Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
primjenjivati vjerojatnost
razlikovati leksičke slojeve općeuporabnoga leksika hrvatskoga standardnog jezika
Podijeli ovu lekciju
Mrežna adresa je kopirana u međuspremnik
Koja je od košarkašica bila najuspješnija?
Broj pokušaja
Broj pogodaka
Marina
8
6
Ana
5
3
Lea
8
4
Koja košarkašica ima najlošiji omjer pogodaka i pokušaja?
Iz podataka iz navedene tablice, je li Tina bila najuspješnija košarkašica?
Broj pokušaja
Broj pogodaka
Lorena
6
3
Marija
4
3
Tina
7
5
#2 Zadatak
Odaberi točan odgovor
Intervju - Željko Jozić. Transkript: .
Procjena znanja
Ana, Petra i Maja 10 su puta pucale na gol. Ana je pogodila 6 puta, Petra 9 puta, a Maja 3 puta. Izračunajte vjerojatnosti pogotka za svaku od njih i izrazite ih u postotcima:
Ana
%
Petra
%
Maja
%
Svaka od triju djevojaka 10 puta branila je gol sa sljedećom uspješnošću: Ana 5 obrana, Petra 2 obrane, Maja 9 obrana. Izračunajte vjerojatnosti pogotka za svaku od njih i izrazite ih u postotcima:
Ana
%
Petra
%
Maja
%
Nakon toga su se utrkivale sa sljedećim rezultatima. 100 m Ana je pretrčala za 12 s, Petra za 17 s i Maja za 15 s. Koja je od njih bila najuspješnija?
Povezivanje: Koju od djevojaka postaviti na koju poziciju?
Petra
središnji vezni igrač
Maja
napadač
Ana
golman
Dopuni rečenice.
Gundulićev ep „Osman” Ivan Mažuranić dopunio je uzimajući u obzir
riječi u njegovim djelima. Korpus hrWaC svojim je sadržajem najprikladniji za istraživanje sportskih pojmova budući da je sačinjen od jezične građe mrežnih stranica s domenom:
Jezikoslovno područje koje se bavi jezičnom analizom strojno izrađene zbirke podataka, odnosno građe, naziva se
jezikoslovlje
ili % točno odgovorenih pitanja
Procijenili ste svoje znanje o sljedećim ishodima:
Uspješno ste naučili:
Potrudite se još malo kako biste bolje naučili:
4. Predviđanje rezultata
Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
primjenjivati vjerojatnost
razlikovati leksičke slojeve općeuporabnoga leksika hrvatskoga standardnog jezika
Tema 1: Sportske brige - Ishodi učenja: povezati pojavu novih svojstava s promjenom složenosti organizacijskih razina u organizmu, usporediti energijske potrebe organizama u različitim fiziološkim stanjima, usporediti prilagodbe organizama na životne uvjete te ih povezati s evolucijom živoga svijeta na zemlji, uspoređivati književne tekstove prema temi ili žanru na sadržajnoj i izraznoj razini i primjenjivati književnoteorijske pojmove, razlikovati leksičke slojeve opće uporabnoga leksika hrvatskoga standardnog jezika, čitati u skladu s određenom svrhom izlagačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika, primjenjivati vjerojatnost, primjenjivati poučak o sinusima i poučak o kosinusu, analizirati funkciju, analizirati grafički prikaz funkcije, primjenjivati kvadratnu funkciju, rješavati i primjenjivati kvadratnu jednadžbu, primjenjivati zakone statike fluida, analizirati i primjenjivati zakone idealnog plina i molekulsko-kinetički model plina (plinski zakoni, primjena zakona idealnog plina, molekulsko-kinetički model plina, zakoni statike fluida), analizirati svojstva, sastav i vrstu tvari, primjenjivati kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje sastava tvari, analizirati kemijske promjene anorganskih i organskih tvari
Videolekcija 1.1: Potpora i kretanje čovjeka - Ishodi učenja: povezivati pojavu novih svojstava s promjenom složenosti organizacijskih razina u organizmu, uspoređivati prilagodbe organizama na životne uvjete te ih povezuje s evolucijom živoga svijeta na zemlji, analizirati svojstva, sastav i vrstu tvari, primijeniti kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje sastava tvari, analizirati kemijske promjene anorganskih i organskih tvari
Videolekcija 1.2: Sportovi s loptom - Ishodi učenja: analizirati funkciju, analizirati grafički prikaz funkcije, primjenjivati kvadratnu funkciju, rješavati i primjenjivati kvadratnu jednadžbu, primjenjivati zakone statike fluida, analizirati i primjenjivati zakone idealnog plina i molekulsko-kinetički model plina
Videolekcija 1.3: Sportovi s kuglama - Ishodi učenja: odrediti putanje objekata koji se sudaraju i odbijaju na primjerima iz sporta, prisjetiti se načina zadavanja trokuta, primjenjivati poučak o sinusima, uočiti mogućnosti i nalaziti rješenja, primjenjivati poučak o sinusima te poučak o kosinusu na primjerima golfa i biljara, primjenjivati poučak o kosinusu, uočiti mogućnosti i nalaziti rješenja, primjenjivati poučke u problemskim zadacima, razlikovati izlagačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika i iz različitih izvora u skladu s određenom svrhom čitanja i namjenom, objasniti strukturna obilježja teksta pripadajućega funkcionalnog stila i oblika služeći se prethodno stečenim znanjima, povezivati i sažimati podatke i ideje u tekstu, povezivati informacije i ideje iz teksta sa svojim znanjem, iskustvom i drugim tekstovima
Videolekcija 1.5: Sport i disanje - Ishodi učenja: povezivati pojavu novih svojstava s promjenom složenosti organizacijskih razina u organizmu, povezivati građu s ulogama pojedinih organa dišnog sustava, uspoređivati energijske potrebe organizama u različitim fiziološkim stanjima, opisivati izmjenu plinova u plućima (plućno disanje), analizirati povezanost krvožilnog i dišnog sustava u prijenosu kisika u ugljik (IV) oksida, prikazivati čestičnu građu oksida, kiselina i soli, analizirati kemijske promjene anorganskih i organskih tvari, pisati jednadžbe kemijskih reakcija uočavajući periodičnost kemijskih svojstava, primjenjivati kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje sastava tvari
Videolekcija 1.6: Optjecajni sustav - Ishodi učenja: povezivati pojavu novih svojstava s promjenom složenosti organizacijskih razina u organizmu, uspoređivati energijske potrebe organizama u različitim fiziološkim stanjima, uspoređivati književne tekstove prema temi ili žanru na sadržajnoj i izraznoj razini i primjenjuje književnoteorijske pojmove, povezivati ulogu krvožilnog i dišnog sustava u transportu i opskrbi kisikom i drugim tvarima
Videolekcija 1.7: Brže, bolje, jače - osjetila - Ishodi učenja: prosuđivati utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje životnoga stila primatelja, objašnjavati održavanje i narušavanje homeostaze u različitih organizama, povezivati pojavu novih svojstava s promjenom složenosti organizacijskih razina u organizmu