Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći opisati sadržaj i strukturu oglasa.
U potpunosti ću moći analizirati oglase.
U potpunosti ću moći prepoznati opću, društvenu i estetsku vrijednost oglasa.
Moći ću utvrditi obilježja oglašavanja.
Moći ću opisati vrijednosti potrošača pri odluci kupnji.
U potpunosti ću moći usporediti različite medijske poruke prema utjecaju na primatelje.
Podijeli ovu lekciju
Mrežna adresa je kopirana u međuspremnik
Tko je odaslao medijsku poruku?
Komu je namijenjena medijska poruka?
Koja je svrha medijske poruke?
Koja je namjena medijske poruke?
Je li ovo prikriveno oglašivanje?
Kojim se sredstvima nastoji utjecati na primatelje medijske poruke? Moguće je odabrati više točnih odgovora.
Procjena znanja
Odredite je li tvrdnja točna. Oglašavanje se najčešće definira kao plaćena, neosobna komunikacija određene organizacije identificirane u poruci putem medija za masovno komuniciranje kao što su radio, televizija, internetski portali radi informiranja i/ili uvjeravanja članova ciljne javnosti.
Odredite je li tvrdnja točna. Reklamiranje je pogrdni naziv za oglašavanje.
Odredite je li tvrdnja točna. Prikriveno oglašavanje zakonski je zabranjeno.
Povežite vrijednosti s njihovim opisima.
blagonaklonost
Očituje se u užitku u osobnom uspjehu koji je prepoznatljiv u postignutim kompetencijama u skladu s društvenim standardima.
hedonizam
Podrazumijeva sklad, društvenu stabilnost koja uključuje obiteljske vrijednosti i nacionalnu sigurnost.
konformnost
Podrazumijeva čuvanje i poticanje dobrobiti imetka i prijatelja.
moć
Očituje se kao život koji motivira pojedince da razumiju, cijene i zaštite imovinu svih ljudi i prirodu.
postignuće
Podrazumijeva prihvaćanje običaja i normi ponašanja određenih kulturom i nasljeđem.
samousmjerenost
Dokazuje se društvenim statusom i ugledom.
sigurnost
Podrazumijeva užitak u životu i primanju užitka.
stimulacija
Očituje se kao samodisciplina, poslušnost, ljubaznost i suzdržavanje od impulzivnih ponašanja.
tradicija
To je želja sa slobodom, mogućnošću izbora i kreativnog izražavanja.
univerzalnost
Očituje se u potrebi za raznolikošću i uzbudljivim životom.
Koja je svrha sljedećeg oglasa? Moguće je odabrati više točnih odgovora.
ili % točno odgovorenih pitanja
Procijenili ste svoje znanje o sljedećim ishodima:
Uspješno ste naučili:
Potrudite se još malo kako biste bolje naučili:
2. Komercijalni raj
Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći opisati sadržaj i strukturu oglasa.
U potpunosti ću moći analizirati oglase.
U potpunosti ću moći prepoznati opću, društvenu i estetsku vrijednost oglasa.
Moći ću utvrditi obilježja oglašavanja.
Moći ću opisati vrijednosti potrošača pri odluci kupnji.
U potpunosti ću moći usporediti različite medijske poruke prema utjecaju na primatelje.
Tema 12: Medijska pismenost - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati povijesni razvoj hrvatskoga standardnog jezika., U potpunosti ću moći kritički procijeniti utjecaj medijskih tekstova na doživljaj stvarnosti i oblikovanje identiteta primatelja., U potpunosti ću moći prosuditi povezanost vlastitoga i hrvatskoga kulturnog identiteta s određenim kulturnim krugom na temelju različitih tekstova.
Videolekcija 12.1: Jesu li neprofitni mediji neovisni? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći odrediti važnost medijskih poruka., U potpunosti ću moći navoditi svoje mišljenje o medijima., U potpunosti ću moći upoznati se s vrstama medija u Republici Hrvatskoj., U potpunosti ću moći upoznati se s pojmom građansko novinarstvo., U potpunosti ću moći odrediti obilježja javnih, komercijalnih i neprofitnih medija.
Videolekcija 12.3: Misija Svete braće u slikama - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati pojam i sadržajnu razinu hagiografije ili žitija., U potpunosti ću moći prosuditi povezanost hrvatskog kulturnog identiteta s drugim slavenskim narodima na osnovi ćirilometodske tradicije., U potpunosti ću moći opisati utjecaj svete braće Konstantina Ćirila i Metod na početke hrvatske pismenosti., U potpunosti ću moći usporediti ulomak iz Žitija Konstantinova s epizodom stripa Među Slavenima Devlića i Horvatića., Moći ću prepoznati pojam tropismenosti.
Videolekcija 12.4: Hrvatski književni bajkomat - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći analizirati i interpretirati književni esej., U potpunosti ću moći usporediti književni sa školskim esejom., U potpunosti ću moći prepoznati književnopovijesni kontekst nastanka eseja kao vrste teksta., U potpunosti ću moći prepoznati strukturna i izrazna obilježja teksta eseja., U potpunosti ću moći opisati obilježja književnog eseja.