Učitavanje

1. Zasto bismo trebali čitati recenzije?

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći samostalno i argumentirano procijeniti tekst prema zadanim odrednicama.
  • U potpunosti ću moći odrediti i objasniti recenziju kao raspravljački tekst.
  • U potpunosti ću moći analizirati jezična obilježja teksta (funkcionalne stilove).
  • Moći ću navesti namjenu recenzije.
  • U potpunosti ću moći odrediti temu, strukturu i namjenu teksta.
  • U potpunosti ću moći objasniti sadržaj medijskog teksta.
  • Moći ću objašnjavati obilježja recenzije iz iskustva.
  • U potpunosti ću moći prepoznati poveznice prema drugim tekstovima ili djelima.
  • Moći ću prepoznati obilježja recenzije.
  • Moći ću navoditi osobine razgovornog stila.
  • Moći ću odrediti vrstu teksta.

Koja je tema videoigre God of War?

Kako su prikazani bogovi (likovi) u igrici?

O čemu će se dalje u tekstu govoriti?

Koje je značenje izraza ''peru ga hormoni''?

Koji lik doživljava najveću promjenu u odnosu na prethodno izdanje videoigre?

Spojite izraze iz odlomka s njihovim značenjem.

ne upada u zamku Vrlo bolan i jak udarac.
déjà vu Čovjek s iskustvom.
voditi kolo Već viđeno.
stara iskusnjara Ne ponavlja svoje pogreške.
zidarska šamarčina Biti glavni u nečemu.

Kojim je funkcionalnim stilom pisan ovaj tekst?

God of War Ragnarok nije mi ostavio dobar dojam na samom otvaranju igre. Tutorial sekcija je quick time segment po principu pritisni jednu tipku ili umri. Prvih 15 minuta igre gotovo da nemate kontrolu nad likom. No, isplati se izdržati spori uvod jer gušt nastupi čim krene borba. Ragnarok se temelji na hvaljenom sustavu brutalne borbe iz prošle igre, zadržava njezinu preciznost i proširuje ju novim potezima te raznovrsnijom paletom protivnika.
Protivnici se češće izmiču kad ih gađate, a i sami imaju nove trikove pa se neki npr. mogu zakačiti za zidove, pucati prateće projektile na vas i sl. Postoje i tzv. bifrost napadi koji vam osim nanošenja štete zalede određeni komadić energije tako da on eksplodira na sljedećem primljenom napadu ako ga ne razbijete kontrom.

Protivnici su ovoga puta također raznovrsniji nego u prošloj igri. Nekoliko je opakih borbi i dobra je vijest da su trolovi shvatili kako su dosadili i bogu i vragu.


Koja tvrdnja iz ovog dijela recenzije govori da pisac recenzije nije potpuno objektivan?

Označite riječi i izraze koji pripadaju razgovornom stilu.

#4 Zadatak

Označite u tekstu potvrdni i negirajući argument koji se odnose na tezu: 
„Uvedene su različite vrste štitova od kojih svaki ima svoje specifičnosti.“

Uvedene su različite vrste štitova od kojih svaki ima svoje specifičnosti. Na primjer s jednim možete jurišati prema protivniku, drugi apsorbira primljenu štetu koju onda možete prenijeti kroz napad, treći omogućava snažnije odbijanje napada i sl.

Novi štitovi nisu velika promjena, ali imam dojam da sam znatno češće blokirao napade nego u prvoj igri baš zato što sam si našao štit koji odgovara mom stilu igranja.

Kratosova avantura iz 2018. donijela je promjenu koja nije promijenila samo okruženje nego i gameplay. Ova igra, podjednako kvalitetna, ipak nema istu razinu svježine jer se fokusirala na zaključivanje stvari umjesto na još jednu drastičnu promjenu.

Osobno mi je prošli God of War draža igra s puno boljim uvodom i zgusnutijom pričom. Za Ragnarok bih rekao da ima određene viškove, ali svejedno mi neke njegove rečenice neće tako skoro izaći iz glave.

Neke su promjene kod Ragnaroka uspješne, neke malo manje, ali u konačnici imamo paket koji zaokružuje Kratosovu sagu na način zbog kojega bi fanovima trebalo biti toplo oko srca.

Kakva je završna ocjena recenzenta o ovoj videoigri?

Što na kraju recenzent zaključuje: je li ova igrica vrijedna igranja?

Procjena znanja

Koja je glavna namjena pisanja recenzije?

Što nije osobina recenzije?

Recenzija se piše i za radove koji još nisu objavljeni.

Recenzent ne navodi svoje mišljenje o nečijem radu.

Recenzija videoigre God of war Ragnarok u svim obilježjima poštuje pisanje recenzije.

Što je obilježje razgovornog stila. (Moguće je više odgovora.)

Recenzija pripada

 vrstama tekstova.

1. Zasto bismo trebali čitati recenzije?

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći samostalno i argumentirano procijeniti tekst prema zadanim odrednicama.
  • U potpunosti ću moći odrediti i objasniti recenziju kao raspravljački tekst.
  • U potpunosti ću moći analizirati jezična obilježja teksta (funkcionalne stilove).
  • Moći ću navesti namjenu recenzije.
  • U potpunosti ću moći odrediti temu, strukturu i namjenu teksta.
  • U potpunosti ću moći objasniti sadržaj medijskog teksta.
  • Moći ću objašnjavati obilježja recenzije iz iskustva.
  • U potpunosti ću moći prepoznati poveznice prema drugim tekstovima ili djelima.
  • Moći ću prepoznati obilježja recenzije.
  • Moći ću navoditi osobine razgovornog stila.
  • Moći ću odrediti vrstu teksta.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 1: Receptivne jezične djelatnosti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći raspravljati u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja., U potpunosti ću moći slušati tekstove različitih funkcionalnih stilova u skladu s određenom svrhom i iz različitih izvora., U potpunosti ću moći čitati u skladu s određenom svrhom raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., U potpunosti ću moći kritički procijeniti utjecaj medijskih tekstova na doživljaj stvarnosti i oblikovanje identiteta primatelja.
    1. Videolekcija 1.2: Seciraj me nježno - Ishodi učenja: U potpunosti ću se moći samostalno služiti društvenim mrežama i računalnim oblacima za potrebe učenja., Moći ću opisivati svrhu i namjenu književne kritike., U potpunosti ću moći opisati društvenu i estetsku vrijednost književne kritike., U potpunosti ću moći prosuditi književnu kritiku prema zadanim odrednicama., U potpunosti ću se moći koristiti različitim strategijama učenja i samostalno ih primjenjivati u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema., U potpunosti ću moći prepoznati sadržajna i strukturna obilježja književne kritike., U potpunosti ću moći analizirati stilska obilježja književne kritike., U potpunosti ću moći prepoznati aluzije i referencije u tekstu., Moći ću tumačiti strukturna obilježja teksta.
    2. Videolekcija 1.3: Slušam te u zasjedi. - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći analizirati strukturna obilježja teksta služeći se prethodno stečenim znanjima o svrsi i funkciji strukture teksta., U potpunosti ću moći analizirati jezična i govorna obilježja slušanoga teksta., U potpunosti ću moći kritičkii vrednovati informacije i ideje., U potpunosti ću moći oblikovati govoreni i/ili pisani tekst na temelju slušanja., Moći ću prepoznati vrste slušanja., Moći ću moći analizirati vrste neslušanja., Moći ću određivati svrhu i namjenu slušanja., Moći ću prepoznati obilježje polemike., U potpunosti ću moći razlikovati govorne i razgovorne vrste opisnih, pripovjednih, upućivačkih i raspravljačkih tekstova: informiranje, dokazivanje, zabavljanje.
    3. Videolekcija 1.4: Trebaju li banke biti društveno odgovorne – da ili ne? - Ishodi učenja: Moći ću prepoznati svrhu rasprave., Moći ću razumjeti kako organizirati debatu., Moći ću povezivati nove podatke s postojećim znanjem., U potpunosti ću moći slušati debatu i analizirati informacije i ideje., Moći ću moći prepoznati obilježja debate., U potpunosti ću moći razlikovati govorne i razgovorne vrste upućivačkih i raspravljačkih tekstova., U potpunosti ću moći oblikovati argumente i protuargumente za raspravu., U potpunosti ću moći tumačiti jezična i govorna obilježja slušanog teksta., U potpunosti ću moći oblikovati govoreni i/ili pisani tekst na temelju slušanja., U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje i informacije.