Učitavanje

8. Život u ruralnoj i gradskoj sredini

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • analizirati održavanje uravnoteženoga stanja u prirodi povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem
  • opisivati i pripovijedati u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
  • čitati u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika

Uzgojem monokulture na jednom polju bioraznolikost se smanjuje ili povećava?

Ako na nekom polju uzgajamo kukuruz kao monokulturu, hoće li takvo tlo nakon određenog vremena biti siromašnije ili bogatije hranjivim tvarima?

Ako se na nekom polju uzgaja samo kukuruz, kakva je otpornost prema insektima? 

Interaktivni video. Transkript: .

Procjena znanja

Kada završi školska godina, u koju boju kante za smeće ćeš odložiti svoj stari udžbenik iz hrvatskog jezika i biologije? Odaberi točan odgovor.

Petar je u školi naučio kako se reciklira i i odvaja otpad.  Znanje koje mu je prenijela profesorica biologije prenio je dalje na svoju obitelj, koja je počela reciklirati i odvajati otpad. Jednog dana primijetio je da većina susjeda to ne radi. Tužno je zaključio kako nema smisla razdvajati otpad  ako svi ljudi to ne rade.  Je li Petrov zaključak točan ili netočan?

Dopuni rečenice.

Životopis ili
sažeti je prikaz života pojedinca, obično korišten za potrebe zapošljavanja ili javnog predstavljanja. Biografija obuhvaća cjelokupni
 pojedinca i pruža dublji uvid u njihov karakter i dostignuća. Autobiografija je priča o životu osobe pisana iz
perspektive.

Odgovori na ova pitanja i napiši svoj CV.

Opći podaci
Ime i prezime

Adresa

Kontakt (mobitel i e-pošta)

Jezici i stupanj znanja

Posebne vještine

prezentacijske vještine

komunikacijske vještine

rad na računalu

Obrazovanje
Tečajevi
Hobiji i interesi

Prouči ove ilustracije i opiši kako bi gradovi budućnosti mogli izgledati.

8. Život u ruralnoj i gradskoj sredini

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • analizirati održavanje uravnoteženoga stanja u prirodi povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem
  • opisivati i pripovijedati u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
  • čitati u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 5: Samoodržive kuće - Ishodi učenja: uspoređivati prilagodbe organizama na specifične životne uvjete, objašnjavati vezanje i pretvorbu energije u procesima kruženja tvari u biosferi te ih povezivati sa životnim uvjetima i održanjem života, objašnjavati principe iskorištavanja energije na razini ekosustava sa aspekta održivoga razvoja, analizirati održavanje uravnoteženoga stanja u prirodi povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem, objašnjavati vrste i svojstva kemijskih veza, povezivati potencijalnu energiju s kemijskim vezama između atoma unutar molekule te s međučestičnim djelovanjima, analizirati društvene promjene i odnose između društvenih skupina u prapovijesti i starome vijeku, analizirati ulogu i važnost gospodarskih aktivnosti u prapovijesti i starom vijeku, analizirati važnost širenja izuma i tehnologije u prapovijesti i starom vijeku, razlikovati različita graditeljska dostignuća naroda u antičkom svijetu, čitati u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika, opisivati i pripovijedati u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja, čitati u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika, rješavati fizičke probleme, primjenjivati zakon očuvanja energije, primjenjivati trigonometrijske omjere
    1. Videolekcija 5.1: Samoodržive kuće - Ishodi učenja: analizirati društvene promjene i odnose između društvenih skupina u prapovijesti i starome vijeku, analizirati ulogu i važnost gospodarskih aktivnosti u prapovijesti i starom vijeku, čitati u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika
    2. Videolekcija 5.2: Kamen po kamen - kućica - Ishodi učenja: rješavati fizičke probleme, primjenjivati trigonometrijske omjere
    3. Videolekcija 5.3: Zaštita od prirodnih nepogoda - Ishodi učenja: uspoređivati prilagodbe organizama na specifične životne uvjete, rješavati fizičke probleme
    4. Videolekcija 5.4: Zeleni krovovi - Ishodi učenja: analizirati održavanje uravnoteženoga stanja u prirodi povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem, rješavati fizičke probleme, istraživati fizičke pojave
    5. Videolekcija 5.5: Sakupljanje energije - Ishodi učenja: objašnjavati principe iskorištavanja energije na razini ekosustava sa aspekta održivoga razvoja, primjenjivati zakon očuvanja energije, rješavati fizičke probleme, objašnjavati vezanje i pretvorbu energije u procesima kruženja tvari u biosferi te ih povezivati sa životnim uvjetima i održanjem života
    6. Videolekcija 5.6: Vlastiti ekosustavi - Ishodi učenja: kritički razmatra upotrebu tvari i njihov utjecaj na okoliš, analizirati fizikalne i kemijske promjene, objašnjavati vezanje i pretvorbu energije u procesima kruženja tvari u biosferi te ih povezuje sa životnim uvjetima i održanjem života, analizirati održavanje uravnoteženoga stanja u prirodi povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem
    7. Videolekcija 5.7: Voda iz vlastitih resursa - Ishodi učenja: objašnjavati vrste i svojstva kemijskih veza, povezivati potencijalnu energiju s kemijskim vezama između atoma unutar molekule te s međučestičnim djelovanjima, analizirati važnost širenja izuma i tehnologije u prapovijesti i starom vijeku, analizirati ulogu i važnost gospodarskih aktivnosti u prapovijesti i starom vijeku, razlikovati različita graditeljska dostignuća naroda u antičkom svijetu