Tema 10: Stvaralačko izražavanje - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnome tekstu., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnome tekstu., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnome tekstu.
Videolekcija 10.1: Svatko od nas može biti pjesnik duhovit i originalan - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći prepoznati obilježja i izraziti svoj doživljaj dadaističke pjesme., U potpunosti ću moći samostalno napisati dadaističku pjesmu., U potpunosti ću moći analizirati kako literarni ukus utječe na recepciju književnog teksta., U potpunosti ću moći primijeniti i opisati tehnike za poticanje kreativnosti „Slučajne riječi“ i „Zašto, zašto?“., U potpunosti ću moći primijeniti i objasniti tehniku za odabir ideja „Srce, glava, ruke“., Moći ću odrediti kontekst nastanka dadističke pjesme.
Videolekcija 10.2: Stvorite hiperpjesmu - Ishodi učenja: Moći ću definirati hipertekst., U potpunosti ću moći odrediti obilježja i medij hiperpjesme., U potpunosti ću moći napisati hiperpjesmu., Moći ću odrediti naziv pjesništva., U potpunosti ću moći analizirati pjesmu Oproštaj Federica Garcíje Lorce., U potpunosti ću moći usporediti tradicionalno pjesništvo i hiperpjesništvo., U potpunosti ću moći izraziti svoj doživljaj pjesme prema načinu na koji se pročita., U potpunosti ću moći koristiti se odgovarajućom digitalnom tehnologijom.