Učitavanje

2. Seciraj me nježno

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću se moći samostalno služiti društvenim mrežama i računalnim oblacima za potrebe učenja.
  • Moći ću opisivati svrhu i namjenu književne kritike.
  • U potpunosti ću moći opisati društvenu i estetsku vrijednost književne kritike.
  • U potpunosti ću moći prosuditi književnu kritiku prema zadanim odrednicama.
  • U potpunosti ću se moći koristiti različitim strategijama učenja i samostalno ih primjenjivati u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema.
  • U potpunosti ću moći prepoznati sadržajna i strukturna obilježja književne kritike.
  • U potpunosti ću moći analizirati stilska obilježja književne kritike.
  • U potpunosti ću moći prepoznati aluzije i referencije u tekstu.
  • Moći ću tumačiti strukturna obilježja teksta.
Video. Transkript: .

Procjena znanja

Književna kritika grane je znanosti o književnosti koja se bavi analizom i prosuđivanjem književne vrijednosti određenog djela.

Književni kritičar posrednik je između čitatelja i pisca.

Sve književne kritike imaju društvenu i estetsku vrijednost.

 Izaberite odgovor iz padajućeg niza koji tvrdnju čini točnom.

Negativnu povratnu informaciju najlakše je dati 

.

U kojem je primjeru žurnalizam tipičan za novinarsko-publicistički stil?

2. Seciraj me nježno

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću se moći samostalno služiti društvenim mrežama i računalnim oblacima za potrebe učenja.
  • Moći ću opisivati svrhu i namjenu književne kritike.
  • U potpunosti ću moći opisati društvenu i estetsku vrijednost književne kritike.
  • U potpunosti ću moći prosuditi književnu kritiku prema zadanim odrednicama.
  • U potpunosti ću se moći koristiti različitim strategijama učenja i samostalno ih primjenjivati u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema.
  • U potpunosti ću moći prepoznati sadržajna i strukturna obilježja književne kritike.
  • U potpunosti ću moći analizirati stilska obilježja književne kritike.
  • U potpunosti ću moći prepoznati aluzije i referencije u tekstu.
  • Moći ću tumačiti strukturna obilježja teksta.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 1: Receptivne jezične djelatnosti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći raspravljati u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja., U potpunosti ću moći slušati tekstove različitih funkcionalnih stilova u skladu s određenom svrhom i iz različitih izvora., U potpunosti ću moći čitati u skladu s određenom svrhom raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., U potpunosti ću moći kritički procijeniti utjecaj medijskih tekstova na doživljaj stvarnosti i oblikovanje identiteta primatelja.
    1. Videolekcija 1.1: Zasto bismo trebali čitati recenzije? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći samostalno i argumentirano procijeniti tekst prema zadanim odrednicama., U potpunosti ću moći odrediti i objasniti recenziju kao raspravljački tekst., U potpunosti ću moći analizirati jezična obilježja teksta (funkcionalne stilove)., Moći ću navesti namjenu recenzije., U potpunosti ću moći odrediti temu, strukturu i namjenu teksta., U potpunosti ću moći objasniti sadržaj medijskog teksta., Moći ću objašnjavati obilježja recenzije iz iskustva., U potpunosti ću moći prepoznati poveznice prema drugim tekstovima ili djelima., Moći ću prepoznati obilježja recenzije., Moći ću navoditi osobine razgovornog stila., Moći ću odrediti vrstu teksta.
    2. Videolekcija 1.3: Slušam te u zasjedi. - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći analizirati strukturna obilježja teksta služeći se prethodno stečenim znanjima o svrsi i funkciji strukture teksta., U potpunosti ću moći analizirati jezična i govorna obilježja slušanoga teksta., U potpunosti ću moći kritičkii vrednovati informacije i ideje., U potpunosti ću moći oblikovati govoreni i/ili pisani tekst na temelju slušanja., Moći ću prepoznati vrste slušanja., Moći ću moći analizirati vrste neslušanja., Moći ću određivati svrhu i namjenu slušanja., Moći ću prepoznati obilježje polemike., U potpunosti ću moći razlikovati govorne i razgovorne vrste opisnih, pripovjednih, upućivačkih i raspravljačkih tekstova: informiranje, dokazivanje, zabavljanje.
    3. Videolekcija 1.4: Trebaju li banke biti društveno odgovorne – da ili ne? - Ishodi učenja: Moći ću prepoznati svrhu rasprave., Moći ću razumjeti kako organizirati debatu., Moći ću povezivati nove podatke s postojećim znanjem., U potpunosti ću moći slušati debatu i analizirati informacije i ideje., Moći ću moći prepoznati obilježja debate., U potpunosti ću moći razlikovati govorne i razgovorne vrste upućivačkih i raspravljačkih tekstova., U potpunosti ću moći oblikovati argumente i protuargumente za raspravu., U potpunosti ću moći tumačiti jezična i govorna obilježja slušanog teksta., U potpunosti ću moći oblikovati govoreni i/ili pisani tekst na temelju slušanja., U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje i informacije.