1.1
U sklopu ove jedinice učenik koristi opisne pridjeve (opis karaktera i tjelesnih osobina ljudi), glagol biti i posvojne pridjeve u zadacima slušanja, čitanja i govorenja.
1.2
U sklopu ove jedinice učenik razlikuje školske predmete te njihov opis. Učenik prepoznaje razliku u upotrebi glagola biti i imati kroz različite zadatke.
1.3
U sklopu ove jedinice učenik upotrebljava nazive za članove obitelji te glagole biti i imati. Učenik koristi genitiv za izražavanje pripadnosti.
1.4
U sklopu ove jedinice učenik spaja emotikone sa riječima za osjećaje. Uočava sličnosti između znakova koji se često koriste i pripadajućih riječi.
U sklopu ove jedinice učenik se kreativno izražava izradom obiteljskog stabla.
U sklopu ove jedinice učenik navodi različite nazive za članove obitelji. Otkriva značenje različitih imena.
U sklopu ove jedinice učenik dobiva povratnu informaciju o usvojenosti jedinica modula.