Učitavanje

5. Put u nepoznato

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • analizirati ulogu i važnost gospodarskih aktivnosti u prapovijesti i starome vijeku
  • analizirati važnost širenja izuma i tehnologije u prapovijesti i starome vijeku
  • uspoređivati prilagodbe organizama s obzirom na abiotičke i biotičke uvjete okoliša na primjeru zavičajnoga ekosustava
  • uspoređivati prilagodbe organizama na specifične životne uvjete

#1 Zadatak

Pojmovima s lijeve strane koji označavaju narode pridružite odgovarajuća područja koja su ti narodi istraživali.

Kartažani

Grci

Polinežani

Kinezi (Han dinastija)

#2 Zadatak

Odaberite tvrdnje koje opisuju ponašanje koje šteti podzemnim staništima.

Procjena znanja

Zhang Qian krenuo je na put kako bi stvorio savez protiv naroda Xiongnu.

Feničani i Grci nisu stvarali kolonije na novootkrivenim teritorijima.

Prvi spomen pojma gorila dolazi iz Hanonovog putovanja.

Hamilkarova ekspedicija tražila je otoke Kasiteride.

 Rute putovanja bile su strogo čuvana tajna Feničana.

Upišite točne pojmove.

Najbolji moreplovci antike bili su
Njihovo ime dolazi od skupe
boje.
Granicu Sredozemnog mora i Grcima poznatog svijeta obilježavale su prema vjerovanju stijene poznate kao
. Hanonova ekspedicija krenula je na
i konačno stigla do obala današnjeg
, a Hamilkarova na
do obala
. Putovanja Zhang Qiana postavila su temelje za razvoj jedne od najpoznatijih trgovačkih veza između Europe i Azije koju nazivamo i
.

Koja od navedenih aktivnosti nije mjera zaštite endemskih vrsta u podzemnim staništima?

Prevucite tvrdnje s odgovarajućim životinjama.

smanjena agresivnost
dugovječnost
izražena kompeticija za hranu
reducirani organi za vid
prisutnost pigmenata u koži
NADZEMNE VRSTE
PODZEMNE VRSTE

5. Put u nepoznato

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • analizirati ulogu i važnost gospodarskih aktivnosti u prapovijesti i starome vijeku
  • analizirati važnost širenja izuma i tehnologije u prapovijesti i starome vijeku
  • uspoređivati prilagodbe organizama s obzirom na abiotičke i biotičke uvjete okoliša na primjeru zavičajnoga ekosustava
  • uspoređivati prilagodbe organizama na specifične životne uvjete
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 2: Moje putovanje - Ishodi učenja: čitati u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika, analizirati tekstove popularne i visoke kulture i njihov utjecaj na vlastiti kulturni identitet, razlikovati i opisivati književni tekst prema temi i žanru na sadržajnoj i izraznoj razini i primjenjuje književnoteorijske pojmove, prepoznavati i opisivati književni tekst u književnopovijesnom, društvenom i kulturnom kontekstu, opisivati i pripovijedati u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja, pisati tekstove opisnoga i pripovjednog diskursa u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja, analizirati društvene promjene i odnose između društvenih skupina u prapovijesti i starome vijeku, analizirati ulogu i važnost gospodarskih aktivnosti u prapovijesti i starome vijeku, analizirati važnost širenja izuma i tehnologije u prapovijesti i starome vijeku, analizirati različite ideje, umjetnost i predmete za svakodnevnu uporabu u prapovijesti i u starome vijeku, uspoređivati prilagodbe organizama s obzirom na abiotičke i biotičke uvjete okoliša na primjeru zavičajnoga ekosustava, analizirati održavanje uravnoteženoga stanja u prirodi povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem, uspoređivati prilagodbe organizama na specifične životne uvjete, uspoređivati prilagodbe organizama na specifične životne uvjete, baratati podatcima prikazanima na različite načine, primjenjivati linearne nejednadžbe
    1. Videolekcija 2.1: Putopis - Ishodi učenja: analizirati različite ideje, umjetnost i predmete za svakodnevnu uporabu u prapovijesti i u starome vijeku, čitati u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika
    2. Videolekcija 2.2: Autobiografija - Ishodi učenja: analizirati tekstove popularne i visoke kulture i njihov utjecaj na vlastiti kulturni identitet, razlikovati i opisivati književni tekst prema temi i žanru na sadržajnoj i izraznoj razini i primjenjivati književnoteorijske pojmove., prepoznavati i opisivati književni tekst u književnopovijesnom, društvenom i kulturnom kontekstu, analizirati važnost širenja izuma i tehnologije u prapovijesti i starome vijeku
    3. Videolekcija 2.3: Plan putovanja - Ishodi učenja: primjenjivati proporcionalnost, postotke, linearne jednadžbe i sustave linearnih jednadžbi, baratati podatcima prikazanima na različite načine, primjenjivati linearne nejednadžbe, razlikovati i opisivati književni tekst prema temi i žanru na sadržajnoj i izraznoj razini i primjenjivati književnoteorijske pojmove, prepoznavati i opisivati književni tekst u književnopovijesnom, društvenom i kulturnom kontekstu, analizirati tekstove popularne i visoke kulture i njihov utjecaj na vlastiti kulturni identitet
    4. Videolekcija 2.4: Zaštićena područja - Ishodi učenja: opisivati i pripovjedati u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja, uspoređivati prilagodbe organizama s obzirom na abiotičke i biotičke uvjete okoliša na primjeru zavičajnoga ekosustava, analizirati održavanje uravnoteženoga stanja u prirodi povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem, pisati tekstove opisnoga i pripovjednog diskursa u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
    5. Videolekcija 2.6: Nekad i danas - Ishodi učenja: analizirati ulogu i važnost gospodarskih aktivnosti u prapovijesti i starome vijeku, istraživati proces stvaranja i širenja države na Starome Istoku i u Europi, analizirati održavanje uravnoteženoga stanja u prirodi povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem, uspoređivati prilagodbe organizama s obzirom na abiotičke i biotičke uvjete okoliša na primjeru zavičajnoga ekosustava
    6. Videolekcija 2.7: Dojmovi nakon putovanja - Ishodi učenja: primjenjivati proporcionalnost, postotke, linearne jednadžbe i sustave linearnih jednadžbi, baratati podatcima prikazanima na različite načine, čitati u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika