Tema 12: Medijska pismenost - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati povijesni razvoj hrvatskoga standardnog jezika., U potpunosti ću moći kritički procijeniti utjecaj medijskih tekstova na doživljaj stvarnosti i oblikovanje identiteta primatelja., U potpunosti ću moći prosuditi povezanost vlastitoga i hrvatskoga kulturnog identiteta s određenim kulturnim krugom na temelju različitih tekstova.
Videolekcija 12.1: Jesu li neprofitni mediji neovisni? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći odrediti važnost medijskih poruka., U potpunosti ću moći navoditi svoje mišljenje o medijima., U potpunosti ću moći upoznati se s vrstama medija u Republici Hrvatskoj., U potpunosti ću moći upoznati se s pojmom građansko novinarstvo., U potpunosti ću moći odrediti obilježja javnih, komercijalnih i neprofitnih medija.
Videolekcija 12.2: Komercijalni raj - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati sadržaj i strukturu oglasa., U potpunosti ću moći analizirati oglase., U potpunosti ću moći prepoznati opću, društvenu i estetsku vrijednost oglasa., Moći ću utvrditi obilježja oglašavanja., Moći ću opisati vrijednosti potrošača pri odluci kupnji., U potpunosti ću moći usporediti različite medijske poruke prema utjecaju na primatelje.
Videolekcija 12.3: Misija Svete braće u slikama - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati pojam i sadržajnu razinu hagiografije ili žitija., U potpunosti ću moći prosuditi povezanost hrvatskog kulturnog identiteta s drugim slavenskim narodima na osnovi ćirilometodske tradicije., U potpunosti ću moći opisati utjecaj svete braće Konstantina Ćirila i Metod na početke hrvatske pismenosti., U potpunosti ću moći usporediti ulomak iz Žitija Konstantinova s epizodom stripa Među Slavenima Devlića i Horvatića., Moći ću prepoznati pojam tropismenosti.