Učitavanje

2. Kamen po kamen - kućica

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • rješavati fizičke probleme
  • primjenjivati trigonometrijske omjere

#1 Zadatak

Izračunajte ukupnu silu koja djeluje na nosivi zid kuće. Pretpostavka da je nosivi zid dimenzija 4 m (dužina ), 3 m (visina), 0,3 m (debljina). Gustoća materijala od kojeg je zid izgrađen je 2500 k g m 3 . Odgovor: 
#2 Zadatak

Povežite pojmove iz lijevog s pojmovima iz desnog stupca.

šljunak materijal za gradnju kuće
kompostana neugodni mirisi
solarni paneli učinkovito raspolaganje bio otpadom
trešti muzika iz zvučnika ušteda električne energije
ventilacija ploče od posebne vrste pjene
prikaz kuće na kojem možemo mijenjati masu kuće i onda izračunati silu koja djeluje na temelje kuće. Ako je masa kuće prevelika, kuća se ruši.. Transkript: .

Procjena znanja

 

Pretpostavimo da se građevinski materijal (mase 0,2 t) podiže dizalicom do visine 20 metara. Izračunajte potrebnu snagu dizalice za podizanje materijala na tu visinu. Odgovor:

Akustična izolacija unutar kuće važna je samo u prostorijama gdje se proizvodi glasna buka. 

Već neko vrijeme obitelj Veselić osjeća neugodan miris u svojoj kući, iako redovito provjetravaju, čiste i koriste različite osvježivače i mirise. Što im je za činiti?

Odredite koliki je kut nagiba ceste prema horizontali.
 
Odogovor:

°

'

"

Odredite koliki put trebamo proći autom po kolniku kojem je mjera kuta nagiba s horizontalnom osi 5 ° , a duljina horizontalne osi je 100 m. Rezultat zaokružite na dva decimalna mjesta. 
Odgovor:

m

2. Kamen po kamen - kućica

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • rješavati fizičke probleme
  • primjenjivati trigonometrijske omjere
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 5: Samoodržive kuće - Ishodi učenja: uspoređivati prilagodbe organizama na specifične životne uvjete, objašnjavati vezanje i pretvorbu energije u procesima kruženja tvari u biosferi te ih povezivati sa životnim uvjetima i održanjem života, objašnjavati principe iskorištavanja energije na razini ekosustava sa aspekta održivoga razvoja, analizirati održavanje uravnoteženoga stanja u prirodi povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem, objašnjavati vrste i svojstva kemijskih veza, povezivati potencijalnu energiju s kemijskim vezama između atoma unutar molekule te s međučestičnim djelovanjima, analizirati društvene promjene i odnose između društvenih skupina u prapovijesti i starome vijeku, analizirati ulogu i važnost gospodarskih aktivnosti u prapovijesti i starom vijeku, analizirati važnost širenja izuma i tehnologije u prapovijesti i starom vijeku, razlikovati različita graditeljska dostignuća naroda u antičkom svijetu, čitati u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika, opisivati i pripovijedati u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja, čitati u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika, rješavati fizičke probleme, primjenjivati zakon očuvanja energije, primjenjivati trigonometrijske omjere
    1. Videolekcija 5.1: Samoodržive kuće - Ishodi učenja: analizirati društvene promjene i odnose između društvenih skupina u prapovijesti i starome vijeku, analizirati ulogu i važnost gospodarskih aktivnosti u prapovijesti i starom vijeku, čitati u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika
    2. Videolekcija 5.3: Zaštita od prirodnih nepogoda - Ishodi učenja: uspoređivati prilagodbe organizama na specifične životne uvjete, rješavati fizičke probleme
    3. Videolekcija 5.4: Zeleni krovovi - Ishodi učenja: analizirati održavanje uravnoteženoga stanja u prirodi povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem, rješavati fizičke probleme, istraživati fizičke pojave
    4. Videolekcija 5.5: Sakupljanje energije - Ishodi učenja: objašnjavati principe iskorištavanja energije na razini ekosustava sa aspekta održivoga razvoja, primjenjivati zakon očuvanja energije, rješavati fizičke probleme, objašnjavati vezanje i pretvorbu energije u procesima kruženja tvari u biosferi te ih povezivati sa životnim uvjetima i održanjem života
    5. Videolekcija 5.6: Vlastiti ekosustavi - Ishodi učenja: kritički razmatra upotrebu tvari i njihov utjecaj na okoliš, analizirati fizikalne i kemijske promjene, objašnjavati vezanje i pretvorbu energije u procesima kruženja tvari u biosferi te ih povezuje sa životnim uvjetima i održanjem života, analizirati održavanje uravnoteženoga stanja u prirodi povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem
    6. Videolekcija 5.7: Voda iz vlastitih resursa - Ishodi učenja: objašnjavati vrste i svojstva kemijskih veza, povezivati potencijalnu energiju s kemijskim vezama između atoma unutar molekule te s međučestičnim djelovanjima, analizirati važnost širenja izuma i tehnologije u prapovijesti i starom vijeku, analizirati ulogu i važnost gospodarskih aktivnosti u prapovijesti i starom vijeku, razlikovati različita graditeljska dostignuća naroda u antičkom svijetu
    7. Videolekcija 5.8: Život u ruralnoj i gradskoj sredini - Ishodi učenja: analizirati održavanje uravnoteženoga stanja u prirodi povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem, opisivati i pripovijedati u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja, čitati u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika