti ću moći usporediti tradicionalno pjesništvo i hiperpjesništvo.
  • U potpunosti ću moći izraziti svoj doživljaj pjesme prema načinu na koji se pročita.
  • U potpunosti ću moći koristiti se odgovarajućom digitalnom tehnologijom.

Procjena znanja

Hiperpjesništvo pojavljuje se krajem 20. i početkom 21. stoljeća.

Za stvaranje hiperpjesme potrebno je računalo.

Tradicionalno pjesništvo i hiperpjesništvo nemaju dodirnih točaka.

Svaka pjesma može postati hiperpjesma. 

Koji su zajednički elementi tradicionalnog pjesništva i hiperpjesništva? Moguće je odabrati više točnih odgovora.

Dopunite tvrdnju točnim odgovorom iz padajućeg izbornika.

Hiperpjesma pripada

mediju.

Što je hipertekst?

Koji je drugi naziv za hiperpoeziju?

D09 - HJ_4_10_2_V_stvaranje_hiperpjesme DEV

2. Stvorite hiperpjesmu

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Moći ću definirati hipertekst.
  • U potpunosti ću moći odrediti obilježja i medij hiperpjesme.
  • U potpunosti ću moći napisati hiperpjesmu.
  • Moći ću odrediti naziv pjesništva.
  • U potpunosti ću moći analizirati pjesmu Oproštaj Federica Garcíje Lorce.
  • U potpunosti ću moći usporediti tradicionalno pjesništvo i hiperpjesništvo.
  • U potpunosti ću moći izraziti svoj doživljaj pjesme prema načinu na koji se pročita.
  • U potpunosti ću moći koristiti se odgovarajućom digitalnom tehnologijom.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 10: Stvaralačko izražavanje - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnome tekstu., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnome tekstu., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnome tekstu.
    1. Videolekcija 10.1: Svatko od nas može biti pjesnik duhovit i originalan - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći prepoznati obilježja i izraziti svoj doživljaj dadaističke pjesme., U potpunosti ću moći samostalno napisati dadaističku pjesmu., U potpunosti ću moći analizirati kako literarni ukus utječe na recepciju književnog teksta., U potpunosti ću moći primijeniti i opisati tehnike za poticanje kreativnosti „Slučajne riječi“ i „Zašto, zašto?“., U potpunosti ću moći primijeniti i objasniti tehniku za odabir ideja „Srce, glava, ruke“., Moći ću odrediti kontekst nastanka dadističke pjesme.
    2. Videolekcija 10.3: Oblikujte epizodu grafičkog romana - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći stvaralački oblikovati epizodu grafičkog romana., U potpunosti ću moći odrediti korake kreativnog procesa u stvaranju grafičkog romana., U potpunosti ću moći razlikovati tradicionalni i grafički roman., Moći ćete odrediti obilježja grafičkog romana., U potpunosti ću moći izraziti literarni doživljaj odlomaka književnog teksta i grafičkog romana., U potpunosti ću moći kreativno izražavati vlastite osjećaje, ideje i misli., U potpunosti ću moći služiti se različitim tehnikama, oblicima izražavanja i medijima., Moći ću uočiti kontekst popularnosti grafičkog romana., Moći ću analizirati strukturne elemente stripa., Moći ću prepoznati općekulturni pojam.