Učitavanje

7. Dojmovi nakon putovanja

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • primjenjivati proporcionalnost, postotke, linearne jednadžbe i sustave linearnih jednadžbi
  • baratati podatcima prikazanima na različite načine
  • čitati u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika

#1 Zadatak

Dopunite sljedeće tvrdnje.

Recenzija u svome osnovnome značenju označava pismenu
ili pismeni
nekoga znanstvenog djela ili umjetničkog ostvarenja. Namjena mrežne recenzije je
a najčešće su joj svrhe
.

Korisni Korisnik ne preporučuje Eksperti putovanja

23. veljače 2023.

Karneval u Veneciji

Ok, znači, išli smo na karneval u Veneciju. Ovo nam je bilo već treći put da idemo na isti najšarmantniji izlet od svih, ali i prvi i zadnji put da idemo s ovom agencijom.

U startu bus nam je krepo usred ničega. Rečeno nam je da drugi dolazi za otprilike sat vremena.... Prošlo je 3 sata. 3 sata smo čekali u busu bez grijanja na temperaturi ispod nule. Jedini koji nam se ispričao i bodrio nas je bio voditelj koji je vanjski suradnik. Agencija nas nikad nije povratno kontaktirala s isprikom, ko da ih boli briga. Onda... Voditelj je nonstop laprdao u busu neš o drugom Svjetskom ratu pa bi čovjek očekivao najbolji mogući razgled Venecije jer svašta zna. Moš mislit! Osim šta smo propustili Let anđela i bezveze ustali u 3 ujutro, naš obilazak Venecije jedva je trajao 9 minuta i voditelj je jedva rekao 6 rečenica... Očekivali smo bar pol sat razgleda ak ne i duže s obzirom na to koliko je pričao i ometao nam san u busu... Rečeno nam je da se prije povratka nalazimo kod tamo neke zgrade. Nas četvero je sat vremena prije došlo tamo. I opet 5 min prije nego kaj trebamo u brod – lika nema. Simultano smo osjetili bol u želucu. No dobro, slučajno smo ga uočili, agencija bi si mogla promijeniti ime u Opća koincidencija… I, normalno, ispalo je da smo mi zadnji na brodu. Ne kužim kak kad smo bili na mjestu di se trebamo nać sat vremena prije? Skroz neorganizirano. Nemam riječi... Bar su se vozači trudili razveselit nas i ugodit nam.

Vidim da isto putovanje organiziraju i krajem tjedna, pridružite im se ako i vi želite proživjeti ovo nezaboravno iskustvo. Ili ne. P.S. Ni kinta koju smo im dali nije bila zanimariva.

Povežite pojmove vezane za stilske osobine teksta Karneval u Veneciji s odgovarajućim primjerima iz teksta.

ironija …ko da ih boli briga.
isticanje priloga Ne kužim kak kad smo bili na mjestu di se trebamo nać sat vremena prije?
ponavljanje Onda…
funkcionalna uporaba superlativa Prošlo je 3 sata. 3 sata smo čekali u busu bez grijanja…
retoričko pitanje …ako i vi želite proživjeti ovo nezaboravno iskustvo.
usporedba najšarmantniji

Odredite točnost tvrdnja o tekstu Karneval u Veneciji.

 Tekst ima trodijelnu strukturu.

Ton teksta je objektivan.

Tekst sadrži detaljne preporuke i savjete budućim putnicima.

Događaji u tekstu iznose se 

.

#3 Zadatak

Odredite cijenu izraženu u funtama zaokruženu na dvije decimale i upišite odgovore u kućice ispod tablice.

  Ručak i večera Muzeji i atrakcije Suveniri Kava, sok, izlasci
Cijena € 90 100 30 50
Cijena £        

Procjena znanja

Ana putuje u Istru na vikend i na putovanju planira potrošiti 220 €. Ako sa sobom želi ponijeti 10 posto više od planiranog iznosa novaca, koliko novca Ana treba ponijeti na putovanje?

Marin je proveo tjedan dana na putovanju u Italiji. Troškovi putovanja u eurima bili su sljedeći: 24, 41, 56, 45, 35,34, 33, 54, 18, 12, 23, 43, 40, 22, 15, 23, 25, 19. Na stablo-list dijagramu upišite podatke koji nedostaju.

maslina
2, 5, 8, 9
2, 3, 3, 4, 5
3, 4, 5
 0, 1, 3, 5
4, 6

U tablici je prikazana tečajna lista pretvorbe eura u funte. 

Država Valuta Kupovni Srednji Prodajni

Velika Britanija

GBP

0,85814

0,85685

0,85556

Petar je isti dan prvo promijenio 1200 € u funte i nakon toga sve što je dobio ponovno je promijenio u eure. Koliko je eura izgubio prilikom mijenjanja novca ako nije bilo dodatnih naknada banke za transakcije?
Napomena: Prilikom svake promjene novca u drugu valutu, dolazi do zaokruživanja preračunatoga iznosa na dvije decimale.

Odredite točnost tvrdnja.

Mrežne recenzije pišu samo profesionalni putni stručnjaci, a ne obični ljudi.

Mrežne recenzije mogu se pronaći na web-stranicama, blogovima i društvenim mrežama.

Mrežne recenzije omogućuju čitateljima da ostave komentare i postave pitanja autorima.

Mrežne recenzije nemaju utjecaja na odluke putnika i ne utječu na poslovanje.

Razvrstajte sljedeće izraze u tablicu ovisno o tome odnose li se na sadržaj, jezik i stil ili strukturu.

     jasno i sažeto pisanje
uključivanje korisnih savjeta i preporuka
detaljni opisi iskustva
kreativna upotreba pripovjednih tehnika
   uvod, središnji dio i zaključak
osobna mišljenja
uzbudljive fotografije ili multimedija
kreativno korištenje stilskih figura
humoristični elementi
SADRŽAJ
JEZIK I STIL
STRUKTURA

7. Dojmovi nakon putovanja

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • primjenjivati proporcionalnost, postotke, linearne jednadžbe i sustave linearnih jednadžbi
  • baratati podatcima prikazanima na različite načine
  • čitati u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 2: Moje putovanje - Ishodi učenja: čitati u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika, analizirati tekstove popularne i visoke kulture i njihov utjecaj na vlastiti kulturni identitet, razlikovati i opisivati književni tekst prema temi i žanru na sadržajnoj i izraznoj razini i primjenjuje književnoteorijske pojmove, prepoznavati i opisivati književni tekst u književnopovijesnom, društvenom i kulturnom kontekstu, opisivati i pripovijedati u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja, pisati tekstove opisnoga i pripovjednog diskursa u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja, analizirati društvene promjene i odnose između društvenih skupina u prapovijesti i starome vijeku, analizirati ulogu i važnost gospodarskih aktivnosti u prapovijesti i starome vijeku, analizirati važnost širenja izuma i tehnologije u prapovijesti i starome vijeku, analizirati različite ideje, umjetnost i predmete za svakodnevnu uporabu u prapovijesti i u starome vijeku, uspoređivati prilagodbe organizama s obzirom na abiotičke i biotičke uvjete okoliša na primjeru zavičajnoga ekosustava, analizirati održavanje uravnoteženoga stanja u prirodi povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem, uspoređivati prilagodbe organizama na specifične životne uvjete, uspoređivati prilagodbe organizama na specifične životne uvjete, baratati podatcima prikazanima na različite načine, primjenjivati linearne nejednadžbe
    1. Videolekcija 2.1: Putopis - Ishodi učenja: analizirati različite ideje, umjetnost i predmete za svakodnevnu uporabu u prapovijesti i u starome vijeku, čitati u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika
    2. Videolekcija 2.2: Autobiografija - Ishodi učenja: analizirati tekstove popularne i visoke kulture i njihov utjecaj na vlastiti kulturni identitet, razlikovati i opisivati književni tekst prema temi i žanru na sadržajnoj i izraznoj razini i primjenjivati književnoteorijske pojmove., prepoznavati i opisivati književni tekst u književnopovijesnom, društvenom i kulturnom kontekstu, analizirati važnost širenja izuma i tehnologije u prapovijesti i starome vijeku
    3. Videolekcija 2.3: Plan putovanja - Ishodi učenja: primjenjivati proporcionalnost, postotke, linearne jednadžbe i sustave linearnih jednadžbi, baratati podatcima prikazanima na različite načine, primjenjivati linearne nejednadžbe, razlikovati i opisivati književni tekst prema temi i žanru na sadržajnoj i izraznoj razini i primjenjivati književnoteorijske pojmove, prepoznavati i opisivati književni tekst u književnopovijesnom, društvenom i kulturnom kontekstu, analizirati tekstove popularne i visoke kulture i njihov utjecaj na vlastiti kulturni identitet
    4. Videolekcija 2.4: Zaštićena područja - Ishodi učenja: opisivati i pripovjedati u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja, uspoređivati prilagodbe organizama s obzirom na abiotičke i biotičke uvjete okoliša na primjeru zavičajnoga ekosustava, analizirati održavanje uravnoteženoga stanja u prirodi povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem, pisati tekstove opisnoga i pripovjednog diskursa u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
    5. Videolekcija 2.5: Put u nepoznato - Ishodi učenja: analizirati ulogu i važnost gospodarskih aktivnosti u prapovijesti i starome vijeku, analizirati važnost širenja izuma i tehnologije u prapovijesti i starome vijeku, uspoređivati prilagodbe organizama s obzirom na abiotičke i biotičke uvjete okoliša na primjeru zavičajnoga ekosustava, uspoređivati prilagodbe organizama na specifične životne uvjete
    6. Videolekcija 2.6: Nekad i danas - Ishodi učenja: analizirati ulogu i važnost gospodarskih aktivnosti u prapovijesti i starome vijeku, istraživati proces stvaranja i širenja države na Starome Istoku i u Europi, analizirati održavanje uravnoteženoga stanja u prirodi povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem, uspoređivati prilagodbe organizama s obzirom na abiotičke i biotičke uvjete okoliša na primjeru zavičajnoga ekosustava