Učitavanje

4. Hrvatski književni bajkomat

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći analizirati i interpretirati književni esej.
  • U potpunosti ću moći usporediti književni sa školskim esejom.
  • U potpunosti ću moći prepoznati književnopovijesni kontekst nastanka eseja kao vrste teksta.
  • U potpunosti ću moći prepoznati strukturna i izrazna obilježja teksta eseja.
  • U potpunosti ću moći opisati obilježja književnog eseja.

Procjena znanja

Odredite je li tvrdnja točna.
Esej kao književnoznanstvena vrsta ustanovljena je u razdoblju renesanse.

Odredite je li tvrdnja točna.
U književnom eseju forma je strogo zadana.

Tko je utemeljitelj eseja kao književnoznanstvene vrste?

Kojem leksičkom sloju pripada leksem bajkomat u naslovu eseja Deana Dude?

Dopunite rečenicu točnim odgovorom iz padajućeg izbornika.

Uz raspravljačko i argumentacijsko izlaganje, u književnom eseju često je prisutno i

izlaganje.

4. Hrvatski književni bajkomat

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći analizirati i interpretirati književni esej.
  • U potpunosti ću moći usporediti književni sa školskim esejom.
  • U potpunosti ću moći prepoznati književnopovijesni kontekst nastanka eseja kao vrste teksta.
  • U potpunosti ću moći prepoznati strukturna i izrazna obilježja teksta eseja.
  • U potpunosti ću moći opisati obilježja književnog eseja.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 12: Medijska pismenost - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati povijesni razvoj hrvatskoga standardnog jezika., U potpunosti ću moći kritički procijeniti utjecaj medijskih tekstova na doživljaj stvarnosti i oblikovanje identiteta primatelja., U potpunosti ću moći prosuditi povezanost vlastitoga i hrvatskoga kulturnog identiteta s određenim kulturnim krugom na temelju različitih tekstova.
    1. Videolekcija 12.1: Jesu li neprofitni mediji neovisni? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći odrediti važnost medijskih poruka., U potpunosti ću moći navoditi svoje mišljenje o medijima., U potpunosti ću moći upoznati se s vrstama medija u Republici Hrvatskoj., U potpunosti ću moći upoznati se s pojmom građansko novinarstvo., U potpunosti ću moći odrediti obilježja javnih, komercijalnih i neprofitnih medija.
    2. Videolekcija 12.2: Komercijalni raj - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati sadržaj i strukturu oglasa., U potpunosti ću moći analizirati oglase., U potpunosti ću moći prepoznati opću, društvenu i estetsku vrijednost oglasa., Moći ću utvrditi obilježja oglašavanja., Moći ću opisati vrijednosti potrošača pri odluci kupnji., U potpunosti ću moći usporediti različite medijske poruke prema utjecaju na primatelje.
    3. Videolekcija 12.3: Misija Svete braće u slikama - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati pojam i sadržajnu razinu hagiografije ili žitija., U potpunosti ću moći prosuditi povezanost hrvatskog kulturnog identiteta s drugim slavenskim narodima na osnovi ćirilometodske tradicije., U potpunosti ću moći opisati utjecaj svete braće Konstantina Ćirila i Metod na početke hrvatske pismenosti., U potpunosti ću moći usporediti ulomak iz Žitija Konstantinova s epizodom stripa Među Slavenima Devlića i Horvatića., Moći ću prepoznati pojam tropismenosti.