Učitavanje

4. Trebaju li banke biti društveno odgovorne – da ili ne?

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Moći ću prepoznati svrhu rasprave.
  • Moći ću razumjeti kako organizirati debatu.
  • Moći ću povezivati nove podatke s postojećim znanjem.
  • U potpunosti ću moći slušati debatu i analizirati informacije i ideje.
  • Moći ću moći prepoznati obilježja debate.
  • U potpunosti ću moći razlikovati govorne i razgovorne vrste upućivačkih i raspravljačkih tekstova.
  • U potpunosti ću moći oblikovati argumente i protuargumente za raspravu.
  • U potpunosti ću moći tumačiti jezična i govorna obilježja slušanog teksta.
  • U potpunosti ću moći oblikovati govoreni i/ili pisani tekst na temelju slušanja.
  • U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje i informacije.

Koliko je članova u debati?

Kako nazivamo sudionike debate?

Dopunite rečenicu:

U Hrvatskome debatnom društvu rade s 
formatom i WS formatom debate.

Debatu vodi moderatorica.

Tko zastupa tezu da banke trebaju biti društveno odgovorne?

Tko sve sudjeluje u debati?

Procjena znanja

Debata je vrsta rasprave.

Namjena rasprave može biti:

Dopunite rečenicu.

U debati sudjeluju
i
skupina.

Prilikom debate, važno je:

Što obilježava Hrvatska narodna banka tradicionalno organizirajući učeničke debate?

4. Trebaju li banke biti društveno odgovorne – da ili ne?

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Moći ću prepoznati svrhu rasprave.
  • Moći ću razumjeti kako organizirati debatu.
  • Moći ću povezivati nove podatke s postojećim znanjem.
  • U potpunosti ću moći slušati debatu i analizirati informacije i ideje.
  • Moći ću moći prepoznati obilježja debate.
  • U potpunosti ću moći razlikovati govorne i razgovorne vrste upućivačkih i raspravljačkih tekstova.
  • U potpunosti ću moći oblikovati argumente i protuargumente za raspravu.
  • U potpunosti ću moći tumačiti jezična i govorna obilježja slušanog teksta.
  • U potpunosti ću moći oblikovati govoreni i/ili pisani tekst na temelju slušanja.
  • U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje i informacije.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 1: Receptivne jezične djelatnosti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći raspravljati u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja., U potpunosti ću moći slušati tekstove različitih funkcionalnih stilova u skladu s određenom svrhom i iz različitih izvora., U potpunosti ću moći čitati u skladu s određenom svrhom raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., U potpunosti ću moći kritički procijeniti utjecaj medijskih tekstova na doživljaj stvarnosti i oblikovanje identiteta primatelja.
    1. Videolekcija 1.1: Zasto bismo trebali čitati recenzije? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći samostalno i argumentirano procijeniti tekst prema zadanim odrednicama., U potpunosti ću moći odrediti i objasniti recenziju kao raspravljački tekst., U potpunosti ću moći analizirati jezična obilježja teksta (funkcionalne stilove)., Moći ću navesti namjenu recenzije., U potpunosti ću moći odrediti temu, strukturu i namjenu teksta., U potpunosti ću moći objasniti sadržaj medijskog teksta., Moći ću objašnjavati obilježja recenzije iz iskustva., U potpunosti ću moći prepoznati poveznice prema drugim tekstovima ili djelima., Moći ću prepoznati obilježja recenzije., Moći ću navoditi osobine razgovornog stila., Moći ću odrediti vrstu teksta.
    2. Videolekcija 1.2: Seciraj me nježno - Ishodi učenja: U potpunosti ću se moći samostalno služiti društvenim mrežama i računalnim oblacima za potrebe učenja., Moći ću opisivati svrhu i namjenu književne kritike., U potpunosti ću moći opisati društvenu i estetsku vrijednost književne kritike., U potpunosti ću moći prosuditi književnu kritiku prema zadanim odrednicama., U potpunosti ću se moći koristiti različitim strategijama učenja i samostalno ih primjenjivati u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema., U potpunosti ću moći prepoznati sadržajna i strukturna obilježja književne kritike., U potpunosti ću moći analizirati stilska obilježja književne kritike., U potpunosti ću moći prepoznati aluzije i referencije u tekstu., Moći ću tumačiti strukturna obilježja teksta.
    3. Videolekcija 1.3: Slušam te u zasjedi. - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći analizirati strukturna obilježja teksta služeći se prethodno stečenim znanjima o svrsi i funkciji strukture teksta., U potpunosti ću moći analizirati jezična i govorna obilježja slušanoga teksta., U potpunosti ću moći kritičkii vrednovati informacije i ideje., U potpunosti ću moći oblikovati govoreni i/ili pisani tekst na temelju slušanja., Moći ću prepoznati vrste slušanja., Moći ću moći analizirati vrste neslušanja., Moći ću određivati svrhu i namjenu slušanja., Moći ću prepoznati obilježje polemike., U potpunosti ću moći razlikovati govorne i razgovorne vrste opisnih, pripovjednih, upućivačkih i raspravljačkih tekstova: informiranje, dokazivanje, zabavljanje.