Tema 9: Drama - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnome tekstu., U potpunosti ću moći analizirati različite interpretacije književnih tekstova s obzirom na pristup usmjeren čitatelju, književnom tekstu ili piscu., U potpunosti ću moći obrazložiti slijed književnih poetika i razdoblja i kritički prosuditi utjecaj različitih konteksta na književni tekst.
Videolekcija 9.2: Ćelava pjevačica i dalje se češlja na istu stranu - Ishodi učenja: Moći ću odrediti vrijeme nastanka antidrame., Moći ću analizirati obilježja antidrame., Moći ću odrediti autore antidrame., Moći ću prepoznati sadržajna obilježja drame Ćelava pjevačica., Moći u prepoznati pojmove teatra apsurda i epskoga teatra., U potpunosti ću moći prepoznati antidramu kao vrstu književnog teksta., U potpunosti ću moći prepoznati grotesku i apsurd jezika., U potpunosti ću moći pojasniti problematiku djela povezujući je s poetikom djela i književnopovijesnom epohom., U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje i informacije.
Videolekcija 9.3: Pjesma Velikom Bratu Ratu - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći uočiti zbog čega je Majka Hrabrost i njezina djeca najpoznatiji antiratni dramski tekst., U potpunosti ću moći tumačiti izraz da je rat nekome rat, a nekome brat., U potpunosti ću moći razmišljati o uprizorenju drame., U potpunosti ću moći naučiti što je epsko kazalište i po čemu se razlikuje od klasičnog antičkog kazališta., U potpunosti ću moći pročitati pjesme koje Brecht namjerno stavlja u tekst da bi razbio napetost i poslušati primjer uprizorenog songa na kazališnim daskama., Moći ću uočiti pojedinačnu sudbinu likova u antiratnoj drami., Moći ću odrediti povijesni i književni kontekst antiratne drame Majka Hrabrost i njezina djeca., Moći ću uočiti dojmljive pojedinosti koje potiču na razmišljanje., Moći ću odrediti likove u dramskom antiratnom tekstu., Moći ću analizirati književni tekst s obzirom na povijesni, društveni i kulturni kontekst.
Videolekcija 9.4: Nečastivi (ne) boravi na Filozofskom fakultetu - Ishodi učenja: Moći ću odrediti tehnike prerade djela., U potpunosti ću moći analizirati dramu Nečastivi na Filozofskom fakultetu na odlomcima., U potpunosti ću moći se upoznati s djelom Ive Brešana., U potpunosti ću moći pronaći i objasniti primjere groteske i intertekstualnosti., U potpunosti ću moći komentirati događaje i postupke likova., Moći ću usporediti Brešanove i Goetheove likove., Moći ću odrediti motive iz Brešanovih djela., Moći ću definirati pojam intertekstualnost., Moći ću navesti primjere intertekstualnosti.