Učitavanje

1. Jesu li neprofitni mediji neovisni?

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći odrediti važnost medijskih poruka.
  • U potpunosti ću moći navoditi svoje mišljenje o medijima.
  • U potpunosti ću moći upoznati se s vrstama medija u Republici Hrvatskoj.
  • U potpunosti ću moći upoznati se s pojmom građansko novinarstvo.
  • U potpunosti ću moći odrediti obilježja javnih, komercijalnih i neprofitnih medija.
#1 Zadatak

Odredite koji su naslovi pozitivno, a koji negativno intonirani pa ih smjestite u predviđene rubrike.

Prvi veliki ispit državne mature je Engleski jezik
Koliko košta maturalno putovanje?
Svi bi na psihologiju, nitko neće na brodogradnju
Kako riješiti problem superodlikaša?
Mladi će moći glasati na izborima sa 16 godina
Što upisati nakon srednje škole?
Maturalna putovanja postala su teret roditeljima
Tko će dopustiti 16-godišnjacima da glasuju na izborima?
Zašto treba ukinuti maturalna putovanja?
I ove će se godine najviše na maturalac u Prag
Ne postoji za maturante veći problem od državne mature
Superodlikaši navalili na gimnazije
pozitivno intonirani naslovi
negativno intonirani naslovi

Procjena znanja

Koja su obilježja komercijalnih medija? Moguće je odabrati više točnih odgovora.

Čemu nas uči medijska pismenost?

Odredite točnost sljedeće tvrdnje.
Javni servisi ne bi smjeli objavljivati reklame.

Odredite točnost sljedeće tvrdnje.
Neprofitni mediji ujedno su i neprofitabilni.

Odredite točnost sljedeće tvrdnje.
Svi mediji dužni su objaviti vlasničku strukturu.

Dopunite tvrdnju točnim odgovorom iz padajućeg izbornika.

U Republici Hrvatskoj jedini javni televizijski servis jest

.

Dopunite tvrdnju točnim odgovorom iz padajućeg izbornika.

Drugi naziv za građansko novinarstvo je i

novinarstvo.

1. Jesu li neprofitni mediji neovisni?

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći odrediti važnost medijskih poruka.
  • U potpunosti ću moći navoditi svoje mišljenje o medijima.
  • U potpunosti ću moći upoznati se s vrstama medija u Republici Hrvatskoj.
  • U potpunosti ću moći upoznati se s pojmom građansko novinarstvo.
  • U potpunosti ću moći odrediti obilježja javnih, komercijalnih i neprofitnih medija.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 12: Medijska pismenost - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati povijesni razvoj hrvatskoga standardnog jezika., U potpunosti ću moći kritički procijeniti utjecaj medijskih tekstova na doživljaj stvarnosti i oblikovanje identiteta primatelja., U potpunosti ću moći prosuditi povezanost vlastitoga i hrvatskoga kulturnog identiteta s određenim kulturnim krugom na temelju različitih tekstova.
    1. Videolekcija 12.2: Komercijalni raj - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati sadržaj i strukturu oglasa., U potpunosti ću moći analizirati oglase., U potpunosti ću moći prepoznati opću, društvenu i estetsku vrijednost oglasa., Moći ću utvrditi obilježja oglašavanja., Moći ću opisati vrijednosti potrošača pri odluci kupnji., U potpunosti ću moći usporediti različite medijske poruke prema utjecaju na primatelje.
    2. Videolekcija 12.3: Misija Svete braće u slikama - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati pojam i sadržajnu razinu hagiografije ili žitija., U potpunosti ću moći prosuditi povezanost hrvatskog kulturnog identiteta s drugim slavenskim narodima na osnovi ćirilometodske tradicije., U potpunosti ću moći opisati utjecaj svete braće Konstantina Ćirila i Metod na početke hrvatske pismenosti., U potpunosti ću moći usporediti ulomak iz Žitija Konstantinova s epizodom stripa Među Slavenima Devlića i Horvatića., Moći ću prepoznati pojam tropismenosti.
    3. Videolekcija 12.4: Hrvatski književni bajkomat - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći analizirati i interpretirati književni esej., U potpunosti ću moći usporediti književni sa školskim esejom., U potpunosti ću moći prepoznati književnopovijesni kontekst nastanka eseja kao vrste teksta., U potpunosti ću moći prepoznati strukturna i izrazna obilježja teksta eseja., U potpunosti ću moći opisati obilježja književnog eseja.