Tema 6: Poezija - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći analizirati različite interpretacije književnih tekstova s obzirom na pristup usmjeren čitatelju, književnom tekstu ili piscu., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnome tekstu., U potpunosti ću moći obrazložiti slijed književnih poetika i razdoblja i kritički prosuditi utjecaj različitih konteksta na književni tekst.
Videolekcija 6.1: Mene jedu bakterije - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći tumačiti sadržajna i izrazna obilježja Šimićevih pjesama., U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati., U potpunosti ću moći prepoznati obilježja ekspresionizma u tekstu., U potpunosti ću moći usporediti svoju interpretaciju s interpretacijama drugih čitatelja., Moći ću prepoznati značenje pojma ekspresija.
Videolekcija 6.2: Koga vraga cmizdriš zamusana mužača? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći prepoznati obilježja kerempuhovskoga humora., U potpunosti ću moći opisati lik Petrice Kerempuha u povijesnom, kulturnom i književnopovijesnom kontekstu., U potpunosti ću moći analizirati i interpretirati balade Sanoborska i Baba cmizdri pod galgami., U potpunosti ću moći objasniti strukturu pjesničke zbirke Balade Petrice Kerempuha Miroslava Krleže., U potpunosti ću moći objasniti sadržajne, stilske i jezične uzore Balada Petrice Kerempuha., U potpunosti ću moći izraziti svoj doživljaj književnoga teksta., U potpunosti ću moći izdvojiti pojedinosti koje su vas potaknule na razmišljanje., U potpunosti ću moći usporediti svoj doživljaj Balada s drugim čitateljima.
Videolekcija 6.3: Ja tjeram krdo riječi - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći analizirati pjesme iz triju zbirka pjesama., U potpunosti ću moći odrediti obilježja pjesništva Vesne Parun., U potpunosti ću moći navesti svoje mišljenje o pjesmama., Moći ću odrediti tematiku pjesništva V. Parun., U potpunosti ću se moći upoznati s biografijom Vesne Parun.
Videolekcija 6.4: Vera, zašto šutiš? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći analizirati pjesme Slavka Mihalića s obzirom na povijesni, društveni i kulturni kontekst., U potpunosti ću moći doznati tko su krugovaši, razlogovci i koja su obilježja druge moderne u hrvatskoj književnosti., U potpunosti ću moći uspoređivati svoju interpretaciju sa znanstvenom interpretacijom pjesme Približavanje oluje., U potpunosti ću moći u maštovitom interaktivnom zadatku kreirati svoju pjesmu u blackout poezija formi, a potom je usporediti s originalnom pjesmom Približavanje oluje., Moći ću izdvojiti pojedinosti koje su vam se dojmile i potaknule na razmišljanje., Moći ću primijeniti književnoteorijske pojmove vezane uz poetske vrste., U potpunosti ću moći tumačiti egzistencijalistički doživljaj svijeta.