Učitavanje

18. Tajna dobre frizure

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • FIZ 1 Naučit ćete imenovati fizikalne veličine vezane za električnu energiju i snagu te njihove jedinice.
  • FIZ 2 Naučit ćete kako razlikovati zagrijavanje i hlađenje s pomoću električne energije.
  • HJ 1 Naučit ćete osnovne elemente pisanja sažetka te kako tekst oblikovati u sažetak.
  • HJ 2 Naučit ćete kako tumačiti grafički prikaz.
#1 Zadatak

U sljedećem zadatku dopunite rečenice ponuđenim pojmovima.

U prirodi postoje dvije vrste električnih naboja:

naboji i negativni naboji. Većina tvari oko nas električki je

jer ima jednak broj pozitivnih i

 naboja. Bez obzira na privlačenje, raznoimene naboje moguće je

.

Najbolje su prirodne kao što je na primjer ova ili keramičke koje u sebi imaju ione. Mi također koristimo takve i jako su nam dobre jer ne elektrizira ništa kosu, a izuzetno ju zagladi. Jako trebamo izbjegavati plastične i metalne jer one stvaraju elektricitet. Prvo i najbitnije da odaberemo dobar šampon i regenerator za kosu koji će nam savršeno hidratizirati kosu i nakon kojeg će ostati optimalna vlaga u kosi. Jako nam je važna snaga sušila. S jačom snagom sušila ćemo brze posušiti kosu i neće doći do mehaničkog oštećenja kao što ni neće biti elektriciteta, a sa slabijom ćemo puno puta više trebati obraditi što bi moglo doći do mehaničkog oštećenja i stvorit će se puno elektriciteta. Da koristimo i preporučamo svima baš zbog te ionske zaštite koja štiti kosu, a i ne elektrizira. U principu ti ioni pomažu neutralizirati pozitivno nabijene čestice koje zapravo stvaraju statički elektricitet. Da upotrebljavamo nakon završetka frizure kako bi je dodatno fiksirali, ispuhali topli zrak i pripremili ju za vanjske temperature. Isto tako se s hladnim zrakom smanjuje elektricitet. . Transkript: Najbolje su prirodne kao što je na primjer ova ili keramičke koje u sebi imaju ione. Mi također koristimo takve i jako su nam dobre jer ne elektrizira ništa kosu, a izuzetno ju zagladi. Jako trebamo izbjegavati plastične i metalne jer one stvaraju elektricitet. Prvo i najbitnije da odaberemo dobar šampon i regenerator za kosu koji će nam savršeno hidratizirati kosu i nakon kojeg će ostati optimalna vlaga u kosi. Jako nam je važna snaga sušila. S jačom snagom sušila ćemo brze posušiti kosu i neće doći do mehaničkog oštećenja kao što ni neće biti elektriciteta, a sa slabijom ćemo puno puta više trebati obraditi što bi moglo doći do mehaničkog oštećenja i stvorit će se puno elektriciteta. Da koristimo i preporučamo svima baš zbog te ionske zaštite koja štiti kosu, a i ne elektrizira. U principu ti ioni pomažu neutralizirati pozitivno nabijene čestice koje zapravo stvaraju statički elektricitet. Da upotrebljavamo nakon završetka frizure kako bi je dodatno fiksirali, ispuhali topli zrak i pripremili ju za vanjske temperature. Isto tako se s hladnim zrakom smanjuje elektricitet. .

Sljedeći zadatak riješite s pomoću priložene fotografije.

Proučite tekst i odgovorite na pitanje. U sljedećem zadatku označite točan odgovor.

Prepoznajte ključnu riječ u tekstu.

Sljedeći zadatak riješite s pomoću priložene fotografije.

Proučite tekst i odgovorite na pitanje. U sljedećem zadatku označite točan odgovor. 

Koja je informacija važna za sažetak teksta?

Sljedeći zadatak riješite s pomoću priložene fotografije.

Proučite tekst i odgovorite na pitanje. U sljedećem zadatku označite točan odgovor. 

Koja je rečenica točna s obzirom na sadržaj teksta?

Sljedeći zadatak riješite s pomoću priložene fotografije.

Proučite tekst i odgovorite na pitanje. U sljedećem zadatku označite točan odgovor. 

Što od navedenog razlikuje vrstu sušila za kosu?

Sljedeći zadatak riješite s pomoću priložene fotografije.

Proučite tekst i odgovorite na pitanje. U sljedećem zadatku označite točan odgovor. 

Zašto treba najprije provjeriti ponudu sušila za kosu?

Sljedeći zadatak riješite s pomoću priložene slike i teksta. 

U sljedećem zadatku označite točan odgovor.

Na temelju grafikona može se zaključiti da gledanjem slika bolje usvajamo informacije nego gledanjem filma.

Sljedeći zadatak riješite s pomoću priložene slike i teksta.

U sljedećem zadatku označite točan odgovor.

Koliko posto sadržaja usvajamo promatranjem?

Sljedeći zadatak riješite s pomoću priložene slike i teksta.

U sljedećem zadatku označite točne odgovore.

Tri su odgovora točna.

Sljedeći zadatak riješite s pomoću priložene slike i teksta.

U sljedećem zadatku označite točan odgovor.

Na temelju grafikona može se zaključiti da je vježba pisanja pamtljivija od gledanja videa.

Procjena znanja

U sljedećem zadatku označite točan odgovor.

Kako nazivamo najvažnije riječi u tekstu?

U sljedećem zadatku označite točan odgovor.

Sažetak treba sadržavati ključne riječi i bilješke.

U sljedećem zadatku označite točne odgovore. Tri su odgovora točna.

U sljedećem zadatku razvrstajte riječi prema uputi. 

Označite riječ i smjestite je u odgovarajući stupac.

Razvrstajte ponuđene primjere na ključne riječi i bilješke.

može biti pozitivan i negativan
elektricitet
wat
energija
električni naboj
prenosi se s jednog tijela na drugo
može prijeći iz električne u toplinsku
jedinica za snagu
ključne riječi
bilješka

U sljedećem zadatku označite točan odgovor. 

Riješite sljedeće zadatke promatrajući ponuđeni grafikon.

Koliki je postotak učenika koji svoje slobodno vrijeme provedu vozeći se na biciklu?

U sljedećem zadatku označite točan odgovor. 

Riješite sljedeće zadatke promatrajući ponuđeni grafikon.

Učenici najviše slobodnog vremena provode družeći se s drugima.

U sljedećem zadatku označite točne odgovore.

Dva su odgovora točna. 

Riješite sljedeće zadatke promatrajući ponuđeni grafikon.

U sljedećem zadatku dopunite rečenice tako da odaberete točnu riječ u padajućem izborniku.

Uparite fizikalnu veličinu s mjernom jedinicom.

električna energija

snaga sušila

napon gradske mreže

vrijeme sušenja

U sljedećem zadatku dopunite rečenice tako da odaberete točnu riječ u padajućem izborniku.

S pomoću ventilatora obično se

prostorije. U sušilu za kosu zrak treba dodatno

kako bi sušenje bilo što brže.

U sljedećem zadatku označite točne odgovore. Dva su odgovora točna.

U sljedećem zadatku dopunite rečenicu tako da odaberete točne riječi u padajućem izborniku.

Kroz

grijač treba prolaziti vrlo

struja kako bi dovoljno zagrijao zrak.

18. Tajna dobre frizure

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • FIZ 1 Naučit ćete imenovati fizikalne veličine vezane za električnu energiju i snagu te njihove jedinice.
  • FIZ 2 Naučit ćete kako razlikovati zagrijavanje i hlađenje s pomoću električne energije.
  • HJ 1 Naučit ćete osnovne elemente pisanja sažetka te kako tekst oblikovati u sažetak.
  • HJ 2 Naučit ćete kako tumačiti grafički prikaz.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 3: Najbolji spoj - Ishodi učenja: KEM OŠ D.8.2. Primjenjuje matematička znanja i vještine., KEM OŠ A.8.2. Povezuje građu tvari s njihovim svojstvima., BIO OŠ A.8.1. Povezuje usložnjavanje građe s razvojem novih svojstava uz klasifikaciju organizama primjenom različitih kriterija ukazujući na njihovu srodnost i raznolikost., BIO OŠ B.8.4. Povezuje različite načine razmnožavanja organizama s nasljeđivanjem roditeljskih osobina i evolucijom., OŠ HJ A.8.6. Učenik uspoređuje različite odnose među riječima te objašnjava njihovo značenje u različitim kontekstima., MAT OŠ D.8.1. Primjenjuje Pitagorin poučak., MAT OŠ C.8. Primjenjuje kompoziciju preslikavanja u ravnini (izborni ishod)., BIO OŠ B.8.3. Analizira utjecaj životnih uvjeta na razvoj prilagodbi i bioraznolikost., BIO OŠ B.8.4. Povezuje različite načine razmnožavanja organizama s nasljeđivanjem roditeljskih osobina i evolucijom., OŠ GK A.8.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi., OŠ GK B.8.3. Učenik sviranjem i/ ili pokretom izvodi umjetničku, tradicijsku, popularnu ili vlastitu glazbu. Sudjeluje u aktivnostima glazbenog stvaralaštva., OŠ GK B.8.1. Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe., OŠ LK A.8.3. Učenik u vlastitome izražavanju koristi tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija., OŠ LK B.8.1. Učenik interpretira likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., FIZ OŠ B.8.1. Povezuje razdvajanja električnog naboja s električnom strujom i naponom., FIZ OŠ A.8.4. Objašnjava električni otpor vodiča., KEM OŠ A.8.1. Primjenjuje kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje sastava tvari., KEM OŠ D.8.3. Uočava zakonitosti uopćavanjem podataka prikazanih tekstom, crtežom, modelima, tablicama i grafovima., MAT OŠ B.8.1. Računa s algebarskim izrazima u R., MAT OŠ B.8.2. Primjenjuje razmjer., MAT OŠ B.8.4. Rješava i primjenjuje sustav dviju linearnih jednadžbi s dvjema nepoznanicama., FIZ OŠ D.8.3. Analizira električnu struju i napon te primjenjuje koncepte rada i snage., KEM OŠ A.8.1. Primjenjuje kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje sastava tvari., KEM OŠ D.8.1. Povezuje rezultate i zaključke istraživanja s konceptualnim spoznajama., KEM OŠ D.8.3. Uočava zakonitosti uopćavanjem podataka prikazanih tekstom, crtežom, modelima, tablicama i grafovima., OŠ HJ A.8.4. Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu., MAT OŠ B.8.2. Primjenjuje razmjer., MAT OŠ C.8.3. Primjenjuje Talesov poučak., OŠ HJ A.8.6. Učenik uspoređuje različite odnose među riječima te objašnjava njihovo značenje u različitim kontekstima., FIZ OŠ D.8.2. Analizira učinke električne struje i magnetizam., OŠ HJ B.8.1. Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenog ačitanjem književnih tekstova., OŠ HJ B.8.2. Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti., FIZ OŠ B.8.1. Povezuje razdvajanja električnog naboja s električnom strujom i naponom., FIZ OŠ D.8.2. Analizira učinke električne struje i magnetizam., OŠ HJ A.8.6. Učenik uspoređuje različite odnose među riječima te objašnjava njihovo značenje u različitim kontekstima., OŠ HJ A.8.3. Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom., OŠ GK A.8.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi., OŠ GK A.8.3. Učenik slušno i vizualno prepoznaje, razlikuje, opisuje i uspoređuje glazbeno-scenske i vokalno-instrumentalne vrste., FIZ OŠ D.8.3. Analizira električnu struju i napon te primjenjuje koncepte rada i snage., OŠ LK C.8.1. Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem analizira utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život te daje prijedlog njezina mogućeg (pre)oblikovanja., OŠ HJ A.8.6. Učenik uspoređuje različite odnose među riječima te objašnjava njihovo značenje u različitim kontekstima., OŠ GK A.8.2. Učenik slušno prepoznaje obilježja glazbe različitih glazbeno-stilskih razdoblja., OŠ GK C.8.1. Opisuje spajanje različitih vrsta glazbe (crossover)., OŠ LK A.8.3. Učenik u vlastitome izražavanju koristi tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija., OŠ LK B.8.2. Učenik uspoređuje i vrednuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišlja stvaralački proces te ukazuje na moguće promjene prvobitnih rješenja., KEM OŠ A.8.1. Primjenjuje kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje sastava tvari.
    1. Videolekcija 3.1: (Ne)raskidiva veza - Ishodi učenja: BIO 1 Naučit ćete opisati molekulu DNA i njezinu građu., BIO 2 Naučit ćete povezati DNA molekulu, gen i kromosom., BIO 3 Naučit ćete objasniti stalnost broja kromosoma., BIO 4 Naučit ćete objasniti što su mutacije i kako nastaju., HJ 1 Naučit ćete prepoznati frazeme kao ustaljene izraze prenesenoga značenja., HJ 2 Naučit ćete objasniti značenje frazema., HJ 3 Naučit ćete prepoznati obilježja frazema.
    2. Videolekcija 3.2: Ljubav je u zraku - Ishodi učenja: MAT 1 Naučit ćete primjenjivati Pitagorin poučak., MAT 2 Naučit ćete primjenjivati kompoziciju preslikavanja u ravnini (izborni ishod)., LK 1 Naučit ćete prepoznati i razlikovati likovne tehnike mozaika i vitraja., LK 2 Naučit ćete koji je proces nastanka likovnog rada te na koji se način dijelovi spajaju u cjelinu., LK 3 Naučit ćete što je optička ravnoteža te ćete ju uočiti na primjerima iz neposredne stvarnosti., LK 4 Naučit ćete prepoznati i razlikovati pojmove zrcaljenja, translacije i rotacije u likovnim i primjerima iz vaše okoline., GK 1 Naučit ćete obilježja romantičke glazbe.
    3. Videolekcija 3.3: Vodi li, ne vodi li - Ishodi učenja: KEM 4 Naučit ćete opisati svojstva ionskih spojeva., FIZ 1 Naučit ćete imenovati fizikalne veličine vezane za električnu struju i njihove jedinice., FIZ 2 Naučit ćete izračunati električni otpor s pomoću drugih električnih veličina., FIZ 3 Naučit ćete razlikovati električne vodiče od izolatora., KEM 1 Naučit ćete što su ioni, kako nastaju te kako ih označujemo., KEM 2 Naučit ćete opisati građu ionskih spojeva te moći objasniti što je formulska jedinka., KEM 3 Naučit ćete imenovati ionske spojeve., KEM 5 Naučit ćete objasniti što su elektroliti.
    4. Videolekcija 3.4: Serija i paralela - Ishodi učenja: FIZ 1 Naučit ćete dijelove strujnog kruga., FIZ 2 Naučit ćete svojstva serijskog i paralelnog spoja trošila., FIZ 3 Naučit ćete na koji se način ampermetar spaja u strujni krug., FIZ 4 Naučit ćete na koji se način voltmetar spaja u strujni krug., FIZ 5 Naučit ćete objasniti grananje struje u paralelnom spoju trošila., FIZ 6 Naučit ćete objasniti obilježja struje u serijskom spoju trošila., FIZ 7 Naučit ćete odrediti napon u serijskom spoju trošila., FIZ 8 Naučit ćete odrediti napon u paralelnom spoju trošila., MAT 1 Naučit ćete računati s algebarskim izrazima u R., MAT 2 Naučit ćete primjenjivati razmjer., MAT 3 Naučit ćete rješavati i primjenjivati sustav dviju linearnih jednadžbi s dvjema nepoznanicama.
    5. Videolekcija 3.5: Jedan i jedinstven - Ishodi učenja: KEM 1 Naučit ćete primijeniti kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje građe elementarnih tvari ugljika i ugljikovih spojeva., KEM 2 Naučit ćete opisati svojstva i uporabu elementarnih tvari ugljika., KEM 3 Naučit ćete objasniti postojanje velikog broja organskih spojeva u odnosu prema broju anorganskih spojeva ugljika., KEM 4 Naučit ćete što objasniti su izomeri., HJ 1 Naučit ćete izraditi prezentaciju., HJ 2 Naučit ćete pravila izvođenja izlaganja s prezentacijom., HJ 3 Naučit ćete kako s pomoću vježbi smanjiti tremu., HJ 4 Naučit ćete razgovijetno govoriti primjenjujući govorne vrednote.
    6. Videolekcija 3.6: Sinonimi u ravnini - Ishodi učenja: MAT 1 Naučit ćete primjenjivati razmjer., MAT 2 Naučit ćete primjenjivati Talesov poučak., HJ 1 Prepoznat ćete i spajati riječi prema sličnom i suprotnom značenju., HJ 2 Imenovat ćete i razlikovati sinonime i antonime., HJ 3 Razlikovat ćete istoznačnice i bliskoznačnice.
    7. Videolekcija 3.7: Magnetska privlačnost - Ishodi učenja: FIZ 1 Naučit ćete što su magneti i kako se njima koristimo u svakodnevnom životu., FIZ 2 Naučit ćete o feromagnetičnim materijalima poput željeza, nikla i kobalta te kako ti materijali reagiraju na magnetsko polje i koja su njihova svojstva., FIZ 3 Naučit ćete kako se životinje poput ptica i riba koriste magnetskim poljem za navigaciju., FIZ 4 Naučit ćete više o magnetskim silnicama., FIZ 5 Naučit ćete da električna struja oko vodiča kojim prolazi stvara magnetsko polje., HJ 1 Naučit ćete uočiti i opisati osnovne zakonitosti dramskoga roda., HJ 2 Prepoznat ćete osobitosti dramskog teksta uočavajući petodijelnu strukturu: izlaganje, zaplet, vrhunac, rasplet i završetak., HJ 3 Analizirat ćete simboliku i teme u Romeu i Juliji i način na koji se Shakespeare koristi tim elementima kako bi komunicirao s publikom.
    8. Videolekcija 3.9: Kreativni studio - Ishodi učenja: LK 1 Naučit ćete što je animirani film i koje su razlike između različitih postupaka animacije., LK 2 Naučit ćete razlikovati materijale u animiranju., LK 3 Naučit ćete prepoznati i razlikovati filmski kadar, plan i format., LK 4 Naučit ćete razlikovati računalnu animaciju od klasične animacije., GK 1 Naučit ćete obilježja različitih glazbeno-scenskih vrsta., GK 2 Naučit ćete razlikovati glazbeno-scenske vrste., GK 3 Naučit ćete auditivno prepoznati konkretne primjere glazbeno-scenskih brojeva.
    9. Videolekcija 3.10: Daj mi ime - Ishodi učenja: Naučit ćete objasniti kako se stvara te primjenjuje kemijsko nazivlje i simbolika za opisivanje sastava tvari na primjeru kemijskih elemenata., Naučit ćete opisati i prepoznati novotvorenice te objasniti razloge njihova nastajanja., Naučit ćete definirati jezično posuđivanje te razlikovati vrste posuđenica u hrvatskome jeziku.