2.1
U sklopu ove jedinice učenik prepoznaje, razlikuje i imenuje predmete u učionici. Koristi strukturu there is i there are u rečenicama.
2.2
U sklopu ove jedinice učenik ponavlja nazive za školske predmete. Koristi nazive za dane u tjednu i glagol biti kako bi kreirao vlastiti raspored.
2.3
U sklopu ove jedinice učenik upoznaje Present Continuous kroz opis učionice. Izvodi pravilo za tvorbu strukture kroz zadatke čitanja.
2.4
U sklopu ove jedinice učenik koristi brojeve do 100. Upoznaje se sa operacijama zbrajanja, oduzimanja, množenja i dijeljenje na engleskom jeziku. Rješava jednostavnije zadatke riječima.
2.5
U sklopu ove jedinice učenik upoznaje školske uniforme u različitim dijelovima svijeta. Koristi vokabular vezan za dijelove uniformi.
2.6
U sklopu ove jedinice učenik razlikuje vrste škola i načine školovanja diljem svijeta.
U sklopu ove jedinice učenik kritički promišlja o prednostima i manama školskih uniforma. Samostalno pretražuje podatke i izrađuje kratku listu.
U sklopu ove jedinice učenik kritički promišlja i rješava logičko-matematički zadatak.
U sklopu ove jedinice učenik dobiva povratnu informaciju o usvojenosti jedinica modula.