Tema 4: Svijet oko nas - Ishodi učenja: objašnjavati međuodnose životnih uvjeta i živih bića, objašnjavati cilj i ulogu znanosti te međuodnos znanosti i društva, orijentirati se u zavičaju s pomoću topografske karte, plana grada (naselja) i kompasa, oblikovati tekst i primjenjivati znanja o promjenjivim i nepromjenjivim riječima na oglednim i čestim primjerima, objašnjavati temeljnu građu prirode, objašnjavati međuodnose životnih uvjeta i živih bića, tumačiti uočene pojave, procese i međuodnose na temelju opažanja prirode i jednostavnih istraživanja, rastavljati broj na proste faktore i primjenjivati djeljivost prirodnih brojeva, razlikovati najvažnije izvore i oblike energije i raspravljati o njihovu utjecaju na život na Zemlji, povezivati i primjenjivati različite prikaze razlomaka, odabrati i preračunavati odgovarajuće mjerne jedinice, brojevnim izrazom u skupu prirodnih brojeva s nulom modelirati problemsku situaciju, analizirati globalnu raspodjelu kopna i mora na geografskoj karti i globusu te uspoređivati prostorne identitete na kontinentskoj, regionalnoj i nacionalnoj razini, slušati tekst, izdvajati ključne riječi i objašnjavati značenje teksta, povezivati i primjenjivati ekvivalentne zapise decimalnoga broja, računati i primjenjivati opseg i površinu geometrijskih likova, opisivati oblik, granice i državne simbole Republike Hrvatske, objašnjavati aspekte položaja te izdvajati prirodno-geografske regije i upravno-teritorijalne jedinice koristeći se geografskim kartama
Videolekcija 4.1: Orijentacija - Ishodi učenja: orijentirati se u zavičaju s pomoću topografske karte, plana grada (naselja) i kompasa, objašnjavati međuodnose životnih uvjeta i živih bića, objašnjavati cilj i ulogu znanosti te međuodnos znanosti i društva
Videolekcija 4.3: Razdvojimo izvore energije - Ishodi učenja: razlikovati najvažnije izvore i oblike energije i raspravljati o njihovu utjecaju na život na Zemlji, rastavljati broj na proste faktore i primjenjivati djeljivost prirodnih brojeva
Videolekcija 4.4: Skrivena energija u hrani - Ishodi učenja: objašnjavati međuodnose životnih uvjeta i živih bića, razlikovati najvažnije izvore i oblike energije i raspravljati o njihovu utjecaju na život na Zemlji, tumačiti uočene pojave, procese i međuodnose na temelju opažanja prirode i jednostavnih istraživanja, objašnjavati cilj i ulogu znanosti te međuodnos znanosti i društva, povezivati i primjenjivati različite prikaze razlomaka, odabrati i preračunavati odgovarajuće mjerne jedinice
Videolekcija 4.5: Od manjeg prema većem - Ishodi učenja: brojevnim izrazom u skupu prirodnih brojeva s nulom modelirati problemsku situaciju, analizirati globalnu raspodjelu kopna i mora na geografskoj karti i globusu te uspoređivati prostorne identitete na kontinentskoj, regionalnoj i nacionalnoj razini
Videolekcija 4.6: Digitalne dileme - Ishodi učenja: povezati i primjenjivati ekvivalentne zapise decimalnoga broja, slušati tekst, izdvajati ključne riječi i objašnjavati značenje teksta, povezati i primjenjivati različite prikaze razlomaka
Videolekcija 4.7: Podijelimo i spojimo - Ishodi učenja: odabrati i preračunavati odgovarajuće mjerne jedinice, računati i primjenjivati opseg i površinu geometrijskih likova, analizirati globalnu raspodjelu kopna i mora na geografskoj karti i globusu te uspoređivati prostorne identitete na kontinentskoj, regionalnoj i nacionalnoj razini