Učitavanje

7. Voda iz vlastitih resursa

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • objašnjavati vrste i svojstva kemijskih veza
  • povezivati potencijalnu energiju s kemijskim vezama između atoma unutar molekule te s međučestičnim djelovanjima
  • analizirati važnost širenja izuma i tehnologije u prapovijesti i starom vijeku
  • analizirati ulogu i važnost gospodarskih aktivnosti u prapovijesti i starom vijeku
  • razlikovati različita graditeljska dostignuća naroda u antičkom svijetu

Kovalentna veza. Transkript: .

Procjena znanja

Poveži odgovarajuće primjere s tipom kemijske veze.

metalna veza atomi magnezija u magnezijevoj vrpci
kovalentna veza ugljik, vodik i kisik u bijelom šećeru
 
ionska veza natrij i klor u kuhinjskoj soli

Koliko valentnih elektrona ima atom broma?

Prilikom nastajanja kemijske veze energija se oslobađa, a prilikom razaranja energija se troši.

Što slika na ekranu prikazuje:

Rimski geodeti i inženjeri oslanjali su se samo na gravitaciju i zato su akvedukti uvijek morali biti silazno građeni.

7. Voda iz vlastitih resursa

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • objašnjavati vrste i svojstva kemijskih veza
  • povezivati potencijalnu energiju s kemijskim vezama između atoma unutar molekule te s međučestičnim djelovanjima
  • analizirati važnost širenja izuma i tehnologije u prapovijesti i starom vijeku
  • analizirati ulogu i važnost gospodarskih aktivnosti u prapovijesti i starom vijeku
  • razlikovati različita graditeljska dostignuća naroda u antičkom svijetu
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 5: Samoodržive kuće - Ishodi učenja: uspoređivati prilagodbe organizama na specifične životne uvjete, objašnjavati vezanje i pretvorbu energije u procesima kruženja tvari u biosferi te ih povezivati sa životnim uvjetima i održanjem života, objašnjavati principe iskorištavanja energije na razini ekosustava sa aspekta održivoga razvoja, analizirati održavanje uravnoteženoga stanja u prirodi povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem, objašnjavati vrste i svojstva kemijskih veza, povezivati potencijalnu energiju s kemijskim vezama između atoma unutar molekule te s međučestičnim djelovanjima, analizirati društvene promjene i odnose između društvenih skupina u prapovijesti i starome vijeku, analizirati ulogu i važnost gospodarskih aktivnosti u prapovijesti i starom vijeku, analizirati važnost širenja izuma i tehnologije u prapovijesti i starom vijeku, razlikovati različita graditeljska dostignuća naroda u antičkom svijetu, čitati u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika, opisivati i pripovijedati u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja, čitati u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika, rješavati fizičke probleme, primjenjivati zakon očuvanja energije, primjenjivati trigonometrijske omjere
    1. Videolekcija 5.1: Samoodržive kuće - Ishodi učenja: analizirati društvene promjene i odnose između društvenih skupina u prapovijesti i starome vijeku, analizirati ulogu i važnost gospodarskih aktivnosti u prapovijesti i starom vijeku, čitati u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika
    2. Videolekcija 5.2: Kamen po kamen - kućica - Ishodi učenja: rješavati fizičke probleme, primjenjivati trigonometrijske omjere
    3. Videolekcija 5.3: Zaštita od prirodnih nepogoda - Ishodi učenja: uspoređivati prilagodbe organizama na specifične životne uvjete, rješavati fizičke probleme
    4. Videolekcija 5.4: Zeleni krovovi - Ishodi učenja: analizirati održavanje uravnoteženoga stanja u prirodi povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem, rješavati fizičke probleme, istraživati fizičke pojave
    5. Videolekcija 5.5: Sakupljanje energije - Ishodi učenja: objašnjavati principe iskorištavanja energije na razini ekosustava sa aspekta održivoga razvoja, primjenjivati zakon očuvanja energije, rješavati fizičke probleme, objašnjavati vezanje i pretvorbu energije u procesima kruženja tvari u biosferi te ih povezivati sa životnim uvjetima i održanjem života
    6. Videolekcija 5.6: Vlastiti ekosustavi - Ishodi učenja: kritički razmatra upotrebu tvari i njihov utjecaj na okoliš, analizirati fizikalne i kemijske promjene, objašnjavati vezanje i pretvorbu energije u procesima kruženja tvari u biosferi te ih povezuje sa životnim uvjetima i održanjem života, analizirati održavanje uravnoteženoga stanja u prirodi povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem
    7. Videolekcija 5.8: Život u ruralnoj i gradskoj sredini - Ishodi učenja: analizirati održavanje uravnoteženoga stanja u prirodi povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem, opisivati i pripovijedati u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja, čitati u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika