Učitavanje

6. Digitalne dileme

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • povezati i primjenjivati ekvivalentne zapise decimalnoga broja
  • slušati tekst, izdvajati ključne riječi i objašnjavati značenje teksta
  • povezati i primjenjivati različite prikaze razlomaka

#1 Zadatak

Upišite brojeve koji nedostaju na za to predviđena mjesta. Pripazite, brojevi trebaju biti u decimalnom obliku!

U istraživanjima spomenutima u ovom segmentu podatke ste pretvorili u razlomke. Pretvorite razlomke u decimalni broj. 

17 100
 
1 10
 
3 5
 
37 100
 
41 100

Dopunite sljedeću tvrdnju.

Jednostavne i kratke epske vrste čiji su junaci najčešće slavne i poznate osobe i koja na svojem kraju ima
, događaj koji ne očekujemo, nazivamo 
 
. Najčešće sadrži i dozu duhovitosti.

Odaberite točan odgovor.

Odaberite točan odgovor.

Povežite navedene događaje s pojmovima vezanim uz anegdote.

Najpoznatiji svjetski psihijatar Siegmund Freud dugo je šetao parkom sa svojom suprugom i svojim sinom. obrat
Sjetila se! Nije mu dala da se igra uz fontanu. početna postavka

Ideja anegdote jest prikazivanje neopreznih roditelja.

Ideja anegdote jest prikazivanje neposlušne djece.

Ideja anegdote je osvještavanje važnosti aktivnoga slušanja drugih.

#3 Zadatak

Dopunite rečenice. 

Videosadržaj je vizualno prilagođen 
. Odrasla osoba  koristi 
 jezik, a djeca u dijalozima koriste
 jezik.

Procjena znanja

50 % prikazano razlomkom jednako je jednoj polovini.

25 % prikazano razlomkom jednako je jednoj četvrtini.

75 % prikazano razlomkom jednako je dvije četvrtine. 

Razlomak ⅘  zapisan u obliku decimalnog broja jednak je:

Povežite pojmove vezane za pripremu za slušanje s pripadajućim tvrdnjama.

mirno okruženje usredotočenost na slušanje bez prekida i ometača
predah otvoreno pristupanje sadržaju sa željom za razumijevanje
bilješke koncentrirano slušanje u slučaju zamora
pozitivan stav bolje zapamćivanje podataka

Svrha videosadržaja je upućivanje i propisivanje.

Namjena videosadržaja je javna.

Ciljanu publiku videosadržaja čine isključivo djeca.

6. Digitalne dileme

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • povezati i primjenjivati ekvivalentne zapise decimalnoga broja
  • slušati tekst, izdvajati ključne riječi i objašnjavati značenje teksta
  • povezati i primjenjivati različite prikaze razlomaka
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 4: Svijet oko nas - Ishodi učenja: objašnjavati međuodnose životnih uvjeta i živih bića, objašnjavati cilj i ulogu znanosti te međuodnos znanosti i društva, orijentirati se u zavičaju s pomoću topografske karte, plana grada (naselja) i kompasa, oblikovati tekst i primjenjivati znanja o promjenjivim i nepromjenjivim riječima na oglednim i čestim primjerima, objašnjavati temeljnu građu prirode, objašnjavati međuodnose životnih uvjeta i živih bića, tumačiti uočene pojave, procese i međuodnose na temelju opažanja prirode i jednostavnih istraživanja, rastavljati broj na proste faktore i primjenjivati djeljivost prirodnih brojeva, razlikovati najvažnije izvore i oblike energije i raspravljati o njihovu utjecaju na život na Zemlji, povezivati i primjenjivati različite prikaze razlomaka, odabrati i preračunavati odgovarajuće mjerne jedinice, brojevnim izrazom u skupu prirodnih brojeva s nulom modelirati problemsku situaciju, analizirati globalnu raspodjelu kopna i mora na geografskoj karti i globusu te uspoređivati prostorne identitete na kontinentskoj, regionalnoj i nacionalnoj razini, slušati tekst, izdvajati ključne riječi i objašnjavati značenje teksta, povezivati i primjenjivati ekvivalentne zapise decimalnoga broja, računati i primjenjivati opseg i površinu geometrijskih likova, opisivati oblik, granice i državne simbole Republike Hrvatske, objašnjavati aspekte položaja te izdvajati prirodno-geografske regije i upravno-teritorijalne jedinice koristeći se geografskim kartama
    1. Videolekcija 4.1: Orijentacija - Ishodi učenja: orijentirati se u zavičaju s pomoću topografske karte, plana grada (naselja) i kompasa, objašnjavati međuodnose životnih uvjeta i živih bića, objašnjavati cilj i ulogu znanosti te međuodnos znanosti i društva
    2. Videolekcija 4.2: Živo i neživo - Ishodi učenja: objašnjavati temeljnu građu prirode, objašnjavati međuodnose životnih uvjeta i živih bića, tumačiti uočene pojave, procese i međuodnose na temelju opažanja prirode i jednostavnih istraživanja, oblikovati tekst i primjenjivati znanja o promjenjivim i nepromjenjivim riječima na oglednim i čestim primjerima
    3. Videolekcija 4.3: Razdvojimo izvore energije - Ishodi učenja: razlikovati najvažnije izvore i oblike energije i raspravljati o njihovu utjecaju na život na Zemlji, rastavljati broj na proste faktore i primjenjivati djeljivost prirodnih brojeva
    4. Videolekcija 4.4: Skrivena energija u hrani - Ishodi učenja: objašnjavati međuodnose životnih uvjeta i živih bića, razlikovati najvažnije izvore i oblike energije i raspravljati o njihovu utjecaju na život na Zemlji, tumačiti uočene pojave, procese i međuodnose na temelju opažanja prirode i jednostavnih istraživanja, objašnjavati cilj i ulogu znanosti te međuodnos znanosti i društva, povezivati i primjenjivati različite prikaze razlomaka, odabrati i preračunavati odgovarajuće mjerne jedinice
    5. Videolekcija 4.5: Od manjeg prema većem - Ishodi učenja: brojevnim izrazom u skupu prirodnih brojeva s nulom modelirati problemsku situaciju, analizirati globalnu raspodjelu kopna i mora na geografskoj karti i globusu te uspoređivati prostorne identitete na kontinentskoj, regionalnoj i nacionalnoj razini
    6. Videolekcija 4.7: Podijelimo i spojimo - Ishodi učenja: odabrati i preračunavati odgovarajuće mjerne jedinice, računati i primjenjivati opseg i površinu geometrijskih likova, analizirati globalnu raspodjelu kopna i mora na geografskoj karti i globusu te uspoređivati prostorne identitete na kontinentskoj, regionalnoj i nacionalnoj razini