Učitavanje

3. Zašto je glumcu potreban njegov festival?

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Moći ću povezati kazalište s predstavom.
  • U potpunosti ću moći procijeniti kako manifestacija u stvarnom i digitalnom okružju utječe na oblikovanje vlastita kulturnog identiteta.
  • U potpunosti ću moći navesti barem pet kulturno-umjetničkih događaja, manifestacija, festivala.
  • U potpunosti ću moći navesti gradove u kojima se održavaju poznati kazališni festivali.
  • U potpunosti ću moći navesti gdje se i otkad održava Festival glumca.
  • U potpunosti ću moći objasniti o čemu je riječ u knjizi Mihaila Čehova, Glumcu.
  • Moći ću pronaći podatke služeći se pretraživanjem interneta.
  • Moći ću povezati posjećivanje kulturno-umjetničkih događaja s utjecajem na oblikovanje vlastita kulturnog identiteta.

Poslušajte prilog pa riješite zadatke.

Dopunite rečenice točnim odgovorom iz padajućeg izbornika.

Na 29. Festivalu glumca nagradu za najbolje glumačko ostvarenje mlade glumice dobila je 

.

Na 29. Festivalu glumca nagradu za najbolju predstavu dobila je predstava 

, Teatra 

, čiji je redatelj Matko Raguž.

Odredite točnost tvrdnje.


Na 29. Festivalu glumca nagradu za najbolje glumačko ostvarenje u predstavama za djecu i mlade dobila je Amanda Prenkaj, za ulogu u predstavi Mlada Frida.

Odredite točnost tvrdnje.


29. Festival glumca završen je dodjelom nagrada i priznanja u Zagrebu.

Odgovorite na praznu crtu.

Kako se zove nagrada za najbolju predstavu u cjelini?

Procjena znanja

Odredite točnost tvrdnje.


Sudjelovanjem u manifestacijama i svečanostima u lokalnoj zajednici, ali i šire, ne samo da uvažavamo vlastiti kulturni identitet nego spoznajemo i multikulturalnost.

Povežite kazalište i ime predstave izvedene na 29. Festivalu glumca. Odgovor možete pronaći na internetskim stranicama Festivala glumca.

Gradsko kazalište Žar ptica, Zagreb Realisti
Hrvatsko narodno kazalište u Varaždinu Matiaš grabancijaš dijak
Teatar Exit, Zagreb Kukci… zaustavljena priča 
Satiričko kazalište Kerempuh Mala Frida
Hrvatsko narodno kazalište Split Škrtac

Označite točne odgovore.


Tko su bili domaćini 30. Festivala glumca? 


Odgovor možete pronaći na internetskim stranicama Festivala glumca.

Dopunite rečenicu odgovorom iz padajućeg izbornika. 

Odgovor možete pronaći na internetskim stranicama Festivala glumca.

Izbornik 30. Festivala glumca bio je 

.

Označite točan odgovor.


Tko je autor riječi: 


Ovo je jedini festival u Hrvatskoj na kojem je u središtu glumac, jer je glumac središte predstave, kazališta i svakog kazališnog događanja. Glumac je početak i zametak kazališnog čina, tijelo i duša piščeva djela. Glumac, i sam, kao i mnoštvo, može punim glasom reći: „kazalište, to sam ja“. Iz skromnosti i ljubaznosti prema teatru on to nikad ne izgovara. Kako bismo potakli, afirmirali i popularizirali glumačko stvaralaštvo posvećujemo mu ovaj festival. Festival je festival (dobre) glume, glumačkog umijeća, glumačke osobnosti, dara, specifičnosti i nikada ugaslog svjetla. Festival glumca održava se u Vukovarsko-srijemskoj županiji, koja je objeručke prigrlila ovaj svehrvatski festival kao svoje najznačajnije kazališno i kulturno zbivanje.

3. Zašto je glumcu potreban njegov festival?

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Moći ću povezati kazalište s predstavom.
  • U potpunosti ću moći procijeniti kako manifestacija u stvarnom i digitalnom okružju utječe na oblikovanje vlastita kulturnog identiteta.
  • U potpunosti ću moći navesti barem pet kulturno-umjetničkih događaja, manifestacija, festivala.
  • U potpunosti ću moći navesti gradove u kojima se održavaju poznati kazališni festivali.
  • U potpunosti ću moći navesti gdje se i otkad održava Festival glumca.
  • U potpunosti ću moći objasniti o čemu je riječ u knjizi Mihaila Čehova, Glumcu.
  • Moći ću pronaći podatke služeći se pretraživanjem interneta.
  • Moći ću povezati posjećivanje kulturno-umjetničkih događaja s utjecajem na oblikovanje vlastita kulturnog identiteta.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 11: Kulturna pismenost - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći obrazložiti slijed književnih poetika i razdoblja i kritički prosuditi utjecaj različitih konteksta na književni tekst., U potpunosti ću moći prosuditi povezanost vlastitoga i hrvatskoga kulturnog identiteta s određenim kulturnim krugom na temelju različitih tekstova.
    1. Videolekcija 11.1: Tko se boji epoha još? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći odrediti obilježja književnih epoha., U potpunosti ću moći odrediti vrijeme nastanka pojedinih djela s pomoću citata., U potpunosti ću moći usustaviti obilježja književnih pravaca od antike do postmodernizma., U potpunosti ću moći izraziti vlastito mišljenje., Moći ću smjestiti autora u književnopovijesno razdoblje., Moći ću prepoznati obilježja književnopovijesnih razdoblja., Moći ću prepoznati obilježja poetike književnopovijesnog razdoblja.
    2. Videolekcija 11.2: Majstorski tečaj modernističkih pravaca - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći odrediti obilježja modernizma i moderne., U potpunosti ću moći odrediti vrijeme nastanka pojedinih djela s pomoću citata., U potpunosti ću moći izraziti vlastito mišljenje., Moći ću odrediti obilježja avangarde., Moći ću odrediti početke modernog romana., Moći ću odrediti obilježja modernih književnih pravaca., Moći ću izdvojiti časopise Druge moderne., Moći ću odrediti obilježja postmodernizma., U potpunosti ću moći usustaviti obilježja književnih pravaca do postmodernizma.
    3. Videolekcija 11.4: Tko su hrvatski prvaci slam-poezije? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći čitati i slušati slam-pjesništvo (natjecanja i javne izvedbe)., U potpunosti ću moći uočiti prijenos kulturnih vrijednosti koje su od američkih slam-umjetnika drugi umjetnici prenosili na ostale umjetnike diljem svijeta, pa tako i u Hrvatsku., U potpunosti ću moći navesti odrednice slam-poezije., U potpunosti ću moći usporediti tekstove slam-pjesništva s tekstovima visoke kulture., Moći ću povezati pojmove vezane uz prijenos kulturnih obrazaca iz jednog u drugi kulturni krug., Moći ću izdvojiti stihove koji pripadaju slam-pjesništvu i stihove koji pripadaju visokoj kulturi., Moći ću odrediti natjecateljska pravila slam-nastupa., Moći ću odrediti obilježja slam-poezije., Moći ću utvrditi kreativni procesu oblikovanja slam-pjesme., U potpunosti ću moći doznati tko su slam-umjetnici, tko je publika koja prati natjecanja i javne izvedbe, zašto se državno prvenstvo održava u kultnom zagrebačkom klubu Močvara, pripada li slam-pjesništvo alternativnoj kulturnoj sceni i koja je vrijednost slam-pjesništva za oblikovanje našega kulturnog identiteta.
    4. Videolekcija 11.5: Pokretne slike pjevaju i plešu - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći analizirati i interpretirati eksperimentalni film., U potpunosti ću moći razlikovati redateljske metode., U potpunosti ću moći objasniti obilježja postmodernizma, dijalogičnosti i odnosa prema tradiciji u filmu., Moći ću odrediti obilježja eksperimentalnog filma., Moći ću prepoznati formalna obilježja filma., Moći ću objasniti naslov filma., Moći ću prepoznati obilježja poetskog izlaganja., U potpunosti ću moći razlikovati filmska izražajna sredstva., U potpunosti ću moći prepoznati obilježja poetskog filmskog izlaganja i asocijativne montaže.