Učitavanje

2. Sportovi s loptom

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • analizirati funkciju
  • analizirati grafički prikaz funkcije
  • primjenjivati kvadratnu funkciju
  • rješavati i primjenjivati kvadratnu jednadžbu
  • primjenjivati zakone statike fluida
  • analizirati i primjenjivati zakone idealnog plina i molekulsko-kinetički model plina

#1 Zadatak

Kojom bismo funkcijom najbolje opisali putanju lopte?

Putanju lopte najbolje možemo opisati: 

.

#2 Zadatak

Odaberite funkciju koja najbolje opisuje putanju lopte:

Koja od funkcija najbolje opisuje nacrtani graf?

Tjeme funkcije f(x) = 2(x + 3)21 je T(–3, –1).

Nadopuni brojeve koji nedostaju.

Koeficijenti funkcije f(x) = 2(x + 3)21 su: a=
, b=
, c=
.

Pridružite funkciji  f(x) = 2(x + 3)21 njezin graf:

Procjena znanja

Odaberite točan odgovor!

Putanja lopte prilikom pucanja na koš ili šuta na gol može se opisati grafom 
 

funkcije.

Odaberite točan odgovor!

U slučaju putanje lopte prilikom gađanja koša ili šuta na gol parabola je okrenuta otvorom prema 

 što znači da vodeći koeficijent a mora biti 

Tekst za učenika uz zadatak: Odaberite kvadratnu funkciju koja najbolje opisuje prikazani udarac.

Koja od funkcija najbolje opisuje nacrtani graf?

 

Za zadani tlak odredite temperaturu koristeći Charlesov zakon! Zaokružite rezultate na cjelobrojne vrijednosti.

Pri tlaku 550 kPa temperatura je 290 K, što znači da će pri tlaku od 540 kPa temperatura biti 
 K, a pri tlaku od 590 kPa temperatura biti 
 K.
#2 Zadatak

Za zadanu temperaturu odredite tlak koristeći Charlesov zakon! Izrazite vrijednost tlaka u kilopaskalima i zaokružite rezultat na cjelobrojne vrijednosti.

T(K)=290  P(kPa)=550

T(K)=270  P(kPa)=

T(K)=280  P(kPa)=

T(K)=300  P(kPa)=

T(K)=270  P(kPa)=

2. Sportovi s loptom

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • analizirati funkciju
  • analizirati grafički prikaz funkcije
  • primjenjivati kvadratnu funkciju
  • rješavati i primjenjivati kvadratnu jednadžbu
  • primjenjivati zakone statike fluida
  • analizirati i primjenjivati zakone idealnog plina i molekulsko-kinetički model plina
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 1: Sportske brige - Ishodi učenja: povezati pojavu novih svojstava s promjenom složenosti organizacijskih razina u organizmu, usporediti energijske potrebe organizama u različitim fiziološkim stanjima, usporediti prilagodbe organizama na životne uvjete te ih povezati s evolucijom živoga svijeta na zemlji, uspoređivati književne tekstove prema temi ili žanru na sadržajnoj i izraznoj razini i primjenjivati književnoteorijske pojmove, razlikovati leksičke slojeve opće uporabnoga leksika hrvatskoga standardnog jezika, čitati u skladu s određenom svrhom izlagačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika, primjenjivati vjerojatnost, primjenjivati poučak o sinusima i poučak o kosinusu, analizirati funkciju, analizirati grafički prikaz funkcije, primjenjivati kvadratnu funkciju, rješavati i primjenjivati kvadratnu jednadžbu, primjenjivati zakone statike fluida, analizirati i primjenjivati zakone idealnog plina i molekulsko-kinetički model plina (plinski zakoni, primjena zakona idealnog plina, molekulsko-kinetički model plina, zakoni statike fluida), analizirati svojstva, sastav i vrstu tvari, primjenjivati kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje sastava tvari, analizirati kemijske promjene anorganskih i organskih tvari
    1. Videolekcija 1.1: Potpora i kretanje čovjeka - Ishodi učenja: povezivati pojavu novih svojstava s promjenom složenosti organizacijskih razina u organizmu, uspoređivati prilagodbe organizama na životne uvjete te ih povezuje s evolucijom živoga svijeta na zemlji, analizirati svojstva, sastav i vrstu tvari, primijeniti kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje sastava tvari, analizirati kemijske promjene anorganskih i organskih tvari
    2. Videolekcija 1.3: Sportovi s kuglama - Ishodi učenja: odrediti putanje objekata koji se sudaraju i odbijaju na primjerima iz sporta, prisjetiti se načina zadavanja trokuta, primjenjivati poučak o sinusima, uočiti mogućnosti i nalaziti rješenja, primjenjivati poučak o sinusima te poučak o kosinusu na primjerima golfa i biljara, primjenjivati poučak o kosinusu, uočiti mogućnosti i nalaziti rješenja, primjenjivati poučke u problemskim zadacima, razlikovati izlagačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika i iz različitih izvora u skladu s određenom svrhom čitanja i namjenom, objasniti strukturna obilježja teksta pripadajućega funkcionalnog stila i oblika služeći se prethodno stečenim znanjima, povezivati i sažimati podatke i ideje u tekstu, povezivati informacije i ideje iz teksta sa svojim znanjem, iskustvom i drugim tekstovima
    3. Videolekcija 1.4: Predviđanje rezultata - Ishodi učenja: primjenjivati vjerojatnost, razlikovati leksičke slojeve općeuporabnoga leksika hrvatskoga standardnog jezika
    4. Videolekcija 1.5: Sport i disanje - Ishodi učenja: povezivati pojavu novih svojstava s promjenom složenosti organizacijskih razina u organizmu, povezivati građu s ulogama pojedinih organa dišnog sustava, uspoređivati energijske potrebe organizama u različitim fiziološkim stanjima, opisivati izmjenu plinova u plućima (plućno disanje), analizirati povezanost krvožilnog i dišnog sustava u prijenosu kisika u ugljik (IV) oksida, prikazivati čestičnu građu oksida, kiselina i soli, analizirati kemijske promjene anorganskih i organskih tvari, pisati jednadžbe kemijskih reakcija uočavajući periodičnost kemijskih svojstava, primjenjivati kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje sastava tvari
    5. Videolekcija 1.6: Optjecajni sustav - Ishodi učenja: povezivati pojavu novih svojstava s promjenom složenosti organizacijskih razina u organizmu, uspoređivati energijske potrebe organizama u različitim fiziološkim stanjima, uspoređivati književne tekstove prema temi ili žanru na sadržajnoj i izraznoj razini i primjenjuje književnoteorijske pojmove, povezivati ulogu krvožilnog i dišnog sustava u transportu i opskrbi kisikom i drugim tvarima
    6. Videolekcija 1.7: Brže, bolje, jače - osjetila - Ishodi učenja: prosuđivati utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje životnoga stila primatelja, objašnjavati održavanje i narušavanje homeostaze u različitih organizama, povezivati pojavu novih svojstava s promjenom složenosti organizacijskih razina u organizmu