Učitavanje

3. Oblikujte epizodu grafičkog romana

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći stvaralački oblikovati epizodu grafičkog romana.
  • U potpunosti ću moći odrediti korake kreativnog procesa u stvaranju grafičkog romana.
  • U potpunosti ću moći razlikovati tradicionalni i grafički roman.
  • Moći ćete odrediti obilježja grafičkog romana.
  • U potpunosti ću moći izraziti literarni doživljaj odlomaka književnog teksta i grafičkog romana.
  • U potpunosti ću moći kreativno izražavati vlastite osjećaje, ideje i misli.
  • U potpunosti ću moći služiti se različitim tehnikama, oblicima izražavanja i medijima.
  • Moći ću uočiti kontekst popularnosti grafičkog romana.
  • Moći ću analizirati strukturne elemente stripa.
  • Moći ću prepoznati općekulturni pojam.
Profesionalni videozapis. Transkript: Profesionalni videozapis.

D13 - HJ_4_10_3_Marcel Proust, Put k Swannu, I. dio Combray

(Ugraditi u lekciju i pdf kao poseban element da mu učenici mogu pristupiti prije i tijekom interaktivnog zadatka.)

Profesionalni videozapis. Transkript: Profesionalni videozapis.

Procjena znanja

Grafički roman nema trivijalni sadržaj, ima izraženu književnu komponentu i priča cjelovitu priču.

Koje sve umjetnosti ujedinjuje forma grafičkog romana? Moguće je odabrati više točnih odgovora.

Dopunite rečenicu točnim odgovorom iz padajućeg izbornika.

Termin grafički roman i procvat formata utvrdio je grafički roman

autora

koji je objavljen 1991. godine.

Izbacite uljeza među pojmovima koji određuju strip.

Koji je kolač, zahvaljujući Marcelu Proustu, postao svjetski poznat i svojim značenjem prerastao pojam samog kolača?

3. Oblikujte epizodu grafičkog romana

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći stvaralački oblikovati epizodu grafičkog romana.
  • U potpunosti ću moći odrediti korake kreativnog procesa u stvaranju grafičkog romana.
  • U potpunosti ću moći razlikovati tradicionalni i grafički roman.
  • Moći ćete odrediti obilježja grafičkog romana.
  • U potpunosti ću moći izraziti literarni doživljaj odlomaka književnog teksta i grafičkog romana.
  • U potpunosti ću moći kreativno izražavati vlastite osjećaje, ideje i misli.
  • U potpunosti ću moći služiti se različitim tehnikama, oblicima izražavanja i medijima.
  • Moći ću uočiti kontekst popularnosti grafičkog romana.
  • Moći ću analizirati strukturne elemente stripa.
  • Moći ću prepoznati općekulturni pojam.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 10: Stvaralačko izražavanje - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnome tekstu., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnome tekstu., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnome tekstu.
    1. Videolekcija 10.1: Svatko od nas može biti pjesnik duhovit i originalan - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći prepoznati obilježja i izraziti svoj doživljaj dadaističke pjesme., U potpunosti ću moći samostalno napisati dadaističku pjesmu., U potpunosti ću moći analizirati kako literarni ukus utječe na recepciju književnog teksta., U potpunosti ću moći primijeniti i opisati tehnike za poticanje kreativnosti „Slučajne riječi“ i „Zašto, zašto?“., U potpunosti ću moći primijeniti i objasniti tehniku za odabir ideja „Srce, glava, ruke“., Moći ću odrediti kontekst nastanka dadističke pjesme.
    2. Videolekcija 10.2: Stvorite hiperpjesmu - Ishodi učenja: Moći ću definirati hipertekst., U potpunosti ću moći odrediti obilježja i medij hiperpjesme., U potpunosti ću moći napisati hiperpjesmu., Moći ću odrediti naziv pjesništva., U potpunosti ću moći analizirati pjesmu Oproštaj Federica Garcíje Lorce., U potpunosti ću moći usporediti tradicionalno pjesništvo i hiperpjesništvo., U potpunosti ću moći izraziti svoj doživljaj pjesme prema načinu na koji se pročita., U potpunosti ću moći koristiti se odgovarajućom digitalnom tehnologijom.