Tema 11: Kulturna pismenost - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći obrazložiti slijed književnih poetika i razdoblja i kritički prosuditi utjecaj različitih konteksta na književni tekst., U potpunosti ću moći prosuditi povezanost vlastitoga i hrvatskoga kulturnog identiteta s određenim kulturnim krugom na temelju različitih tekstova.
Videolekcija 11.1: Tko se boji epoha još? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći odrediti obilježja književnih epoha., U potpunosti ću moći odrediti vrijeme nastanka pojedinih djela s pomoću citata., U potpunosti ću moći usustaviti obilježja književnih pravaca od antike do postmodernizma., U potpunosti ću moći izraziti vlastito mišljenje., Moći ću smjestiti autora u književnopovijesno razdoblje., Moći ću prepoznati obilježja književnopovijesnih razdoblja., Moći ću prepoznati obilježja poetike književnopovijesnog razdoblja.
Videolekcija 11.3: Zašto je glumcu potreban njegov festival? - Ishodi učenja: Moći ću povezati kazalište s predstavom., U potpunosti ću moći procijeniti kako manifestacija u stvarnom i digitalnom okružju utječe na oblikovanje vlastita kulturnog identiteta., U potpunosti ću moći navesti barem pet kulturno-umjetničkih događaja, manifestacija, festivala., U potpunosti ću moći navesti gradove u kojima se održavaju poznati kazališni festivali., U potpunosti ću moći navesti gdje se i otkad održava Festival glumca., U potpunosti ću moći objasniti o čemu je riječ u knjizi Mihaila Čehova, Glumcu., Moći ću pronaći podatke služeći se pretraživanjem interneta., Moći ću povezati posjećivanje kulturno-umjetničkih događaja s utjecajem na oblikovanje vlastita kulturnog identiteta.
Videolekcija 11.4: Tko su hrvatski prvaci slam-poezije? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći čitati i slušati slam-pjesništvo (natjecanja i javne izvedbe)., U potpunosti ću moći uočiti prijenos kulturnih vrijednosti koje su od američkih slam-umjetnika drugi umjetnici prenosili na ostale umjetnike diljem svijeta, pa tako i u Hrvatsku., U potpunosti ću moći navesti odrednice slam-poezije., U potpunosti ću moći usporediti tekstove slam-pjesništva s tekstovima visoke kulture., Moći ću povezati pojmove vezane uz prijenos kulturnih obrazaca iz jednog u drugi kulturni krug., Moći ću izdvojiti stihove koji pripadaju slam-pjesništvu i stihove koji pripadaju visokoj kulturi., Moći ću odrediti natjecateljska pravila slam-nastupa., Moći ću odrediti obilježja slam-poezije., Moći ću utvrditi kreativni procesu oblikovanja slam-pjesme., U potpunosti ću moći doznati tko su slam-umjetnici, tko je publika koja prati natjecanja i javne izvedbe, zašto se državno prvenstvo održava u kultnom zagrebačkom klubu Močvara, pripada li slam-pjesništvo alternativnoj kulturnoj sceni i koja je vrijednost slam-pjesništva za oblikovanje našega kulturnog identiteta.
Videolekcija 11.5: Pokretne slike pjevaju i plešu - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći analizirati i interpretirati eksperimentalni film., U potpunosti ću moći razlikovati redateljske metode., U potpunosti ću moći objasniti obilježja postmodernizma, dijalogičnosti i odnosa prema tradiciji u filmu., Moći ću odrediti obilježja eksperimentalnog filma., Moći ću prepoznati formalna obilježja filma., Moći ću objasniti naslov filma., Moći ću prepoznati obilježja poetskog izlaganja., U potpunosti ću moći razlikovati filmska izražajna sredstva., U potpunosti ću moći prepoznati obilježja poetskog filmskog izlaganja i asocijativne montaže.