Učitavanje

7. Brže, bolje, jače - osjetila

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • prosuđivati utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje životnoga stila primatelja
  • objašnjavati održavanje i narušavanje homeostaze u različitih organizama
  • povezivati pojavu novih svojstava s promjenom složenosti organizacijskih razina u organizmu

#1 Zadatak

 Odaberite točan odgovor

Koji se od sljedećih koraka u vezi sa senzornom obradom dogodi prvi?

Odredi točnost tvrdnji o reklami.

 

Ovo je reklama, dakle ima svrhu 
namjenu.

Reklama je namijenjena svim generacijama.

Sve su informacije u reklami točne, a izvor je pouzdan.

Reklama promiče zdrav način života i zdrave navike.

#3 Zadatak

Poveži sljedeće tvrdnje s argumentima koji ih podupiru.

Oglašivači pokušavaju učiniti svoje proizvode privlačnijima ili poželjnijima.

Važno je biti kritički mislilac.

Treba paziti na znakove upozorenja!

Procjena znanja

Pridruži navedenim pojmovima odgovarajuće tvrdnje.

 čunjići i štapići

akomodacija oka

žuta pjega

osjetilo

Pridruži  riječ koja nedostaje.

slojeve oka opskrbljuje hranom i kisikom

je otvor na šarenici koji se prilagođava količini svjetla

obrnutu i umanjenu sliku predmeta prenosi u mozak

je prozirna i propušta svjetlo u prednju očnu komoricu.

Odaberite najbolji pojam za popunjavanje praznine. Odaberite 1 odgovor:

 je stanica ili dio stanice koji otkriva signale iz okoline..

Dopuni tvrdnje jednom riječju.

Na razumijevanje medijskih tekstova utjecat će naš čitateljski kontekst, razina izloženosti medijskim sadržajima, prethodna znanja o temi, kognitivni i emocionalni razvoj, kritičnost, motiviranost, naši 
.
Oglasi, promidžbene poruke ili reklame oblici su pomoću kojih različite osobe, ustanove ili tvrtke pokušavaju poslati 
 poruku.
Često su reklame koje imaju točno određenu dobnu ili spolnu skupinu temeljene na 
 i predrasudama.

Dopuni tvrdnje jednom riječju.

jezik i stil

opisi i multimedija

statistički podatci

prepričana iskustva

7. Brže, bolje, jače - osjetila

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • prosuđivati utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje životnoga stila primatelja
  • objašnjavati održavanje i narušavanje homeostaze u različitih organizama
  • povezivati pojavu novih svojstava s promjenom složenosti organizacijskih razina u organizmu
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 1: Sportske brige - Ishodi učenja: povezati pojavu novih svojstava s promjenom složenosti organizacijskih razina u organizmu, usporediti energijske potrebe organizama u različitim fiziološkim stanjima, usporediti prilagodbe organizama na životne uvjete te ih povezati s evolucijom živoga svijeta na zemlji, uspoređivati književne tekstove prema temi ili žanru na sadržajnoj i izraznoj razini i primjenjivati književnoteorijske pojmove, razlikovati leksičke slojeve opće uporabnoga leksika hrvatskoga standardnog jezika, čitati u skladu s određenom svrhom izlagačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika, primjenjivati vjerojatnost, primjenjivati poučak o sinusima i poučak o kosinusu, analizirati funkciju, analizirati grafički prikaz funkcije, primjenjivati kvadratnu funkciju, rješavati i primjenjivati kvadratnu jednadžbu, primjenjivati zakone statike fluida, analizirati i primjenjivati zakone idealnog plina i molekulsko-kinetički model plina (plinski zakoni, primjena zakona idealnog plina, molekulsko-kinetički model plina, zakoni statike fluida), analizirati svojstva, sastav i vrstu tvari, primjenjivati kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje sastava tvari, analizirati kemijske promjene anorganskih i organskih tvari
    1. Videolekcija 1.1: Potpora i kretanje čovjeka - Ishodi učenja: povezivati pojavu novih svojstava s promjenom složenosti organizacijskih razina u organizmu, uspoređivati prilagodbe organizama na životne uvjete te ih povezuje s evolucijom živoga svijeta na zemlji, analizirati svojstva, sastav i vrstu tvari, primijeniti kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje sastava tvari, analizirati kemijske promjene anorganskih i organskih tvari
    2. Videolekcija 1.2: Sportovi s loptom - Ishodi učenja: analizirati funkciju, analizirati grafički prikaz funkcije, primjenjivati kvadratnu funkciju, rješavati i primjenjivati kvadratnu jednadžbu, primjenjivati zakone statike fluida, analizirati i primjenjivati zakone idealnog plina i molekulsko-kinetički model plina
    3. Videolekcija 1.3: Sportovi s kuglama - Ishodi učenja: odrediti putanje objekata koji se sudaraju i odbijaju na primjerima iz sporta, prisjetiti se načina zadavanja trokuta, primjenjivati poučak o sinusima, uočiti mogućnosti i nalaziti rješenja, primjenjivati poučak o sinusima te poučak o kosinusu na primjerima golfa i biljara, primjenjivati poučak o kosinusu, uočiti mogućnosti i nalaziti rješenja, primjenjivati poučke u problemskim zadacima, razlikovati izlagačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika i iz različitih izvora u skladu s određenom svrhom čitanja i namjenom, objasniti strukturna obilježja teksta pripadajućega funkcionalnog stila i oblika služeći se prethodno stečenim znanjima, povezivati i sažimati podatke i ideje u tekstu, povezivati informacije i ideje iz teksta sa svojim znanjem, iskustvom i drugim tekstovima
    4. Videolekcija 1.4: Predviđanje rezultata - Ishodi učenja: primjenjivati vjerojatnost, razlikovati leksičke slojeve općeuporabnoga leksika hrvatskoga standardnog jezika
    5. Videolekcija 1.5: Sport i disanje - Ishodi učenja: povezivati pojavu novih svojstava s promjenom složenosti organizacijskih razina u organizmu, povezivati građu s ulogama pojedinih organa dišnog sustava, uspoređivati energijske potrebe organizama u različitim fiziološkim stanjima, opisivati izmjenu plinova u plućima (plućno disanje), analizirati povezanost krvožilnog i dišnog sustava u prijenosu kisika u ugljik (IV) oksida, prikazivati čestičnu građu oksida, kiselina i soli, analizirati kemijske promjene anorganskih i organskih tvari, pisati jednadžbe kemijskih reakcija uočavajući periodičnost kemijskih svojstava, primjenjivati kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje sastava tvari
    6. Videolekcija 1.6: Optjecajni sustav - Ishodi učenja: povezivati pojavu novih svojstava s promjenom složenosti organizacijskih razina u organizmu, uspoređivati energijske potrebe organizama u različitim fiziološkim stanjima, uspoređivati književne tekstove prema temi ili žanru na sadržajnoj i izraznoj razini i primjenjuje književnoteorijske pojmove, povezivati ulogu krvožilnog i dišnog sustava u transportu i opskrbi kisikom i drugim tvarima